Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Protein omelet lijkt me wel een goed idee.
Not a bad idea. Ik ga er achteraan, moet vast lukken! :) Ik houd je op de hoogte!
Hey B&F een hele poos geleden hebben ik en een hoop andere mensen eens geopperd voor Protein crisps. dat zijn als het ware een soort van cornflakes achtige bolletjes, maar dan gemaakt van whey of ander soort eiwitten. Hebben jullie hier ooit nog eens iets mee gedaan?

vroeg het me af. want op internet zie je wel een aantal van zulke producten.
lijkt me wel ideaal voor in de melk/yoghurt/toetjes maar ook lekker als topping op een pannenkoek of iets dergelijks.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 11:33 ----------

Ja idd. want in een omelet zitten nog geen eiwitten!

(sarcasm)
Ja, inderdaad snap ik. Met zoiets is het makkelijk om op een gemakkelijke manier meer eiwitten binnen te krijgen. Helaas heb ik geen invloed op wat er ingekocht word, maar kan altijd suggesties aandragen. Whey Crisp was in het verleden helaas niet mogelijk. Misschien voor eigenlijk lijn iets. Ga het doorgeven :)

Ralf

Dat zijn goede weekaanbiedingen. Maltodextrine en creapure, ideaal. Het combineren ervan zie ik al heel vaak gebeuren in pre-workouts, dus lijkt me super samen!

Dat zijn goede weekaanbiedingen. Maltodextrine en creapure, ideaal. Het combineren ervan zie ik al heel vaak gebeuren in pre-workouts, dus lijkt me super samen!

De Maltodextrine Puur kun je toevoegen aan je eiwitshake, en zowel pre- als post-workout nemen. :) (samen met creatine, amino's ...):)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kenmerken Maltodextrine Pure:
-Hoogwaardig koolhydraat
-Aanvulling energie in de spieren
-Perfect te mixen met eiwitten
-Complexe koolhydraten met snelle opname
-Zeer goed oplosbare kwaliteit
-Perfect tijdens de inspanning
-Perfect vlak voor & na de inspanning

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 11:46 ----------

Je had toch al de protein omelet?
Haha ja vier eieren in de pan en bakken :) Maar nog niet in ons assortiment. Bedankt voor het aandragen!:cool:

BCAA capsules...[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toevallig al meer info over die Low kcal sauzen?

Het lukt me niet om Now Foods High Quality Omega 3 capsules te bestellen, kom telkens op een andere pagina?

Het lukt me niet om Now Foods High Quality Omega 3 capsules te bestellen, kom telkens op een andere pagina?
Omega-3 is uitverkocht en mijn collega's hadden het perongelijk op ontzichtbaar gezet. Ik ga er vanuit dat het volgende week weer voorradig is.

Ralf

Misschien een protein (chocolade) cake? :dunno:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven