Sapetoku
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 100kg
Het pakket is nog steeds onderweg. Je kan erop rekenen dat het morgen komt
Ralf
Ok, bedankt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het pakket is nog steeds onderweg. Je kan erop rekenen dat het morgen komt
Ralf
Graag gedaan. VOlgende foto is met een B&F beanie op he?

Ja echt leuk zijn die Powder Towers he!Bestelling weer tiptop in orde binnen, thanks! Die poeder doosjes zijn echt handig, gaat me een hoop gepriegel besparen bij weekendjes weg![]()
We zijn er echt blij mee en een collega gebruikt ze zelfs om spijkers/schroefjes etc in te bewaren. WIj denken aan meer dan alleen supplementen haha en dat krijg je dan gratis bij je order!
Helaas, het spijt me ook. Gelukkig verwerken ze het vanavond opnieuw en komt het morgen!

Dat dacht ik. Ik denk dta heel veel mensen van de komende weekaanbieding gaan profiterenMorgen maar eff de maltodextrine en creapure bestellen, mooie aanbieding b&f

Per postduif uiteraardAls je die gratis afslank eiwit aanvraagt, krijg je dan die verplichte nieuwsbrief thuis via de post opgestuurd? Of gewoon via de mail (lijkt mij)?
Nee, je had het goed gewoon digitaal! 
Zou zomaar kunnen. Ik weet enkel dat Ultra Omega per capsule eigenlijk als hoogste gedoseerd is. Zodat je niet meerdere capsules in hoeft te nemen om aan een hoge dosering te komen.Heb net even de berekening gedaan voor wat, per 1g EPA+DHA het goedkoopste Omega 3 supplement is. Check de bijlage.
Zou het kunnen dat de 'gewone' High Quality variant het goedkoopste uitkomt en de Ultra het duurste? Lijkt me wel sterk..

Zojuist direct de postNL even voor je gebeld. Gisteren had het aangeboden moeten worden volgens postNL, maar is blijkbaar niet gelukt. Zending komt vandaag bij je aan. De T&T is niet helemaal up2date maar zoals ik zei, die komt vandaag! PostNL zou er zelfs even voor je achteraan bellen. Laat je het me even weten wanneer het aangekomen is?Had een bestelling geplaatst: ReferentienummerC667023
Klantnummer276783
Datum12-12-2012
normaal zouhet gisteren moeten aankomen ben hele dag thuis geweest en niemand gezien?
nu staat er bij status:
13.12.2012:
Parcel out for delivery
14.12.2012:
Parcel not delivered. Contact with addressee
14.12.2012:
Parcel at depot
snap er niets van, waar is dat depot dan![]()

Jazeker. Je vraag kan ik helaas niet beantwoorden. Ik wacht even totdat Ilco er weer is
Ik ga er vanuit dat je vandaga nog een reactie krijgt! 
Weet ik vriend!Ok bedankt Ralf komt helemaal goed ben ik niet bang voor![]()
Super spul is het he!Even melden; ik ben echt een fan van de Perfect Protein Pancakes.
Fantastisch dat ze zo low-carb zijn. Op rustdagen neem ik gewoon 2 scoops waar ik 2 pannenkoeken mee maak (eiwitje eronder voor een ietwat betere binding), de één bedek ik met kaas & kippenwit & de andere met pindakaas. Ideaal ontbijt voor mij!
Bedankt jongens!![]()
In dezelfde lijn komen nog hele leuke andere producten. Kan nog even duren maar we zijn het aan 't ontwikkelen. Zodra ik meer kan loslaten, laat ik het hier direct weten.Super stoer zijn die he!Net de Afslank eiwit sample binnen gekregen in een mooi blauw doosje! Ga hem straks meteen proberen, bedankt B&F!![]()
Afslank Eiwit is heel lekker dik van structuur. Laat me weten wat je er van vind! 
Verschil in snelheid van opnameKan iemand me vertellen wat het verschil is tussen wms en maltodextrine?

Ja idd. want in een omelet zitten nog geen eiwitten!