Een klein vraagje B&F. Die bodybuilding pack van jullie, er zitten 6 pillen in: 3 gelcapsules en 3 pillen....welke pil is nou wat precies?![]()
Ik zit nu niet op kantoor. Zou ik maandag ff kunnen checken voor je

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 07:32 ----------
jaarrekeningen zijn toch ook publiek in nederland? En zijn er toevallig al sample's van strong binnen? Want wacht hier al een maand op, waardoor ik al een maandje wacht om mijn bestelling te doen
![]()
Ja
De Strong! sachets heb ik eigenlijk nog niets van vernomen. Zal het maandagochtend meteen navragen voor je
---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 07:34 ----------
Geachte b&F,
vandaag pakketje binnengekregen (ref:667832)
Besteld en betaald zoals op de factuur staat: Alive MEN once daily Ultra potency & Vit.D3 5000 IU (Now foods). Echter heb ik gekregen D3 2000 IU en Alive Multi Vitamin.
Graag een oplossing hiervoor
Als je een kort mailtje wilt sturen naar info@ dan kijken ze hier direct even naar voor je vanmorgen! (we kunnen tegenwoordig exact zien wat er in de verpakking is gegaan). Als er iets fout is lossen ze het bij de klantenservice direct op voor je!

? En zijn er toevallig al sample's van strong binnen? Want wacht hier al een maand op, waardoor ik al een maandje wacht om mijn bestelling te doen