MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren een bestelling gedaan voor ''Micellar Caseine Superior'' en ''Multi-Max T/R'' bij bodyenfitshop. Snel binnen en gratis samples, dus zoals ik gewend ben weer top service!

Wat me alleen een beetje verbaasde is dat ik de gewone Multi-Max heb ontvangen, niet de T/R ( time released ) variant. Opheldering misschien? PM kan ook.

Ref nummer:114573

Thanks body en fitshop voor alle samples en de berry blast milkshake is idd goed te drinken met water ;)

geen samples gehad ???

Hey B&F

Volgens mij hadden jullie mijn lovende reactie gemist, en dat is natuurlijk zonde :D
Daarom nog even een repostje :P :

'Net mijn bestelling binnengehad (was gelukkig nog net thuis toen ze kwamen :D )
De samples waar ik om gevraagd had zaten er keurig bij, extra shakebekertje ook, top!
Ik weet wel waar ik voortaan ga bestellen :P '

Heb nu ook een sacket van no xplode geprobeerd en nog steeds niet veel of niks van gemerkt ????????????

:dunno: ik weet het ook niet. Je bent gewoon echt niet gevoelig voor dit soort producten. Dat komt niet zo heel vaak voor maar het kan zeker wel. Er zijn wel meer mensen die er niet echt op reageren en er zijn ook mensen die er extreem gevoelig voor zijn. Hoe je op dit soort producten reageert kan van persoon tot persoon dus enorm verschillen.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Gisteren een bestelling gedaan voor ''Micellar Caseine Superior'' en ''Multi-Max T/R'' bij bodyenfitshop. Snel binnen en gratis samples, dus zoals ik gewend ben weer top service!

Wat me alleen een beetje verbaasde is dat ik de gewone Multi-Max heb ontvangen, niet de T/R ( time released ) variant. Opheldering misschien? PM kan ook.

Ref nummer:114573

Geen idee:cool: We bestellen wekelijks de Multi Max bij MDY. Er is ook maar 1 variant van. Misschien is de formule aangepast (dat zou ik eigenlijk moeten weten) Vreemd...

Ik zal het dinsdag direct bij MDY navragen en je dit ook direct laten weten:)

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Thanks body en fitshop voor alle samples en de berry blast milkshake is idd goed te drinken met water ;)

:) Dagelijkse kost (net als de Cookie):D

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

Als ik dat had beloofd.. excuses. Geef mij het referentienummer maar even:cool:

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Hey B&F

Volgens mij hadden jullie mijn lovende reactie gemist, en dat is natuurlijk zonde :D
Daarom nog even een repostje :P :

'Net mijn bestelling binnengehad (was gelukkig nog net thuis toen ze kwamen :D )
De samples waar ik om gevraagd had zaten er keurig bij, extra shakebekertje ook, top!
Ik weet wel waar ik voortaan ga bestellen :P '

:thumbs: Dank je. Graag gedaan natuurlijk.:)

Jij bedankt, voor het vertrouwen en de lovende woorden!

hey bodyenfitshop.

ik had vandaag een bestelling geplaatst wanneer kan ik dit verwachten? dinsdag?
ref. nummer: 114970.

hey bodyenfitshop.

Ik heb ook vandaag een bestelling gedaan, maar geen verzendbevestiging gekregen. Aangezien maandag ook een 'feestdag' is denk ik dat het pas dinsdag wordt verzonden en we ons pakket kunnen verwachten op woensdag :)

Ik heb ook vandaag een bestelling gedaan, maar geen verzendbevestiging gekregen. Aangezien maandag ook een 'feestdag' is denk ik dat het pas dinsdag wordt verzonden en we ons pakket kunnen verwachten op woensdag :)

ik had bericht gekregen dat hij al verzonden was, maar ik weet niet of ik hem dinsdag of woensdag kan verwachten:D

hey bodyenfitshop.

Vanwege pinksteren werkt de TNT pas dinsdag weer. In dit geval heb je de bestelling dus dan woensdag in huis.

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

ik had bericht gekregen dat hij al verzonden was, maar ik weet niet of ik hem dinsdag of woensdag kan verwachten:D

De verzendbevestiging komt omdat wij wel "gewoon" :Dwerken. De distributie van de TNT is echt pas dinsdag.

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Jouw bestelling is ook reeds ingepakt en staat al klaar voor verzending dinsdag:)

Ik heb de Power Pill maar besteld als Pre Workout, i need some energie men! :D

Ref: 115106

TNT werkt morgen niet, dus krijg t pas woensdag binnen denk ik.

EDIT: Aangezien ik ochtendcardio wil gaan doen, vroeg ik me af wat het beste nu is.. de powerpill op nuchtere maag nemen, of eerst me lipotropic proteine shake nemen en dan pas de powerpill? Vroeg me namelijk af of het geen kwaad kan als ik de powerpill op nuchtere maag neem;)

Laatst bewerkt:
@ body en fitshop,

Gebruikt nu een paar maandjes de Whey Perfection en ben daar erg tevreden over.
Er staat op de verpakking dat je 1 maatschep van 28 gram moet mengen met 250ml water, nu gebruik ik altijd twee maatscheppen met 500ml water twee keer op een dag, 1 's ochtends na brinta en 1 's avonds na het avond eten en ongeveer 45min tot 1 uur voor mijn training.
Is dit zinvol? Of is dat meer dan mijn lichaam kan opnemen in 1 keer?

@ body en fitshop,

Gebruikt nu een paar maandjes de Whey Perfection en ben daar erg tevreden over.
Er staat op de verpakking dat je 1 maatschep van 28 gram moet mengen met 250ml water, nu gebruik ik altijd twee maatscheppen met 500ml water twee keer op een dag, 1 's ochtends na brinta en 1 's avonds na het avond eten en ongeveer 45min tot 1 uur voor mijn training.
Is dit zinvol? Of is dat meer dan mijn lichaam kan opnemen in 1 keer?

Lol..Dat is maar een aanwijzing.
Hoeveel whey je nodig hebt hangt af van je lichaam, je spiermassa etc...

Aan zijn avatar te zien neemt zijn lichaam ruim voldoende eiwitten op maar dat zal hijzelf wel ni zijn zeker :D

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

EDIT: Aangezien ik ochtendcardio wil gaan doen, vroeg ik me af wat het beste nu is.. de powerpill op nuchtere maag nemen, of eerst me lipotropic proteine shake nemen en dan pas de powerpill? Vroeg me namelijk af of het geen kwaad kan als ik de powerpill op nuchtere maag neem;)

KAN je een beetje last geven als je een gevoelige maag hebt maar met slechts 1 pil per keer is die kans klein. Natuurlijk geen drie pillen tegelijk erin kappen en dan komen klagen dat je diarree en maagkramp hebt ofzo :p

Lol..Dat is maar een aanwijzing.
Hoeveel whey je nodig hebt hangt af van je lichaam, je spiermassa etc...

Ja dat snap ik ;)
Gaat mij meer om of het beter is om het te verspreiden over een dag.
Sommige beweren ook dat je maar zoveel gram eiwitten kan opnemen per keer.
Zou graag zijn mening daarover willen weten.

Zitten er verboden dingen in lean dreams ofzo volgens mij zijn ze overal uit de handel gehaald. Iets bekend erover?

Ja dat snap ik ;)

Je zou beter je eiwitten wat meer uit vast voedsel halen :)
En zou toch niet boven de 40-45g eiwit per keer innemen.

is niet hetzelfde. Op die site kunnen enkel producten van hun huismerk gekocht worden. Op de andere site kunnen uk andere merken verkocht worden

Je hebt de bestelling woensdag.

De Powerpill op de nuchtere smaak 's ochtends kan er best in hakken:cool: Op zich kan het geen kwaad maar wel even kijken hoe je erop reageert.

---------- Toegevoegd om 08:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

Ja dat snap ik ;)

Die aanname is er inderdaad maar ik weet dat er toch vaak op hoger niveau hoger wordt geadviseerd. Ik blijf echter wel van mening dat je beter 4x 25 gram kunt nemen als 2x 50 gram. Door de betere verdeling zal het makkelijker voor je lichaam zijn de hoeveelheden effectief te verwerken/benutten.

---------- Toegevoegd om 08:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:01 ----------

Zitten er verboden dingen in lean dreams ofzo volgens mij zijn ze overal uit de handel gehaald. Iets bekend erover?

We kunnen ze nu inderdaad niet meer krijgen. Zal het eens checken hoe het precies zit:cool:

---------- Toegevoegd om 08:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

wat is het verschil tussen B&F-shop en http://www.bodyenfit.nl/ ?
is toch hetzelfde hé? of niet?

Ja, beide van ons. Bodyenfit heeft puur betrekking op ons eigen merk.

---------- Toegevoegd om 08:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

is niet hetzelfde. Op die site kunnen enkel producten van hun huismerk gekocht worden. Op de andere site kunnen uk andere merken verkocht worden

Klopt:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven