AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik toch eens iemand had om de samples aan uit te delen.. :P. Ik heb, nu had, eerder een voorraadje met whey samples maar dacht dat ik er nog meer had liggen haha
Geven en af en toe iets terug krijgen :cool: eens ze zo'n sample gehad hebben zie ik ze enkel nog met B&F whey :roflol:

Ja die samples zijn natuurlijk wel handig als je pot leeg is :p

Beste bodyenfitshop

Is het mogelijk om Beta Alanine en Citruline Malate van PrimaForce in jullie assortiment toe te voegen? Ik zoek dit product al een tijdje :)

Met vriendelijke groeten!

Beste bodyenfitshop

Is het mogelijk om Beta Alanine en Citruline Malate van PrimaForce in jullie assortiment toe te voegen? Ik zoek dit product al een tijdje :)

Met vriendelijke groeten!

Zal het doorgeven aan mijn collega van de inkoop, thnx voor de tip!

Geen dank. En stop eens met flexen voor de spiegel. Ook dat zien we.

:D:D

Geven en af en toe iets terug krijgen :cool: eens ze zo'n sample gehad hebben zie ik ze enkel nog met B&F whey :roflol:

Ja die samples zijn natuurlijk wel handig als je pot leeg is :p

Samples zijn inderdaad handig voor bijvoorbeeld mee te nemen op vakantie:)

Idd met ritssluiting of zonder, maar hoodies moeten er komen!

Zijn er mee bezig;)

Oei, toch maar eens die capella drops bestellen. Jammer dat het aanbod slechts beperkt is. Als ik op hun website kijk, dat aanbod is belachelijk groot! (A)

Krijgen jullie ooit binnenkort misschien ei-eiwit in een fles? Dit is echt iets wat op de nederlandse markt nog ontbreekt. Zou verkrijgbaar moeten zijn bij een makro ofzo maja die is en 20 min rijden en een pasje regelen is k*t.. Nog niet aan toegekomen dus.

Zou echt een uitkomst zijn, en denk dat het gretig aftrek zal vinden!

Oei, toch maar eens die capella drops bestellen. Jammer dat het aanbod slechts beperkt is. Als ik op hun website kijk, dat aanbod is belachelijk groot! (A)

Krijgen jullie ooit binnenkort misschien ei-eiwit in een fles? Dit is echt iets wat op de nederlandse markt nog ontbreekt. Zou verkrijgbaar moeten zijn bij een makro ofzo maja die is en 20 min rijden en een pasje regelen is k*t.. Nog niet aan toegekomen dus.

Houdbaarheidsdatum is k*t daarvan dus voor een webshop niet zo handig.

Helaas is mijn collega van de inkoop er vandaag niet, we zijn dan ook met erg veel dingen op dit moment bezig en ook veel leuke en vernieuwde dingen:D

We komen hier dus nog op terug!

Niels

Houdbaarheidsdatum is k*t daarvan dus voor een webshop niet zo handig.

Daar heb je inderdaad gelijk in, de houdbaarheid is erg kort.

Zal deze nog beschikbaar zijn de komende dagen? Wil ze graag mer hebben bij mijn volgende bestelling deze week, als dat mogelijk is natuurlijk :D !

Alvast super bedankt !

Dat helaas niet, als we de producten deze week bestellen hebben we ze uiterlijk over 2 weken binnen.

Laatst bewerkt:
Is het normaal van Magnificent dat het na een paar minuten helemaal naar de bodem zakt?
Het wordt niet opgenomen met water of sap, ook niet lauw water

Is het normaal van Magnificent dat het na een paar minuten helemaal naar de bodem zakt?
Het wordt niet opgenomen met water of sap, ook niet lauw water
Dat komt door de koolhydraten die erin zitten, deze zakken altijd naar de bodem. Als je even goed schud en direct daarna een slok neemt/opdrinkt moet het lukken in te nemen ;)

Ralf

@ B&F. Gefeliciteerd met jullie nieuwe atleet!

gaat hij ook een log hier make ofzoiets? :P zou wel leuk zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven