- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op ditmoment nog niet. Leuk idee!gaat hij ook een log hier make ofzoiets?zou wel leuk zijn

Super, bedankt voor je bestelling!Damn... wat een haters op FB. Als je dan op hun profielen kijkt zie je meteen wat voor mensen het zijn die zo reageren. Snappen niks van de sport.
Gratz Jeffrey!
Net mijn 8 kilo fine oats en Nr1. binnenBen weer blij met de snelle bediening aan huis!
Oats en Nr1 gaan je zeker goed bevallen! Jeffrey is een hele goede atleet en heeft hij afgelopen weekend weer bewezen!
Ohw, wat gaat er precies fout? Kan je me misschien een foutmelding op screenshot mailen naar ralf@bodyenfitshop.nl? Zet ik het direct even door.Heb nu al 2 keer geprobeerd te betalen via Mister Cash, maar krijg de hele tijd een foutmelding..
Niet genoeg geld op je zichtrekening? Dat heb ik al gehadHeb nu al 2 keer geprobeerd te betalen via Mister Cash, maar krijg de hele tijd een foutmelding..

Ohw, wat gaat er precies fout? Kan je me misschien een foutmelding op screenshot mailen naar ralf@bodyenfitshop.nl? Zet ik het direct even door.
Ralf
Niet genoeg geld op je zichtrekening? Dat heb ik al gehad![]()

Wij hebben zojuist uw bestelling ontvangen, er is echter iets misgegaan tijdens het verwerken hiervan.
Neem contact op met onze helpdesk. Geef hierbij het bestelnummer 668673 door. U kunt ons bellen op nummer 0513 - 68 30 68 of mailen naar info@bodyenfitshop.nl
Oh meen je dat? Dan is dat waarschijnlijk nog een oude doos geweest die perongelijk verwisseld isDeze keer is het pakje in een betere staat als de vorige keer toegekomen via kiala.
Wel een opmerking: De ingrediënten die op de site vermeld staan bij dexaprine komen niet overeen met hetgeen op de verpakking staat. Die van de nieuwe versie staan op de site maar de oude werd geleverd.
Ik pm je even 
Oh meen je dat? Dan is dat waarschijnlijk nog een oude doos geweest die perongelijk verwisseld isIk pm je even
Ralf
PM, heb je ooit al eerder betaling gedaan op die manier?
Nee, het is inderdaad niet gelukt. Ja, doe het maar via vooruitbetaling. Ik pm je direct even!Kan je ook even op mijn probleem antwoorden?
Zal ik het gewoon via vooruitbetaling proberen of.. Niet dat het geld twee keer van mijn rekening gaat ofzo..

Week aanbiedingen weet ik helaas nog niet. Je zult moeten wachten tot morgenAls jullie de nieuwe weekaanbiedingen weten, kunnen jullie die hier alvast neerzetten?
Dan weet ik of ik vanavond al bestel of wacht tot morgen![]()

Ga ik direct even naar kijken. Pm je zoIs de betaling voor C658978 al aangekomen? Ik heb op 5 december bestelling geplaatst en op dezelfde dag nog betaald. Ik heb echter nog niks van bevestiging gekregen dat het pakket is verzonden (via Kiala).

Het pakket is nog steeds onderweg. Je kan erop rekenen dat het morgen komtMijn bestelling C667024 staat sinds gisterenmiddag nog altijd op pre-alerted, gaat er iets fout of heeft het met die kerstdrukte te maken?

Leuke foto! Met zo'n shirt en zo'n glimmende sportschool moet 't goed komen!

Het pakket is nog steeds onderweg. Je kan erop rekenen dat het morgen komt
Leuke foto! Met zo'n shirt en zo'n glimmende sportschool moet 't goed komen!
Ralf