Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag mn pakketje ontvangen (op zondag middag besteld!!!!), top geleverd dus.
potje strong (review volgt als ik een paar trainingen achter de rug heb) en creatine HCL, klopt het dat deze grote klonten bevat?

Helaas verkopen we alleen zakken ultra fine oats, de WMS en maltodextrine zijn een ander soort koolhydraat dan de oats. We zijn er wel mee bezig om in de toekomst de zakjes voor potten te vervangen:)

Maar zijn de WMS en maltodextrine ook goed voor spiermassa? Ik heb weinig verstand van de verschillende soorten koolhydraten.

Het toekomst plan potten lijkt me perfect!

muscle protect en magnificent zou in principe wel kunnen, alleen WMS met muscle protect sluit beter op elkaar aan. Zou dan ook hiervoor gaan;)
De muscle protect in combinatie met Magnificent zou inderdaad kunnen dat had ik eerder al tot besluit gekomen maar de smaken komen niet overeen. Ze hebben allebei een ander smaak dus volgens mij komt dat niet lekker uit, tenzij er hier mensen zijn die het al geprobeer hebben? Daarom zou mij voorkeur gaan op smaakloze WMS aan te kopen !

Hoezo is die Beanie erop geshopt bij die blonde mokkel op jullie website, konden jullie geen echte chick vinden?:D

beste,
Is het verstandig om naast Protein Perfection Stack ook nog Amino X te supplementeren?
Of zou Protein Perfection stack genoeg amino's hebben?

bestelling c669277

ik had 2 stuks perfect protein variety packs besteld, heb er maar 1 ontvangen. kan ik die nog krijgen?

bedankt
Regel ik even voor je! :) Mijn excuus voor 't gemaakte ongemak.
vandaag mn pakketje ontvangen (op zondag middag besteld!!!!), top geleverd dus.
potje strong (review volgt als ik een paar trainingen achter de rug heb) en creatine HCL, klopt het dat deze grote klonten bevat?
Goed om te horen dat het zo bevalt. Graag gedaan! :) Ik ben benieuwd naar je ervaringen met Strong!. Ja, klopt dat creatine HCL een beetje klont. Als je het in water gooit lost het prima op :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De muscle protect in combinatie met Magnificent zou inderdaad kunnen dat had ik eerder al tot besluit gekomen maar de smaken komen niet overeen. Ze hebben allebei een ander smaak dus volgens mij komt dat niet lekker uit, tenzij er hier mensen zijn die het al geprobeer hebben? Daarom zou mij voorkeur gaan op smaakloze WMS aan te kopen !
WMS of Dextrose met Muscle Protect is erg lekker. Mijn collega Tjisse die 's avonds vaak DBB doet is verslaafd aan die combinatie. Allebeide aanraders om te mengen. Zelf gebruik ik altijd WMS + PeptoPro.
Hoezo is die Beanie erop geshopt bij die blonde mokkel op jullie website, konden jullie geen echte chick vinden?:D
Haha, ik beloof je de volgende keer dat we een "echte" vrouw erop hebben. We hebben al een modelletje die ook ons telefooncentrale ingesproken heeft:D:D
beste,
Is het verstandig om naast Protein Perfection Stack ook nog Amino X te supplementeren?
Of zou Protein Perfection stack genoeg amino's hebben?
Met de Protein Perfection Stack heb je eigenlijk een onverslaanbare combinatie. Rondom je training kun je eventueel Amino X pakken maar is echter niet noodzakelijk.

Ralf

Ik gebruik voor de training Vitargo met Peptopro, zal tijdens de training Muscle protect nemen met WMS.. Ik ben zeer tevreden over Magnificent, maar twee verschillende smaken is waarschijnlijk walgelijk om te drinken.

Ik gebruik voor de training Vitargo met Peptopro, zal tijdens de training Muscle protect nemen met WMS.. Ik ben zeer tevreden over Magnificent, maar twee verschillende smaken is waarschijnlijk walgelijk om te drinken.
Top, dan zou ik het zo doen! :cool: Moet zeker goed komen zo!

Ralf

Hey jongens, heb jullie net een pm gestuurd

Cheers!

Had vorige week dinsdag besteld en nog geen e-mail van kiala gekregen tot op heden. Zal dus pas ten vroegste voor morgen zijn en dan is het precies een week geleden. Normaal zijn ze wel sneller. Een dag maakt zeker ni uit. Hoop alleen dat er niks mis is. Heeft waarschijnlijk met eindejaarsperiode te maken ofzo. Bestelnummer is c666156.

Ik heb gebeld met het kialapunt en ze hebben niets ontvangen van bodyenfitshop op mijn naam. Ze hebben zowel in hun scanner als fysiek in de winkel nagekeken. Ofwel duurt het deze keer langer dan normaal of misschien is er iets misgelopen. Kunnen jullie het misschien even nakijken? Dat gebeurt uiteraard steeds als alle wheyvoorraad op is.

Ik heb gebeld met het kialapunt en ze hebben niets ontvangen van bodyenfitshop op mijn naam. Ze hebben zowel in hun scanner als fysiek in de winkel nagekeken. Ofwel duurt het deze keer langer dan normaal of misschien is er iets misgelopen. Kunnen jullie het misschien even nakijken? Dat gebeurt uiteraard steeds als alle wheyvoorraad op is.
Ik stuur je even een berichtje. Aangezien het niet zo gaat zoals het hoort.

Ralf

Vraagje:

Ik gebruik momenteel Syntha-6 (2 scoops) als vervanging voor 1 maaltijd (snel te bereiden). Nu gaat zo'n potje er toch snel doorheen en Syntha is niet de goedkoopste. Ik wil dus mijn eigen meal-replacement shake gaan maken met melk, eiwitten en oats. Raden jullie me de Whey Perfection of een blend zoals Syntha of Perfect Protein aan in combinatie met oats (en waarom)?

Ralf
heb ik net de doos gehaald.
Zit er een emmer in die een trap heeft gehad gestuiterd is of wat dan ook.
Er zit zo een deuk in dat de deksel gewoon los kan.
Die strip is helemaal los die je normaal los moet trekken.
Dit keer is het niet door post nl gedaan want de doos is nog helemaal heel.

de zak whey is nog goed maar wou t wel zeggen.

Vraagje:

Ik gebruik momenteel Syntha-6 (2 scoops) als vervanging voor 1 maaltijd (snel te bereiden). Nu gaat zo'n potje er toch snel doorheen en Syntha is niet de goedkoopste. Ik wil dus mijn eigen meal-replacement shake gaan maken met melk, eiwitten en oats. Raden jullie me de Whey Perfection of een blend zoals Syntha of Perfect Protein aan in combinatie met oats (en waarom)?

Melk , perfect protein en oats dan. Perfect protein omdat deze mix heeft van snelle en langzame eiwitten, waardoor je langer jezelf van aminozuren voorziet.

Maar in principe kan whey ook prima.

Melk , perfect protein en oats dan. Perfect protein omdat deze mix heeft van snelle en langzame eiwitten, waardoor je langer jezelf van aminozuren voorziet.

Maar in principe kan whey ook prima.

De mix van whey en casein klinkt inderdaad ideaal maar ik vraag me af in hoeverre de casein van toegevoegde waarde is aangezien ik de hele dag door (bij de andere maaltijden) ook mijn eiwitten al binnen krijg.

Denk dat ik gewoon voor de whey ga.

Vraagje:

Hangt er vanaf wat je er allemaal in doet. Anders zou je bijv. Mass Perfection kunnen nemen (oats/ricebran/brownrice en snelle/langzame eiwitten). Daarmee heb je kwalitatief een heel goed alternatief. Anders kun je inderdaad prima oats combineren met bijv. Perfect Protein.
'k heb dr vertrouwen in guys!

:thumbs:
Perfect!:D

Ralf
heb ik net de doos gehaald.
Zit er een emmer in die een trap heeft gehad gestuiterd is of wat dan ook.
Er zit zo een deuk in dat de deksel gewoon los kan.
Die strip is helemaal los die je normaal los moet trekken.
Dit keer is het niet door post nl gedaan want de doos is nog helemaal heel.

de zak whey is nog goed maar wou t wel zeggen.
Ohw Easy, dat is inderdaad vreemd. Wij versturen eigenlijk alleen hele potten (algemeen beleid) dus vraag me af waar het mis gegaan is. Ik hoop dat je het gewoon kunt gebruiken, mijn excuus:rolleyes:

Ralf

Is ok hoor.
Flipte even maar whey is gewoon nog goed dus no problem!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven