Super, goed om te horen!Zaterdagmiddag besteld en het is net al geleverd!!!
Top hier word ik blij van dankjewel b&f
Gr Ries.
Net iets later, maar nog mooi vroeg op de ochtend. Kun je er meteen me bezig! Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super, goed om te horen!Zaterdagmiddag besteld en het is net al geleverd!!!
Top hier word ik blij van dankjewel b&f
Gr Ries.
Net iets later, maar nog mooi vroeg op de ochtend. Kun je er meteen me bezig! Top, succes met je spullen!Ik had besteld:
evo test van Bsn
Utra fine oats b&f 4 kilo.
Ik ga evo test zo innemen ik ga over een uur sporten.
De fine oats zijn voor onder andere na het sporten...
Gr Ries.
Lekker trainen zo!Leuk topic! We gaan er mee aan de slag. De eerste hint komt eraan!
Heb hem in mn opening post verwerkt, daardoor is het raden goed op gang gekomen nuLeuk topic! We gaan er mee aan de slag. De eerste hint komt eraan!
Ralf

Lol, moest ik ervoor betaald worden

Haha, gaat zeker goed komen.Heb hem in mn opening post verwerkt, daardoor is het raden goed op gang gekomen nu![]()
Ik heb Big T even een PM gestuurd. Ik mail je even

Haha, ik stuur het opSimpel, ik heb gewonnen. Game over jongens, game over!

Enkel wanneer het mailtje klaar ligt (dan hoort Kiala een mail te sturen). Dat is de afspraak die wij met hun hebben. Wat is je referentienummer?Stuurt kiala geen mail meer ofzo?
Had mijn pakket al verwacht. Vorige keer ook geen mail ontvangen.
Belachelijk, gaan we een klachtje van indienen. Stuur je even een PM, heb namelijk wat gegevens van je nodig!Schandalig hoe de post met post omgaat. Kreeg vandaag een blauw doosje van jullie afslank eiwit actie. Dat was helemaal kapotgetrokken. Geen sample te zien natuurlijk...
Schandalig hoe de post met post omgaat. Kreeg vandaag een blauw doosje van jullie afslank eiwit actie. Dat was helemaal kapotgetrokken. Geen sample te zien natuurlijk...

Met pakketten word er nog redelijk voorzichtig omgegaan hoor. Brieven, die krijgen pas klappen. Maar wat wil je als 80% van wat dit verwerkt 16 jarige snotneuzen zijn![]()