XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe ik zal foto posten haha!
Thnx ralf voor de werderom uitblinkende service!

zojuist heb ik een review over jullie perfect protein geschreven. goed product hoor! aanradertje. kan niet wachten op de grootverpakking. Tropical Fruit :zuip:
Zag je review voorbij komen. Het is echt onvoorstelbaar hoeveel sachets eruit gevlogen zijn met bestellingen. Veel klanten waarderen het dat ze de mogelijkheid krijgen om eerst de samples te proberen en vervolgens kunnen ze een hele goede keus maken. Tropical Fruit en Raspberry Smoothie zijn inderdaad erg aanraders. Gelukkig zit er voor iedereen wat bij en krijgen we het maar liefst direct in 8 heerlijke smaken.

Perfect Protein verkrijgbaar in 8 heerlijk luchtige Smoothie smaken:
-Banana Smoothie
-Chocolate Smoothie
-Coconut Smoothie
-Lemon Smoothie
-Raspberry Smoothie
-Tropical Smoothie
-Strawberry Smoothie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Met wat kan ik de tropical vergelijken?

Bestelling C664847 potje vitamine d ontbreekt en 2 zakken havermout helemaal open...

Thnx guys! Net me pakketje binnengekregen en ik denk hey waar is me shakebeker...
Ligt er onderin een mooi nieuw Feed the Beast shirt die ik stiekem had gevraagd :D

Morgen met rug-dag gaat ie zeker aan!

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 17:42 ----------

Trouwens die uitbreiding van de kleding vind ik een zéér goede zaak! Misschien ook indd met van die teksten die je in Amerika ziet?

PS: waar gaan jullie naartoe verhuizen?

Welke pre-workout van jullie huismerk komt het meest overeen met de samenstelling van Napalm Muscle Warfare?
napalm_suppfacts.png
Of welk is dit moment jullie meest verkochte preworkout en welke zijn zijn beste eigenschappen??

Komt er aan! :D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 18:04 ----------

Thnx guys! Net me pakketje binnengekregen en ik denk hey waar is me shakebeker...
Ligt er onderin een mooi nieuw Feed the Beast shirt die ik stiekem had gevraagd :D

Morgen met rug-dag gaat ie zeker aan!

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 17:42 ----------

Trouwens die uitbreiding van de kleding vind ik een zéér goede zaak! Misschien ook indd met van die teksten die je in Amerika ziet?

PS: waar gaan jullie naartoe verhuizen?

Graag gedaan! goed om te horen dat alles in orde is aangekomen:D Ik zou zeggen morgen maar knallen met je nieuwe t-shirt:D Post je nog even een leuke foto met je shirtje op Dbb:D? Jaa inderdaad wij zijn druk bezig met onze kledinglijn. We hopen in de toekomst nog meer te kunnen introduceren qua kleding! houdt Dbb in de gaten zou ik zeggen!

Er zijn ook testen gedaan op mensen, theanine bevorderd daarbij alpha hersengolven, dit zijn de hersengolven die je hebt als je in een kalme gefocuste staat bent.

Niet direct een oordeel geven adhv wat op Wikipedia staat ;) ik neem het zelf af en toe en merk zeker dat het me dan wel rustiger maakt, vandaar dat ik het adviseerde.
Ze heeft alweer 1 gehad, zeker 6x in laatste 2/3maand, denk dat dit psycholoog ofzo word. Zou het anders niet meer weten, wel goed dat je meedenkt, sorry voor vervuiling @ topic maar dit is zo niet relevant aan jullie dat het geen pot. Klanten kan kosten

Laatst bewerkt:

nog steeds niets ;)

Geduld is een schone zaak:P je hebt je berichtje gehad en is zo opgelost lijkt mij :D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 18:37 ----------

Welke pre-workout van jullie huismerk komt het meest overeen met de samenstelling van Napalm Muscle Warfare?
napalm_suppfacts.png
Of welk is dit moment jullie meest verkochte preworkout en welke zijn zijn beste eigenschappen??

Wat dat betreft zou ik je de Assault van MusclePharm adviseren, Op dit moment samen met de Strong van ons eigen merk de best-verkochte pre-workouts!;) Je zult echter geen pre-workout vinden die zo krachtig is als de Napalm was! Dit vanwege de 1,3 dymethyl...

@ B&F Klopt het dat Neurocore van muscletech nog DMAA bevat? dit staat namelijk bij de ingrediënten.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 18:04 ----------

Graag gedaan! goed om te horen dat alles in orde is aangekomen:D Ik zou zeggen morgen maar knallen met je nieuwe t-shirt:D Post je nog even een leuke foto met je shirtje op Dbb:D? Jaa inderdaad wij zijn druk bezig met onze kledinglijn. We hopen in de toekomst nog meer te kunnen introduceren qua kleding! houdt Dbb in de gaten zou ik zeggen!

Haha dat ga ik zeker! Vooruit zal eens kijken voor een mooie foto na de training die zal hier morgen verschijnen dan ;) Enne waar verhuizen jullie naar? Dichter naar de randstad toevallig :D ?

zonet met tjibbe (?) gesproken voor wat advies, aardige gozer en erg geduldig. jullie hebben iig mensen met kennis! denk dat ik binnenkort voor de perfect protein ga kiezen

Haha Tjisse denk ik:D Goed om te horen zal het even aan hem doorgeven! :D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 19:18 ----------

Haha dat ga ik zeker! Vooruit zal eens kijken voor een mooie foto na de training die zal hier morgen verschijnen dan ;) Enne waar verhuizen jullie naar? Dichter naar de randstad toevallig :D ?

Prima wachten wij je berichtje morgen even af:D we zijn benieuwd! Wij verhuizen een stukje verderop in Heerenveen! Helaas geen randstad! :p

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 19:19 ----------

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/stevia/now-foods/better-stevia/

Hoe ziet dit product eruit? Zit het in zakjes? Los poeder of een soort tabletvorm?

Deze zijn zoals je onder bij de bestelknop ook kunt zien verkrijgbaar in zakjes en in losse poeder! ;)

Over de 'white flood'
Er staat 330 gram/ 100 servings.

De 330 gram is de 50 servingsvariant. Welke is het nu, grote of kleine pot?

Over de 'white flood'
Er staat 330 gram/ 100 servings.

De 330 gram is de 50 servingsvariant. Welke is het nu, grote of kleine pot?

De pot van 338gram bevat 50 doseringen. Dit is dus de kleine pot! ;) Staat niet helemaal duidelijk beschreven op de site inderdaad!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven