musclemaster23
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Who knows. Sounds good!

Eerst eens kijken naar de omeletten of dat mogelijk isZal niet lang meer duren
---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 17:19 ----------
Wil je een kant en klare cake?
Of een cake waar nog water of melk bij moet en dan in de oven op 180graden?

Zal niet lang meer duren
---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 17:19 ----------
Wil je een kant en klare cake?
Of een cake waar nog water of melk bij moet en dan in de oven op 180graden?

Hey body en fitshop, heb een dringende vraag
Ik heb 10 december een bestelling gemaakt bestaande uit de volgende artikelen:
2x magnesium
1x dr.best vitamine d
De volgende dag kreeg ik netjes een email waar in stond dat het pakketje onderweg was. Alleen de track en trace code die in de mail staat werkt niet. Er ligt geen briefje in de brievenbus dat de bezorger langs is geweest, en het pakketje is ook niet bezorgd bij de buren.
Mijn adresgegevens zijn goed ingevuld, heb vaker bij je bestelt.
Mvg jorin

Zojuist direct de postNL even voor je gebeld. Gisteren had het aangeboden moeten worden volgens postNL, maar is blijkbaar niet gelukt. Zending komt vandaag bij je aan. De T&T is niet helemaal up2date maar zoals ik zei, die komt vandaag! PostNL zou er zelfs even voor je achteraan bellen. Laat je het me even weten wanneer het aangekomen is?
Ralf
Dank je, voor de melding.
Body en fitshop,
ik zou graag vanavond nog een weightgainer bestellen, als ik die vandaag nog bestel, is het mogelijk om hem morgen (zaterdag) thuis te krijgen?

Dat belooft nog wat als we de 2KG (71 servings) verpakking gaan introduceren
Extra personeel inschakelen...lijkt me geen slecht plan. ik ben echt tevreden over dit product

lijkt me geen slecht plan. ik ben echt tevreden over dit product
+1
En ik ben met dit @#$&^weer ook erg blij met mijn B&F beanie![]()

lijkt me geen slecht plan. ik ben echt tevreden over dit product
Met Perfect Protein hebben we een nieuwe absolute bestseller in het assortiment. 100% Proteine Topper. De aantallen die er in de Variety Pack actie doorheen gaan zijn echt ongekend. De inpaktafels staan de hele dag vol. Mensen bestellen soms 6-10 packs per keer. Dit is echt niet meer normaal.
Wel een teken dat klanten de actie enorm waarderen!
Mijn probleem is opgelost! Nogmaals, geweldige service!
Gr jor

Zou graag eens de jaarrekeningen van B&F eens bekijken. Haha!

jaarrekeningen zijn toch ook publiek in nederland? En zijn er toevallig al sample's van strong binnen? Want wacht hier al een maand op, waardoor ik al een maandje wacht om mijn bestelling te doen
![]()