Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Origineel gepost door poloer
Wanneer komen er nieuwe smaken voor de isolate perfection?
Gaan jullie op korte termijn grotere verpakkingen aanbieden voor de Isolate?

Wanneer is de hydrosilaat beschikbaar?

???

Volgens mij kwam de hydrosilaat binnen enkele weken.

Origineel gepost door poloer
Wanneer komen er nieuwe smaken voor de isolate perfection?
Gaan jullie op korte termijn grotere verpakkingen aanbieden voor de Isolate?

Wanneer is de hydrosilaat beschikbaar?

???
Nee, op korte termijn komen er geen nieuwe smaken van de Isolaat Perfection. Er komen ook geen grotere

De Hydrolisaat zal begin 2013 (volgens mij de eerste maand zelfs) geintroduceert worden.

Ralf

beste,als ik rond 12u eet en wil beginnen trainen tegen 13u moet ik dan voor training nog een whey shake nemen of?

beste,als ik rond 12u eet en wil beginnen trainen tegen 13u moet ik dan voor training nog een whey shake nemen of?
Als je zorgt als je voor je training voldoende eiwitten haalt uit je maaltijd om 12u, hoef je als je gaat trainen daarvoor geen eiwitten meer te nemen:cool:

Ralf

Beste Ralf,

Gistere een bestelling gedaan maar nog geen T&T nummer gekregen.
Zal wel vandaag aankomen.. maar dan weet ik rond welke tijd

C665613

Misschien dat jullie het gemist hebben, maar hier even een opsomming van een aantal NIEUWE producten!:)

Maltodextrine Pure
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Perfect Protein
Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

Nectar Isolate Whey

Creatine Ultra

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 10:03 ----------

Beste Ralf,

Gistere een bestelling gedaan maar nog geen T&T nummer gekregen.
Zal wel vandaag aankomen.. maar dan weet ik rond welke tijd

C665613
PostNL heeft wat problemen gehad om de T&T's te versturen, maar deze komt natuurlijk vandaag. Het is reeds opgelost, dus iedereen krijgt vandaag weer T&T's! :)

Ik pm je jouw T&T even.

Ralf

He bodyenfit, ik heb gisteren nog even oats besteld, omdat deze de dag ervoor niet aanwezig was. Ik heb er ook maar even Amino Direct bijgedaan. Ik heb net mijn pakketje ontvangen met de oats, maar er zit geen amino direct tussen, vast vergeten om bij het pakketje in te doen ( jullie hebben het vast druk).

He bodyenfit, ik heb gisteren nog even oats besteld, omdat deze de dag ervoor niet aanwezig was. Ik heb er ook maar even Amino Direct bijgedaan. Ik heb net mijn pakketje ontvangen met de oats, maar er zit geen amino direct tussen, vast vergeten om bij het pakketje in te doen ( jullie hebben het vast druk).
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Stuur me even je ordernummer, dan regelen we dat het even in orde komt!

Ralf

Kreeg net een mailtje Ralf met een T&S nummer dus geen probleem!
Super bedankt!

Hoop overigens wel dat ze het even bij de buren afgeven. Heb briefje op de deur gehangen.

Kreeg net een mailtje Ralf met een T&S nummer dus geen probleem!
Super bedankt!

Hoop overigens wel dat ze het even bij de buren afgeven. Heb briefje op de deur gehangen.
Dan moet het goed komen! :) Vandaag nog in huis!

Ralf

Mooi nieuw shirt! Pak deze mee als extraatje met mn bestelling zo.
Zou verstandig zijn om meer kleding aan te bieden in deze stijl (en voor deze prijs ;) )zoals al aangegeven door andere members, weet zeker dat dit een succes gaat worden ( bv stringers, truien, trainingspak). Keep up the good work!

Mooi nieuw shirt! Pak deze mee als extraatje met mn bestelling zo.
Zou verstandig zijn om meer kleding aan te bieden in deze stijl (en voor deze prijs ;) )zoals al aangegeven door andere members, weet zeker dat dit een succes gaat worden ( bv stringers, truien, trainingspak). Keep up the good work!

Als we zijn verhuisd gaan we dit dan ook zeker uitbreiden, krijgen zoveel positieve reacties dat het niet anders kan dan uittebreiden;)

Laatst bewerkt:
bedankt voor het meedenken maar heb ff opgezocht en dat heeft geen zin denk ik, zoveelste muizenstudie

Het heeft bij muizen een kalmerende en opwekkende werking. Dit effect is bij mensen niet waarneembaar [1] Het is ook een antioxidant en stimuleert het immuunsysteem.

Er zijn ook testen gedaan op mensen, theanine bevorderd daarbij alpha hersengolven, dit zijn de hersengolven die je hebt als je in een kalme gefocuste staat bent.

Niet direct een oordeel geven adhv wat op Wikipedia staat ;) ik neem het zelf af en toe en merk zeker dat het me dan wel rustiger maakt, vandaar dat ik het adviseerde.

Als we zijn verhuisd gaan we dit dan ook zeker uitbreiden, krijgen zoveel positieve reacties dat het niet anders kan dan uittebreiden;)

Zou vet zijn als jullie van die low fit tanks zouden krijgen (singlets / stringers ) met een leuke tekst erop (en het logo ofcourse :D)

Zo pakketje binnen!! Kunnen we vanavond knallen in mijn Feed the Beast shirt!
En idd stringers zou geen verkeerd ding zijn!

zojuist heb ik een review over jullie perfect protein geschreven. goed product hoor! aanradertje. kan niet wachten op de grootverpakking. Tropical Fruit :zuip:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven