nick22
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super, goed om te horen. Stonden ze op je factuur? Dan houd je ze van me te goed, anders heb je ze waarschijnlijk niet goed geselecteerd waardoor het niet op je factuur stond en niet mee gezonden werd. Je houdt ze tegoed van me!zojuist ook pakketje ontvangen.geen extra samples maar geen probleem. we kunnen weer ff vooruit![]()
Succes met je spullen.Ik weet kwa ingrediënten wel wat er in zit, maar wat in welke sofgel/capsule zit, durf ik helaas niet te zeggen.Ff een klein vraagje Ralf, als je weet wat er in zit precies in jullie Bodybuilding Pack. Er zijn 3 gel capsules en 3 pillen, welke is nou wat precies?![]()
Ik weet kwa ingrediënten wel wat er in zit, maar wat in welke sofgel/capsule zit, durf ik helaas niet te zeggen.
Ralf

Maatje van me eindelijk overgehaald om z'n whey niet meer te halen bij De Tuinen,jullie kunnen dus een nieuwe klant verwachten
Vraagje trouwens, redelijk lang geleden een emmer whey gekocht maar hier heb ik vanwege blessures nogal weinig van gebruikt. Het staat dus al een tijdje in de trapkast op de grond en daar is het redelijk warm (vloerverwarming loopt daar), hoe kan ik zien of het niet meer goed is? De houdbaarheidsdatum is overigens nog lang niet voorbij.
Super, helemaal goed kerel!Hmmm.....ik weet dat eentje sowieso B-complex is en vast wel een tablet zijn mineralen. Was gewoon benieuwd, maar thanx anyway Ralf![]()
Met onze Whey zit je helemaal goed. Verreweg de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Whey adviseren wij binnen 3-4 maand altijd op te maken. Als je het dus droog en goed bewaard en het smaakt nog oke, dan zou j het wel kunnen doen. Als je het niet vertrouwd, zou ikhet niet doen en weggooien.Maatje van me eindelijk overgehaald om z'n whey niet meer te halen bij De Tuinen,jullie kunnen dus een nieuwe klant verwachten
Vraagje trouwens, redelijk lang geleden een emmer whey gekocht maar hier heb ik vanwege blessures nogal weinig van gebruikt. Het staat dus al een tijdje in de trapkast op de grond en daar is het redelijk warm (vloerverwarming loopt daar), hoe kan ik zien of het niet meer goed is? De houdbaarheidsdatum is overigens nog lang niet voorbij.

Beste body en fitshop,
Wanneer komen of komen er bij jullie ook andere smaken van BSN Syntha-6 zoals choc chip cookie dough en caramel latte , Orange smoothie enz.
Dan wel in 5 lbs.
En hoop ook dat jullie de repen van MR.BIG Nut to Nut protein bars en de protein cookie`s krijgen die zijn niet normaal lekker !!!
En ja tuurlijk jullie Perfection bars zijn ook lekker
Grz, Dansil

Uw referentienummer is: C673824
De Muscle Protect aangekocht samen met WMS!
Ik heb bij opmerkingen gezet extra samples aangezien ik het de vorige keer had gevraagd, stond op de factoor maar geen extra samples ontvangen!
Bedankt!

B&F, die facebookpost: iedereen weet toch dat het maandag internationale borst dag is?
Wat zijn de macro's van 1 schep NR1? Ik vind dit nergens terug op jullie site

B&F, die facebookpost: iedereen weet toch dat het maandag internationale borst dag is?
Wat zijn de macro's van 1 schep NR1? Ik vind dit nergens terug op jullie site

Hoi B&Fers hebben jullie dit jaar ook weer leuke kerst en nieuwjaarsaanbiedingen??

de muts is nu in voor de kerst nu in de aanbieding. leuk apparaatje!![]()

Het zal druk worden rond de feest dagen. Prijzen zijn goed leuke actie's zelfs kerstpakketten te winnen