XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn... wat een haters op FB. Als je dan op hun profielen kijkt zie je meteen wat voor mensen het zijn die zo reageren. Snappen niks van de sport.

Gratz Jeffrey!

Net mijn 8 kilo fine oats en Nr1. binnen :) Ben weer blij met de snelle bediening aan huis!

gaat hij ook een log hier make ofzoiets? :P zou wel leuk zijn
Op ditmoment nog niet. Leuk idee! :)
Damn... wat een haters op FB. Als je dan op hun profielen kijkt zie je meteen wat voor mensen het zijn die zo reageren. Snappen niks van de sport.

Gratz Jeffrey!

Net mijn 8 kilo fine oats en Nr1. binnen :) Ben weer blij met de snelle bediening aan huis!
Super, bedankt voor je bestelling! :) Oats en Nr1 gaan je zeker goed bevallen! Jeffrey is een hele goede atleet en heeft hij afgelopen weekend weer bewezen! :)

Ralf

jezus zeg wat een shitstorm op FB..... allemaal van die beachboy phaggots die gaan lopen klagen over iets wat niet in hun eigen straatje past.

Heb nu al 2 keer geprobeerd te betalen via Mister Cash, maar krijg de hele tijd een foutmelding..

Ohw, wat gaat er precies fout? Kan je me misschien een foutmelding op screenshot mailen naar ralf@bodyenfitshop.nl? Zet ik het direct even door.

Ralf

Niet genoeg geld op je zichtrekening? Dat heb ik al gehad :p

Had inderdaad de foute bankkaart gepakt. Ben nog heel nieuw met PC Banking. :p

Daarna nieuwe kaart gepakt, maar is nog steeds mislukt. Kreeg nu volgende melding:

Wij hebben zojuist uw bestelling ontvangen, er is echter iets misgegaan tijdens het verwerken hiervan.

Neem contact op met onze helpdesk. Geef hierbij het bestelnummer 668673 door. U kunt ons bellen op nummer 0513 - 68 30 68 of mailen naar info@bodyenfitshop.nl

Deze keer is het pakje in een betere staat als de vorige keer toegekomen via kiala. :)
Wel een opmerking: De ingrediënten die op de site vermeld staan bij dexaprine komen niet overeen met hetgeen op de verpakking staat. Die van de nieuwe versie staan op de site maar de oude werd geleverd.

Deze keer is het pakje in een betere staat als de vorige keer toegekomen via kiala. :)
Wel een opmerking: De ingrediënten die op de site vermeld staan bij dexaprine komen niet overeen met hetgeen op de verpakking staat. Die van de nieuwe versie staan op de site maar de oude werd geleverd.
Oh meen je dat? Dan is dat waarschijnlijk nog een oude doos geweest die perongelijk verwisseld is:D Ik pm je even :)

Ralf

Oh meen je dat? Dan is dat waarschijnlijk nog een oude doos geweest die perongelijk verwisseld is:D Ik pm je even :)

Ralf

Kan je ook even op mijn probleem antwoorden?

Zal ik het gewoon via vooruitbetaling proberen of.. Niet dat het geld twee keer van mijn rekening gaat ofzo..

Als jullie de nieuwe weekaanbiedingen weten, kunnen jullie die hier alvast neerzetten?
Dan weet ik of ik vanavond al bestel of wacht tot morgen ;)

Kan je ook even op mijn probleem antwoorden?

Zal ik het gewoon via vooruitbetaling proberen of.. Niet dat het geld twee keer van mijn rekening gaat ofzo..
Nee, het is inderdaad niet gelukt. Ja, doe het maar via vooruitbetaling. Ik pm je direct even! :)
Als jullie de nieuwe weekaanbiedingen weten, kunnen jullie die hier alvast neerzetten?
Dan weet ik of ik vanavond al bestel of wacht tot morgen ;)
Week aanbiedingen weet ik helaas nog niet. Je zult moeten wachten tot morgen :)

Ralf

Is de betaling voor C658978 al aangekomen? Ik heb op 5 december bestelling geplaatst en op dezelfde dag nog betaald. Ik heb echter nog niks van bevestiging gekregen dat het pakket is verzonden (via Kiala).

Is de betaling voor C658978 al aangekomen? Ik heb op 5 december bestelling geplaatst en op dezelfde dag nog betaald. Ik heb echter nog niks van bevestiging gekregen dat het pakket is verzonden (via Kiala).
Ga ik direct even naar kijken. Pm je zo :)

Even op de weekaanbiedingen terug te komen, ben er even voor jullie achteraan geweest:D
MaltoDextrine Pure
Creapure
Acetyl L-Carnitine Caps
BCAA 1000

Ralf

Mijn bestelling C667024 staat sinds gisterenmiddag nog altijd op pre-alerted, gaat er iets fout of heeft het met die kerstdrukte te maken?

Beloofd is beloofd :D

2djx6yc.jpg

Bestelling weer tiptop in orde binnen, thanks! Die poeder doosjes zijn echt handig, gaat me een hoop gepriegel besparen bij weekendjes weg :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven