Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar een snel antwoord kun je altijd verwachten ;)

Hoppaahh!!

Voordak na de gym ging!

5ze0kn.jpg

Die muts is ook hartstikke fijn :)

@ B&F oké bedankt. Slim van ze.

Nog meer presentjes i like it

Zo, nog even op dit late tijdstip een bestelling gedaan, kwam erachter dat zelfs mijn samples van de whey op waren :)..
Als er nog een sample overschot is, dan is dat van harte welkom haha.
ref nummer is; C667955

Greetz!

Yeah heb de muts ook lekker op! Super ding

Ik heb de verwarming aan morgen weer muts op ;)

Yeah heb de muts ook lekker op! Super ding

Ik heb de verwarming aan morgen weer muts op ;)
Allemaal fan van de mutsjes:D Als jullie nog ideeën hebben qua kleding.. brand maar los! :D Gaan we kijken wat daar in mogelijk is;)

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 22:04 ----------

Zo, nog even op dit late tijdstip een bestelling gedaan, kwam erachter dat zelfs mijn samples van de whey op waren :)..
Als er nog een sample overschot is, dan is dat van harte welkom haha.
ref nummer is; C667955

Greetz!

Haha samples genoeg!:p Collega's gaan even bekijken wat daarin mogelijk is;)

Dames shirts ;) voor de vrouwelijke klanten. Broeken zoals ik al eerder zij met op de zijkant de op druk BodyenFishop rechts en links Feed the Beast dat kan. Stringer tanktops. En verder hebben jullie al heel veel misschien traings jasjes op zijn zin als de vesten.

Niet direct kleding gerelateerd maar zijn B&F handdoeken geen optie voor de toekomst?

Qua kleding zou ik B&F hoodies met ritssluiting wel tof vinden!

Dames shirts ;) voor de vrouwelijke klanten. Broeken zoals ik al eerder zij met op de zijkant de op druk BodyenFishop rechts en links Feed the Beast dat kan. Stringer tanktops. En verder hebben jullie al heel veel misschien traings jasjes op zijn zin als de vesten.

Beste Jesse, bedankt voor je ideeën! We gaan morgen even in overleg. Voor de dames zijn we al bezig... We laten het jullie weten via DBB zodra er meer nieuws is! :D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 22:17 ----------

Niet direct kleding gerelateerd maar zijn B&F handdoeken geen optie voor de toekomst?

Qua kleding zou ik B&F hoodies met ritssluiting wel tof vinden!

Goed idee! Is in behandeling! :D We laten het weten zodra er meer bekend is!

De rest van de ideeën of suggestie's mail ik wel je weet nooit wie er mee lezen ;).

:)

Laatst bewerkt:
:)

Laatst bewerkt:
Haha samples genoeg!:p Collega's gaan even bekijken wat daarin mogelijk is;)

Haha top, dankjewel :)!

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 22:45 ----------

Ik geef mn samples van whey altijd weg :p tenzij het smaak is die ik niet geproefd heb.

Als ik toch eens iemand had om de samples aan uit te delen.. :P. Ik heb, nu had, eerder een voorraadje met whey samples maar dacht dat ik er nog meer had liggen haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven