Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het wedstrijdtopic is gelukkig weer goed op gang gekomen :D

Het loopt inderdaad weer aardig door:D

Ik heb blijkbaar geen geluk. Gisteren bestelling gedaan, helaas geen melatonine op voorraad. Zie ik dat 'ie vandaag weer binnen is EN dat je vanaf vandaag een gratis muts krijgt!

Komt er nog bij dat mijn bestelling (weer) niet compleet geleverd is..... Had een variety pack perfect protein besteld. Zit er alleen een sample bij???
Had wel een sample geselecteerd, maar dan van de mass perfection. Die zat er dus niet bij, net als de powder box die ik geselecteerd had.

Ikke niet zo blij :(

De smaken klopte trouwens wel! ;)

Mijn excuses, we gaan dit dan meteen voor je oplossen, ik stuur je een pmtje:o

Enkel wanneer het mailtje klaar ligt (dan hoort Kiala een mail te sturen). Dat is de afspraak die wij met hun hebben. Wat is je referentienummer?

We hebben weer nieuwe producten!
bannernieuwbinnen2.jpg

Melatonine 3mg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had vorige week dinsdag besteld en nog geen e-mail van kiala gekregen tot op heden. Zal dus pas ten vroegste voor morgen zijn en dan is het precies een week geleden. Normaal zijn ze wel sneller. Een dag maakt zeker ni uit. Hoop alleen dat er niks mis is. Heeft waarschijnlijk met eindejaarsperiode te maken ofzo. Bestelnummer is c666156.

Het wedstrijdtopic is gelukkig weer goed op gang gekomen :D

Mooi mooi:D

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 17:43 ----------

Had vorige week dinsdag besteld en nog geen e-mail van kiala gekregen tot op heden. Zal dus pas ten vroegste voor morgen zijn en dan is het precies een week geleden. Normaal zijn ze wel sneller. Een dag maakt zeker ni uit. Hoop alleen dat er niks mis is. Heeft waarschijnlijk met eindejaarsperiode te maken ofzo. Bestelnummer is c666156.

Dat is erg vervelend inderdaad! Kiala is niet altijd even snel met het bezorgen. Houdt het even in de gaten en neem anders even contact op met je Kiala-Afhaalpunt of het pakket reeds is aangekomen. Mocht hij er niet zijn neem dan even contact met ons op, dan kunnen we het pakket eventueel sneller laten bezorgen met PostNL.:D

nou, vandaag kwam m'n pakketje binnen met de vervangings vitaminetjes en d3,daarvan heb ik dus wel de juiste d3 van 5000 IU, maar ipv de Once Daily Men's Multi Ultra Potency(Nature's Way), heb ik alweer de verkeerde met Men's Multi Max Potency(Nature's Way). ik ging speciefiek voor de Once Daily in verband met het feit dat ik hoef alleen maar 1 pil te nemen per dag en dus meer innam dan max potency, plus de extra blends die bij de once daily horen. dus nu komt de vraag: BnF....3e keer is scheepsrecht?

ref: C667832

Welk product van jullie huismerk komt het dichts in de buurt van XTEND? Volgens mij is dat Muscle Protect?
Ik ben van plan om voor de training 2Scoops Magnificient te nemen met 30GR Peptopro. Tijdens de training 1Scoop Magnificient met 1Scoop Muscle protect!
Wanneer zou ik dan best mijn BCAA's innemen verdeeld over de dag?

nou, vandaag kwam m'n pakketje binnen met de vervangings vitaminetjes en d3,daarvan heb ik dus wel de juiste d3 van 5000 IU, maar ipv de Once Daily Men's Multi Ultra Potency(Nature's Way), heb ik alweer de verkeerde met Men's Multi Max Potency(Nature's Way). ik ging speciefiek voor de Once Daily in verband met het feit dat ik hoef alleen maar 1 pil te nemen per dag en dus meer innam dan max potency, plus de extra blends die bij de once daily horen. dus nu komt de vraag: BnF....3e keer is scheepsrecht?

ref: C667832

Excuses! Gaan we gelijk voor je oplossen! Check je Pm!:D

Welk product van jullie huismerk komt het dichts in de buurt van XTEND? Volgens mij is dat Muscle Protect?
Ik ben van plan om voor de training 2Scoops Magnificient te nemen met 30GR Peptopro. Tijdens de training 1Scoop Magnificient met 1Scoop Muscle protect!
Wanneer zou ik dan best mijn BCAA's innemen verdeeld over de dag?

Dat is inderdaad muscle protect, zou de bcaa's dan inderdaad verdelen over de dag en natuurlijk na de training.

Dat is inderdaad muscle protect, zou de bcaa's dan inderdaad verdelen over de dag en natuurlijk na de training.
Ok bedankt, volgende keer een bestelling maken! De muscle protect mixen met Magnificient lijkt mij denk ik niet goed.. Zal volgens mij de smaakloze WMS moeten bestellen en mixen met de Muscle protect?

Net ff bestelling geplaatst. C672445

Vitamine D met als goodie de muts. Zo moet je de winter doorkomen.

Wat adviseren jullie als hoeveelheid Vitamine D (gebruik ook multi vita) per dag. Lees veel verschillende posts met verschillende hoeveelheden.

weet niet of het aan mij ligt, maar nog geen pm ontvangen :windup:

Ok bedankt, volgende keer een bestelling maken! De muscle protect mixen met Magnificient lijkt mij denk ik niet goed.. Zal volgens mij de smaakloze WMS moeten bestellen en mixen met de Muscle protect?

muscle protect en magnificent zou in principe wel kunnen, alleen WMS met muscle protect sluit beter op elkaar aan. Zou dan ook hiervoor gaan;)

Net ff bestelling geplaatst. C672445

Vitamine D met als goodie de muts. Zo moet je de winter doorkomen.

Wat adviseren jullie als hoeveelheid Vitamine D (gebruik ook multi vita) per dag. Lees veel verschillende posts met verschillende hoeveelheden.

Zie dat je de 1000iu hebt besteld, je kunt hier 1 softgel op een dag van nemen.

hebben jullie ook vit.D van 7000ui?

Oké jammer, ik zal de 10000ui maar aanschaffen dan!

Altijd goed :thumbup:

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 19:48 ----------

Blijkbaar ook iets fout gegaan aan mijn kant. :D

Heb de sample perfect protein kokos meteen geprobeerd en moet zeggen dat 'ie echt top smaakte! :thumbs: Ben benieuwd naar de andere smaken!

Geen probleem, als het de volgende keer weer gebeurd probeer dan gelijk even contact te zoeken, dan kunnen we dat gelijk rechtzetten:D Goed om te horen dat de Kokos goed gesmaakt heeft! We horen uiteraard graag hoe de rest heeft gesmaakt :lick:

Weten jullie een goed alternatief voor de Ultra Fine Oats die wel in potten worden verkocht? Ik vind die zakken van de Ultra Fine Oats ten eerste onhandig en tweede snel breekbaar. Ik zat al te kijken naar de Waxy Maize Starch en de Maltodextrine Pure, of is dit niet te vergelijken met de Ultra Fine Oats?

Weten jullie een goed alternatief voor de Ultra Fine Oats die wel in potten worden verkocht? Ik vind die zakken van de Ultra Fine Oats ten eerste onhandig en tweede snel breekbaar. Ik zat al te kijken naar de Waxy Maize Starch en de Maltodextrine Pure, of is dit niet te vergelijken met de Ultra Fine Oats?

Helaas verkopen we alleen zakken ultra fine oats, de WMS en maltodextrine zijn een ander soort koolhydraat dan de oats. We zijn er wel mee bezig om in de toekomst de zakjes voor potten te vervangen:)

bestelling c669277

ik had 2 stuks perfect protein variety packs besteld, heb er maar 1 ontvangen. kan ik die nog krijgen?

bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven