MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog wat extra`s..?
Ben benieuwd!

Toppie service wederom B&F!

Zijn de Oats al binnen? Dan weet ik of m'n bestelling al is verzonden. :)

ordernummer: C649838

Nog wat extra`s..?
Ben benieuwd!

Toppie service wederom B&F!
Eigenlijk, kinderen die vragen worden over geslagen! Echter, ik heb hem voor jezelf ingepakt, dus ja, zitten wat extra sachets bij.
Kom ik zo even op terug. Ongetwijfeld komt er vast iets in de buurt.
Moest hem vandaag nog een keer stellen. Dus bij deze :)
De verhouding is 60 casein 40 whey.
Zijn de Oats al binnen? Dan weet ik of m'n bestelling al is verzonden. :)

ordernummer: C649838
Nog niet, komen vandaag wel binnen. Dan gaat de order er meteen uit! :)

Ralf

Laatst bewerkt:
Hahah bedoelde dat meer in de zin van.. jullie leveren al super service en dan NOG iets extra`s doen..

Wat geen vraag van wat is dat extra`s dan maar meer van woow nog wat..
Maar Ralf en B&F team super bedankt!

Zie het wel verschijnen!

Bedankt voor je order! :) Zending is zoals je uiteraard gewent bent van ons gewoon verzonden. Komt vandaag aan. Wel vreemd dat je deze niet gehad hebt (weet je zeker dat het emailadres klopt?) aangezien de verzendbevestigingen gewoon verzonden wordt. Ik pm je de T&T even :)
Ralf

Hey Ralf! Ja uiteraard klopt mijn email, sta gewoon permanent ingelogd op de site en afgelopen bestellingen is het ook allemaal goed gegaan ;) Wel grappig, de link die je stuurde werkt op een of andere manier ook niet haha.. Gelukkig heb ik een PostNL account, en kan gewoon zien dat het pakket vandaag tussen 13-19 uur wordt bezorgd. Misschien ging toch ergens iets mis tussen PostNL en jullie? Kleine bug/storing ofzo. Want ik lees dat ik niet de enige ben die gister geen T&T heeft ontvangen. Pakket komt in ieder geval vandaag, dat is het belangrijkste :D

Hahah bedoelde dat meer in de zin van.. jullie leveren al super service en dan NOG iets extra`s doen..

Wat geen vraag van wat is dat extra`s dan maar meer van woow nog wat..
Maar Ralf en B&F team super bedankt!

Zie het wel verschijnen!
Haha altijd goed! :thumbs:
Hey Ralf! Ja uiteraard klopt mijn email, sta gewoon permanent ingelogd op de site en afgelopen bestellingen is het ook allemaal goed gegaan ;) Wel grappig, de link die je stuurde werkt op een of andere manier ook niet haha.. Gelukkig heb ik een PostNL account, en kan gewoon zien dat het pakket vandaag tussen 13-19 uur wordt bezorgd. Misschien ging toch ergens iets mis tussen PostNL en jullie? Kleine bug/storing ofzo. Want ik lees dat ik niet de enige ben die gister geen T&T heeft ontvangen. Pakket komt in ieder geval vandaag, dat is het belangrijkste :D
Ja, ik ga er ook achteraan bellen nu. Het is inderdaad heel vreemd, als ik zelf een bestelling aanmaak en naar mezelf verstuur, werkt alles perfect. Gaan we even testen!

Ralf

Vrijdag besteld, helaas vandaag pas in huis :( vandaag ontbeten zonder mn whey en gister was het ook al een dilemma :/ maar gelukkig is dat niet de fout van BFshop :D hoop vandaag mijn pakketje echt binnen te krijgen tussen 12 en 2 zodat ik vanavond weer lkkr kan gaan knallen :)

Vrijdag besteld, helaas vandaag pas in huis :( vandaag ontbeten zonder mn whey en gister was het ook al een dilemma :/ maar gelukkig is dat niet de fout van BFshop :D hoop vandaag mijn pakketje echt binnen te krijgen tussen 12 en 2 zodat ik vanavond weer lkkr kan gaan knallen :)
Absoluut. Zoals je op de T&T zag is dat ze de zending helaas niet konden verwerken. Inderdaad vervelend maar dat is helaas de kerst/sinterklaas drukte. Hopelijk is dat komende weken weer voorbij want inderdaad erg vervelend. Goed dat je het hebt :)

Ralf

Wat is het verschil tussen B&F Waxy Maize Starch en Vitargo? Welke raden jullie aan om mee te nemen in je Post-workout shake naast Whey Perfection?

Wat is het verschil tussen B&F Waxy Maize Starch en Vitargo? Welke raden jullie aan om mee te nemen in je Post-workout shake naast Whey Perfection?
De snelheid en opname ervan. WMS zou ik je aanraden. Prijs/kwaliteit is deze natuurlijk onverslaanbaar :)

Wat betreft de verzendbevestiging is inmiddels geregeld. Hij moet het weer doen, mochten mensen geen mail ontvangen (vanaf 13.00uur besteld) verneem ik dat graag. Gaan we er direct weer aan werken! :)

Ralf

Laatst bewerkt:
WMS is ook super als je voor de wedstrijd vocht afdrijft en het lijkt of je leeg trekt. Dan brengt WMS de volume snel weer terug

Krijgen jullie weer Agmatine?
Zo'n nieuw t-shirt zou ook niet verkeerd zijn :D

Nieuwe t-shirts zitten fijn en is mooi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven