XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een klein vraagje B&F. Die bodybuilding pack van jullie, er zitten 6 pillen in: 3 gelcapsules en 3 pillen....welke pil is nou wat precies? :P

Ik zit nu niet op kantoor. Zou ik maandag ff kunnen checken voor je:)

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 07:32 ----------

jaarrekeningen zijn toch ook publiek in nederland:D? En zijn er toevallig al sample's van strong binnen? Want wacht hier al een maand op, waardoor ik al een maandje wacht om mijn bestelling te doen:o

Ja;) De Strong! sachets heb ik eigenlijk nog niets van vernomen. Zal het maandagochtend meteen navragen voor je:)

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 07:34 ----------

Geachte b&F,
vandaag pakketje binnengekregen (ref:667832)
Besteld en betaald zoals op de factuur staat: Alive MEN once daily Ultra potency & Vit.D3 5000 IU (Now foods). Echter heb ik gekregen D3 2000 IU en Alive Multi Vitamin.
Graag een oplossing hiervoor

Als je een kort mailtje wilt sturen naar info@ dan kijken ze hier direct even naar voor je vanmorgen! (we kunnen tegenwoordig exact zien wat er in de verpakking is gegaan). Als er iets fout is lossen ze het bij de klantenservice direct op voor je!:)

Beste B&F,

Stel jullie zouden van je eigen site DE PostWO shake moeten samenstellen voor 100eu, wat zouden jullie er dan ingooien en waarom? (En mocht je geld overhebben, wat in de Pre-WO shake?)

Gaan jullie ook nootropics verkopen?
body&fit&brains ;)

Die pink magic staat echt al jaren in op=op

waarom is de agmatine van body&fit uit assortiment?

Helaas momenteel niet leverbaar! We proberen hem zo spoedig mogelijk weer voor jullie beschikbaar te hebben! Tot die tijd helaas alleen andere merken Agmatine!

oke dat is zonde vond het goed spul en als iets me bevalt blijf ik liever bij dat merk dan bij een andere, ik hou het in de gaten!

Post-Workout zou ik Magnificent pakken aangevuld met Peptopro (5-10 gram erbij) 20 minuten later Whey Perfection. Tijdens de training Muscle Protect:) Pre-Workout dan Nr1 aangevuld eventueel aangevuld met een energizer als je ook de energie wilt. (Caffein Caps kan al genoeg zijn)

Even snel uit mijn hoofd staat dit zo goed. Je kunt natuurlijk eindeloos varieren naar eigen behoefte of voorkeur. Heb trouwens niet naar de prijs gekeken. Zit ik al aan de 100 euro?:D

Laatst bewerkt:
weer een bestelling geplaatst:D!

C670451

Ey BnF :)

Op de label bN neurocore staat Geranium extract. Wat voor stofje is dit dan? Aangzn daarmee eerst DMAA aangeduid werd en dat nu verboden is?

Ey BnF :)

Op de label bN neurocore staat Geranium extract. Wat voor stofje is dit dan? Aangzn daarmee eerst DMAA aangeduid werd en dat nu verboden is?
Dit klopt, dat is de natuurlijke variant van het Geranium extract, genaamd: Geranium Robertanium. De variant die in de oude Neurocore, Noxipro, Jack3D(oude versie) etc zaten, mogen wij niet meer verkopen! ;)

Kunnen jullie in het vervolg wat meer cranberry concentrate inkopen? Elke keer als ik dit het afgelopen jaar wou bestellen, was het uitverkocht. Dus blijkbaar is er wel genoeg vraag naar ...

Kunnen jullie in het vervolg wat meer cranberry concentrate inkopen? Elke keer als ik dit het afgelopen jaar wou bestellen, was het uitverkocht. Dus blijkbaar is er wel genoeg vraag naar ...

Ok:) Als het op is dan komt het begin aankomende week weer binnen.:) Zal erop letten.

Dit klopt, dat is de natuurlijke variant van het Geranium extract, genaamd: Geranium Robertanium. De variant die in de oude Neurocore, Noxipro, Jack3D(oude versie) etc zaten, mogen wij niet meer verkopen! ;)

Heb je geen specifieker stofje voor me :)?

Want Geranium Robertianum is gewoon de hele plant;)

Bestelling weer netjes binnengekregen, bedankt voor de powderbox! Handig voor op reis :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven