AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom is Craze vrijwel overal niet in voorraad? Heeft dat iets te maken met die lawsuit?

net weer een hele positieve ervaring met Eldert van B&F, nothing but positive things, al bijna 2 jaar :D

edit;

tot en met de kerst worden de pakketjes op zondag toch ook opgehaald door postnl dat je ze misschien maandag al binnen hebt?

Laatst bewerkt:
net weer een hele positieve ervaring met Eldert van B&F, nothing but positive things, al bijna 2 jaar :D

edit;

tot en met de kerst worden de pakketjes op zondag toch ook opgehaald door postnl dat je ze misschien maandag al binnen hebt?

Graag gedaan! We houden jullie graag tevreden;)

Eldert

Als je het nu omrekende is het nu dan (tijdelijk?) goedkoper dan whey perfection per kg.?

Volgens mij niet.

4,95 / 8 = 0,62
34,90 / 81 = 0,43

Dus de Whey perfection is per shake goedkoper. Maar daar heb je dan niet de langzame eiwitten bij. Ben wel benieuwd wat de grote potten gaan kosten. Heb nu een pack besteld om de smaak te testen voor mijn vriend. Maar hij moet er nog aan gaan beginnen :)

Volgens mij niet.

4,95 / 8 = 0,62
34,90 / 81 = 0,43

Dus de Whey perfection is per shake goedkoper. Maar daar heb je dan niet de langzame eiwitten bij. Ben wel benieuwd wat de grote potten gaan kosten. Heb nu een pack besteld om de smaak te testen voor mijn vriend. Maar hij moet er nog aan gaan beginnen :)

Klopt, was even in de veronderstelling dat een samplepack 12 sachets bevat;) Voordeel is inderdaad dat je snelle en langzame eiwitten in 1 shake hebt:D

Eldert

De mannen van deze Rugyclub in het Gooi weten de B&F Beanie ook te waarderen:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch maar even die Creapure korting meegepakt!
C671324

c671330

speciaal voor jouw eldert

Net nog bestelling geplaatst :cool:
C671543

Vraagje over de Whey Perfection & Oats Duo.
Wil graag bestellen, maar er staan geen oats mee bij.
Alleen de Whey voor 39,90

Hoe zit dat precies?

Toch maar even die Creapure korting meegepakt!
C671324
Super. Met Creapure creatine zit je altijd goed. Niet voor niets meest verkochte creatine wereldwijd :)
c671330

speciaal voor jouw eldert
Dankjewel voor je order. Gaan we voor je regelen, morgen in huis!:)
Net nog bestelling geplaatst :cool:
C671543
Bedankt voor je order! Morgen in huis gaan we netjes voor je verpakken:cool:
Vraagje over de Whey Perfection & Oats Duo.
Wil graag bestellen, maar er staan geen oats mee bij.
Alleen de Whey voor 39,90

Hoe zit dat precies?
Ik heb het nu gefixed! :) Moet lukken zo!

Ralf

Kunnen jullie zien wanneer er geleverd word er staat vandaag maar er staat geen tijd?
en dit?
Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.

Zendinggegevens:

3S-code: 3SZRHH009709982
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 4740 g
Referentie: C670541

Alvast bedankt gr Ries.

Kunnen jullie zien wanneer er geleverd word er staat vandaag maar er staat geen tijd?
en dit?
Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.

Zendinggegevens:

3S-code: 3SZRHH009709982
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 4740 g
Referentie: C670541

Alvast bedankt gr Ries.
Nee, helaas kan ik dat niet zien. PostNL probeert in de meeste gevallen met tijdsvakken maar helaas is het niet gelukt. Een specifieke tijd kan ik niet aangeven aangezien het van zoveel factoren afhankelijk is. Kan zijn dat hij het onzettend druk heeft of vertraging heeft. Je kan er op rekenen dat je het vandaag hebt (mooi snel zeg, gister besteld) :)

Ralf

Zaterdagmiddag besteld en het is net al geleverd!!!

Top hier word ik blij van dankjewel b&f

Gr Ries.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven