XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had besteld:

evo test van Bsn
Utra fine oats b&f 4 kilo.

Ik ga evo test zo innemen ik ga over een uur sporten.
De fine oats zijn voor onder andere na het sporten...
Gr Ries.

Laatst bewerkt:
We're live:cool::D

Eerste tip al posten? :) Mss iets over gewicht of prijs of aantal producten of ...? ;)

Hop een kerstpakket winnen altijd leuk kerstpakketten.

Topic gesloten ???

Ik wil ook voor B&F werken Whami. :(
Lol, moest ik ervoor betaald worden :rolleyes: :p
Wedstrijdje organiseren is wel leuk maar kruipt ook tijd in, enkel vervelend als het ineens op slot gaat en ik niet eens weet waarom.

Edit: e-mail naar Ralf gestuurd. Hopelijk weet hij wat er gebeurt is???

Laatst bewerkt:
:spam:

Laatst bewerkt:
Stuurt kiala geen mail meer ofzo?

Had mijn pakket al verwacht. Vorige keer ook geen mail ontvangen.

Stuurt kiala geen mail meer ofzo?

Had mijn pakket al verwacht. Vorige keer ook geen mail ontvangen.
Enkel wanneer het mailtje klaar ligt (dan hoort Kiala een mail te sturen). Dat is de afspraak die wij met hun hebben. Wat is je referentienummer?

We hebben weer nieuwe producten!
bannernieuwbinnen2.jpg

Melatonine 3mg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Schandalig hoe de post met post omgaat. Kreeg vandaag een blauw doosje van jullie afslank eiwit actie. Dat was helemaal kapotgetrokken. Geen sample te zien natuurlijk...

Schandalig hoe de post met post omgaat. Kreeg vandaag een blauw doosje van jullie afslank eiwit actie. Dat was helemaal kapotgetrokken. Geen sample te zien natuurlijk...
Belachelijk, gaan we een klachtje van indienen. Stuur je even een PM, heb namelijk wat gegevens van je nodig!

Ralf

Met pakketten word er nog redelijk voorzichtig omgegaan hoor. Brieven, die krijgen pas klappen. Maar wat wil je als 80% van wat dit verwerkt 16 jarige snotneuzen zijn :cool:

Het wedstrijdtopic is gelukkig weer goed op gang gekomen :D

Ik heb blijkbaar geen geluk. Gisteren bestelling gedaan, helaas geen melatonine op voorraad. Zie ik dat 'ie vandaag weer binnen is EN dat je vanaf vandaag een gratis muts krijgt!

Komt er nog bij dat mijn bestelling (weer) niet compleet geleverd is..... Had een variety pack perfect protein besteld. Zit er alleen een sample bij???
Had wel een sample geselecteerd, maar dan van de mass perfection. Die zat er dus niet bij, net als de powder box die ik geselecteerd had.

Ikke niet zo blij :(

De smaken klopte trouwens wel! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven