MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer is de verpakking van 2kg Perfect Proteïn bestelbaar?

Ik wil nog amino liquid bestellen die nu in promo staat. En wou graag deze Perfect Proteïn ook bestellen maar ineens de grote verpakking.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 14:56 ----------

Ah ja, gaat de Protein Perfection Mix vervangen worden door Perfect Proteïn?

Ja lekkere smoothie whey sample pack is al bijna op zijn goed te drinken. Een keer wat anders

Wanneer komen er nieuwe smaken voor de isolate perfection?
Gaan jullie op korte termijn grotere verpakkingen aanbieden voor de Isolate?

Wanneer is de hydrosilaat beschikbaar?

Ah ja, gaat de Protein Perfection Mix vervangen worden door Perfect Proteïn?

Nieuwe t-shirts zitten fijn en is mooi
Ja, the "feed the beast" shirts zijn vet! :)

feedthebeast2.jpg

Wanneer is de verpakking van 2kg Perfect Proteïn bestelbaar?

Ik wil nog amino liquid bestellen die nu in promo staat. En wou graag deze Perfect Proteïn ook bestellen maar ineens de grote verpakking.
Deze of volgende week. Durf ik niet 100% aan te geven wanneer we deze binnen krijgen. Ze zijn besteld dus het is een kwestie van wachten totdat het binnen komt.

Ralf

gisteren bestelling geplaatst met de opmerking dat mijn bidon kapot was gegaan en ik een nieuwe bij wou bestellen maar niet op de website kon vinden, toch bijgekregen bij mijn bestelling.

echt een top service...!!!!

gisteren bestelling geplaatst met de opmerking dat mijn bidon kapot was gegaan en ik een nieuwe bij wou bestellen maar niet op de website kon vinden, toch bijgekregen bij mijn bestelling.

echt een top service...!!!!
Super, dankjewel voor je order. Wij regelen dat altijd netjes voor je! :)

Ralf

is bestelling met Referentienummer C664847 al verzonden?
Ben bijna door men oats heen :(

ziezo , zonet weer mijn maandelijkse bestelling geplaatst :p

Gaat weer lekker smaken whey perfection speculaas :)

Kijken jullie even bij de opmerkingen van mijn betelling?

Referentienummer C666128

is bestelling met Referentienummer C664847 al verzonden?
Ben bijna door men oats heen :(

Weer een voorraad binnen van de Oats en alles is eruit vandaag, morgen in huis:) Dank je, voor de bestelling!!:)

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 17:23 ----------

ziezo , zonet weer mijn maandelijkse bestelling geplaatst :p

Gaat weer lekker smaken whey perfection speculaas :)

Kijken jullie even bij de opmerkingen van mijn betelling?

Referentienummer C666128

Doen we!:) Dank je, voor de bestelling,

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 17:25 ----------

Hard werken vandaag op de zaak voor ons!:) De Perfect Protein sachets vliegen er letterlijk uit. We kunnen het bijna niet bijhouden zoveel:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

yesssssssssshhh mijn pakketje is binnen :D natuurlijk meteen het feed the beast shirt aangetrokken :D. echt een bazenshirt gwn :)
helaas geen extra samples:( niettemin ben k blij dat de rest er wel in zit :)

yesssssssssshhh mijn pakketje is binnen :D natuurlijk meteen het feed the beast shirt aangetrokken :D. echt een bazenshirt gwn :)
helaas geen extra samples:( niettemin ben k blij dat de rest er wel in zit :)

Heel goed om te horen, zijn ook erg blij met het shirt;)
Stuur anders een pm'tje voordat je de volgende bestelling doet, doe ik zelf de extra samples er bij:)

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 17:32 ----------

De Maltodextrine Puur staat ook al online. Nu al voor de komende weekaanbieding prijzen van aankomende vrijdag!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We geven het bijna weg:D

kijk en weer een nieuw product

Had graag ineens de nieuwe Perfect Proteïn besteld maar gezien ik er bijna door ben heb ik dan maar wat anders besteld. Ik wou immers de amino liquid nog aan weekaanbieding prijs. Ben blij dat ik NR1 sample kon kiezen want die ga ik in februari bestellen als extra aanvulling voor zwaardere trainingen. Ben wel vergeten die sachets Perfect Proteïn te bestellen zodat ik mijn favoriete smaak kon kiezen voor ik de grootste pot bestel. Das pech dan. Bestelling C666156

Als je L-arginine en beta analine poeder samen mengt met water, is het dan nog te drinken? Of kan ik beter caps kopen?
Want ik kan me nog herinneren dat die agmatine echt nasty was :o

Of hebben jullie misschien een ander, beter aanraden als pre workout? (ben gestopt met no explode, noxi pro, hard! ... zoek nu gewoon iets voor een beter pomp)

Bij mijn track&trace staat al sinds deze ochtend 'packet out for delivery', maar heb nog niets gezien vandaag?

Had graag ineens de nieuwe Perfect Proteïn besteld maar gezien ik er bijna door ben heb ik dan maar wat anders besteld. Ik wou immers de amino liquid nog aan weekaanbieding prijs. Ben blij dat ik NR1 sample kon kiezen want die ga ik in februari bestellen als extra aanvulling voor zwaardere trainingen. Ben wel vergeten die sachets Perfect Proteïn te bestellen zodat ik mijn favoriete smaak kon kiezen voor ik de grootste pot bestel. Das pech dan. Bestelling C666156

Bestelling helaas al ingepakt, kan er dan ook helaas geen extra samples voor je bij doen! Pm anders voordat je de volgende bestelling gaat doen, doen we er wat leuke samples bij;)

Nice!! zal ik doen :D die service van jullie...pff niet te overtreffen :)

:D

Als je L-arginine en beta analine poeder samen mengt met water, is het dan nog te drinken? Of kan ik beter caps kopen?
Want ik kan me nog herinneren dat die agmatine echt nasty was :o
Of hebben jullie misschien een ander, beter aanraden als pre workout? (ben gestopt met no explode, noxi pro, hard! ... zoek nu gewoon iets voor een beter pomp)

Strong is misschien een leuk alternatief, zou als je problemen had met de agmatine toch voor de caps gaan:p

Bij mijn track&trace staat al sinds deze ochtend 'packet out for delivery', maar heb nog niets gezien vandaag?

Stuur anders je referentie nummer via pm, ga ik het meteen voor je uitzoeken.

2 vraagjes, zoek wat dingen voor goede weerstand, dacht aan vit D, C en multi zou ik hier verder nog dingen bij kunne vinden? vriendin is vrij vaak ziek.

En nog iets waar je wat rustiger van word, me zusje heeft namelijk steeds hyperventilatie en die krijgt er niets voor. Moet vanzelf weer over gaan.

Ondertussen lag ze wel te knikkebollen vanmiddag, ( buiten bewustzijn zelfs een poos)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven