MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 vraagjes, zoek wat dingen voor goede weerstand, dacht aan vit D, C en multi zou ik hier verder nog dingen bij kunne vinden? vriendin is vrij vaak ziek.

En nog iets waar je wat rustiger van word, me zusje heeft namelijk steeds hyperventilatie en die krijgt er niets voor. Moet vanzelf weer over gaan.

Ondertussen lag ze wel te knikkebollen vanmiddag, ( buiten bewustzijn zelfs een poos)

We hebben voor vrouwen speciale multi's: de EVE van Now foods en van Alive once daily women, allebei goede en complete multi's.

Gaba is natuurlijk een product waar je rustiger van word, dit zou dan misschien wat voor je zusje kunnen zijn:)

bedankt, ga ik daar iets mee doen, moet sowieso nog even bestellen haha

U heeft betaald.

Betaalreferentie :600347486

alvast bedankt:D

Ey BnF.

Ik wil graag nu bestellen maar krijg de 21ste geld gestort.. Kan ik dan gebruik maken van Afterpay machtiging of Afterpay acceptgiro :)?

Hebben jullie ook van omega 3 een megapack zoals van CLA? Vind nergens omega 3 van jullie eigen merk, hadden jullie toch of ben ik fout? :p

bedankt, ga ik daar iets mee doen, moet sowieso nog even bestellen haha

Kijk ook eens naar L-theanine, geloof ik niet bij B&F te bestellen maar wel 1 van de beste anxiolyten waar je geen tolerantie/afhankelijkheid voor ontwikkeld. Via eBay is t vrij betaalbaar te krijgen.

Bestelling C666413 geplaatst met onder andere de nieuwe perfect protein, ben benieuwd! :)

Hebben jullie ook van omega 3 een megapack zoals van CLA? Vind nergens omega 3 van jullie eigen merk, hadden jullie toch of ben ik fout? :p

Zijn er mee bezig, verwachten we in ieder geval snel aan te kunnen bieden:D

Weer een voorraad binnen van de Oats en alles is eruit vandaag, morgen in huis:) Dank je, voor de bestelling!!:)

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 17:23 ----------

thanks:cool: vroeg het even voor de zekerheid aangezien ik geen track and trace ontvangen heb:)

Is altijd goed, morgen heb je dus de oats in huis!

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 20:07 ----------

Kijk ook eens naar L-theanine, geloof ik niet bij B&F te bestellen maar wel 1 van de beste anxiolyten waar je geen tolerantie/afhankelijkheid voor ontwikkeld. Via eBay is t vrij betaalbaar te krijgen.

Hebben wij inderdaad niet.

Bestelling C666413 geplaatst met onder andere de nieuwe perfect protein, ben benieuwd! :)

Zijn er hier erg tevreden over, de smaak en samenstelling!! Laat ons weten wat je er van vond:)

morgen jarig dus ik mag nu een bestelling maken op kosten van vriendin :D

wil sws whey perfection maar ik twijfel of whey perfection Chocolate (mn favo) ook goed kan met melk+2 bananen in de blender(krijg ik ook morgen). Of is vanille dan een betere keus? Iemand leuke smoothie recepten?

Kan je D-Aspartic Acid beter in de ochtend innemen of beter voor het slapen gaan?
Is er enig verschil qua werking tussen de innames?

Kan je D-Aspartic Acid beter in de ochtend innemen of beter voor het slapen gaan?
Is er enig verschil qua werking tussen de innames?

Beide is goed, voor zover ik weet is er geen verschil in effectiviteit. In het algemeen houden de meest merken ook dit advies aan.:)

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 20:22 ----------

morgen jarig dus ik mag nu een bestelling maken op kosten van vriendin :D

wil sws whey perfection maar ik twijfel of whey perfection Chocolate (mn favo) ook goed kan met melk+2 bananen in de blender(krijg ik ook morgen). Of is vanille dan een betere keus? Iemand leuke smoothie recepten?

Gefeliciteerd alvast!:birthday:
De smaakt maakt met het wel/niet in de blender krijgen niet uit.:) Een smoothie recept heb ik zo niet bij de hand. Iemand anders misschien die mee leest:)

20 december ben ik jarig is er dan een actie of een leuke attentie ;).Nee grapje zoiets vraag je niet

Normaal post ik hier niet maar ik had een bestelling geplaatst en miste voor het eerst (na 6 jaar) een tweetal produkten. Via de telefoon een professionele behandeling gekregen en na 10 minuten een mail met daarin de verzendmelding. Morgen komt het alsnog binnen. Hulde.

• Like
Waarderingen: B&F
20 december ben ik jarig is er dan een actie of een leuke attentie ;).Nee grapje zoiets vraag je niet

Wie weet:p

Normaal post ik hier niet maar ik had een bestelling geplaatst en miste voor het eerst (na 6 jaar) een tweetal produkten. Via de telefoon een professionele behandeling gekregen en na 10 minuten een mail met daarin de verzendmelding. Morgen komt het alsnog binnen. Hulde.

Goed om te horen dat je probleem snel is opgelost, klantenservice is dan ook erg belangrijk voor ons:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven