newyorkgangsta
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het new taste variety zakje nog te verkrijgen van whey perfection?
Zie het namelijk nergens meer bijstaan in de keuzelijsten.. En wou toch deze eerste eens proberen vooraleer een grote pot te gaan kopen.

Kijk ook eens naar L-theanine, geloof ik niet bij B&F te bestellen maar wel 1 van de beste anxiolyten waar je geen tolerantie/afhankelijkheid voor ontwikkeld. Via eBay is t vrij betaalbaar te krijgen.
Helaas is whey perfection new taste uitverkocht, als je door geeft welke smaak je wilt proberen zal ik kijken of we deze nog hebben. Zou ik bijvoorbeeld de sample extra bij een bestelling kunnen meesturen![]()

bedankt voor het meedenken maar heb ff opgezocht en dat heeft geen zin denk ik, zoveelste muizenstudie
Het heeft bij muizen een kalmerende en opwekkende werking. Dit effect is bij mensen niet waarneembaar [1] Het is ook een antioxidant en stimuleert het immuunsysteem.

Hebben jullie ook een vergelijkbaar product te koop als deze http://www.truenutrition.com/p-1153...osal-agent-40765mg-capsules-180-capsules.aspx
Gaba is dan ook een prima product, zou persoonlijk hier dan ook voor gaan![]()
Wanneer komen er nieuwe smaken voor de isolate perfection?
Gaan jullie op korte termijn grotere verpakkingen aanbieden voor de Isolate?
Wanneer is de hydrosilaat beschikbaar?

morgen jarig dus ik mag nu een bestelling maken op kosten van vriendin
wil sws whey perfection maar ik twijfel of whey perfection Chocolate (mn favo) ook goed kan met melk+2 bananen in de blender(krijg ik ook morgen). Of is vanille dan een betere keus? Iemand leuke smoothie recepten?

heb het ook mee besteld en weet dat het geen medicijn is dus dat de kans groot is dat het misschien iets verminderd ipv niet meer voorkomt maar als ze het nu 7/8x krijgt waar ze het normaal 10x per jaar zou krijgen ben ik al te vreden.
heb tegen me zusje gezegd dat ze smorgens 1 cap moet nemen en als ze het voelt opkomen dat ze dan een cap moet pakken die door midden breken in wat vruchtensap( dan werkt het sneller lijkt me zonder capsule)
kan dit zo of?
Chocoladesmaak + banaan doe ik ook altijd = lekker.
Ik doe zelfs aardbeismaak met banaan. Ook lekker vind ik.

Beide is goed, voor zover ik weet is er geen verschil in effectiviteit. In het algemeen houden de meest merken ook dit advies aan.![]()

Gefeliciteerd alvast!![]()
De smaakt maakt met het wel/niet in de blender krijgen niet uit.Een smoothie recept heb ik zo niet bij de hand. Iemand anders misschien die mee leest
![]()

Bedankt
Chocolade gedaan, en maltodextrine erbij.. oats heb ik nog.
Net optijd
ref: C666693

B&F,
Zouden jullie pindakaas en of Pindakaas choco smaak kunnen maken/toevoegen in jullie assortiment. HEHE =D