MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
b&F blijft ook maar met nieuwe supplementen komen, ga zo door!!:D:D

Hey body en fitshop, heb een dringende vraag :)

Ik heb 10 december een bestelling gemaakt bestaande uit de volgende artikelen:

2x magnesium
1x dr.best vitamine d

De volgende dag kreeg ik netjes een email waar in stond dat het pakketje onderweg was. Alleen de track en trace code die in de mail staat werkt niet. Er ligt geen briefje in de brievenbus dat de bezorger langs is geweest, en het pakketje is ook niet bezorgd bij de buren.

Mijn adresgegevens zijn goed ingevuld, heb vaker bij je bestelt.

Mvg jorin

Hey body en fitshop, heb een dringende vraag :)

Ik heb 10 december een bestelling gemaakt bestaande uit de volgende artikelen:

2x magnesium
1x dr.best vitamine d

De volgende dag kreeg ik netjes een email waar in stond dat het pakketje onderweg was. Alleen de track en trace code die in de mail staat werkt niet. Er ligt geen briefje in de brievenbus dat de bezorger langs is geweest, en het pakketje is ook niet bezorgd bij de buren.

Mijn adresgegevens zijn goed ingevuld, heb vaker bij je bestelt.

Mvg jorin

Ik PM je even, los ik voor je op!:cool:

Eldert

Zojuist direct de postNL even voor je gebeld. Gisteren had het aangeboden moeten worden volgens postNL, maar is blijkbaar niet gelukt. Zending komt vandaag bij je aan. De T&T is niet helemaal up2date maar zoals ik zei, die komt vandaag! PostNL zou er zelfs even voor je achteraan bellen. Laat je het me even weten wanneer het aangekomen is?:rolleyes:

Ralf

Is binnen dankje!

Body en fitshop,

ik zou graag vanavond nog een weightgainer bestellen, als ik die vandaag nog bestel, is het mogelijk om hem morgen (zaterdag) thuis te krijgen?

Ze kunnen de vraag naar de Perfect Protein sachets bijna niet bijhouden op de zaak hoor ik. Goeie actie dus:D Dat belooft nog wat als we de 2KG (71 servings) verpakking gaan introduceren:) Extra personeel inschakelen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

lijkt me geen slecht plan. ik ben echt tevreden over dit product

Dank je:) Met Perfect Protein hebben we een nieuwe absolute bestseller in het assortiment. 100% Proteine Topper. De aantallen die er in de Variety Pack actie doorheen gaan zijn echt ongekend. De inpaktafels staan de hele dag vol. Mensen bestellen soms 6-10 packs per keer. Dit is echt niet meer normaal.:) Wel een teken dat klanten de actie enorm waarderen!:)

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

Mijn probleem is opgelost! Nogmaals, geweldige service!

Gr jor

Zou graag eens de jaarrekeningen van B&F eens bekijken. Haha!

jaarrekeningen zijn toch ook publiek in nederland:D? En zijn er toevallig al sample's van strong binnen? Want wacht hier al een maand op, waardoor ik al een maandje wacht om mijn bestelling te doen:o

Geachte b&F,
vandaag pakketje binnengekregen (ref:667832)
Besteld en betaald zoals op de factuur staat: Alive MEN once daily Ultra potency & Vit.D3 5000 IU (Now foods). Echter heb ik gekregen D3 2000 IU en Alive Multi Vitamin.
Graag een oplossing hiervoor

Een klein vraagje B&F. Die bodybuilding pack van jullie, er zitten 6 pillen in: 3 gelcapsules en 3 pillen....welke pil is nou wat precies? :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven