XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht eerst dat er in de banner stond: gratis BUNNY, vond het namelijk wel een leuk vrouwtje:D

Vandaag bestelling binnen gekregen, met muts. Klaar voor de kerst:)

Dacht eerst dat er in de banner stond: gratis BUNNY, vond het namelijk wel een leuk vrouwtje:D

Hahah.. wij hebben haar met uiterste preciezie uitgekozen om deze aanbieding nog verleidelijker te maken! Misschien voor de volgende keer een Playbunny! :D

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 20:49 ----------

Vandaag bestelling binnen gekregen, met muts. Klaar voor de kerst:)

Goed om te horen! Succes met uw producten en goede feestdagen toegewenst!:D

Whey perfection berry blast niet meer te krijgen? :(

is er nog een kortingscode van pas bij de winkelwagen?

en wat als je geen Facebook hebt? dan hoor je er niet bij ofzo? :rolleyes:

Haha, in principe werken wij met de scherpste prijzen waardoor wij voor de rest niet met kortingen werken! In sommige gevallen hebben wij producten waar via Facebook korting mee te verkrijgen is. In alle andere gevallen werken wij niet met kortingscode, tenzij u deze om een of andere reden krijgt van ons;) :D

Haha, in principe werken wij met de scherpste prijzen waardoor wij voor de rest niet met kortingen werken! In sommige gevallen hebben wij producten waar via Facebook korting mee te verkrijgen is. In alle andere gevallen werken wij niet met kortingscode, tenzij u deze om een of andere reden krijgt van ons;) :D
misschien een kerstcode een idee? (dan blijft het ons geheimpje :rolleyes: :p)

misschien een kerstcode een idee? (dan blijft het ons geheimpje :rolleyes: :p)

Haha helaas ben ik daar niet gevoelig voor! Ik ga het even voorleggen aan mijn collega's;) Mochten we tot de conclusie komen dat wij wat zien in deze actie laten we jullie dat uiteraard weten via DBB! Meer kan ik helaas op dit moment niet voor je betekenen! :D

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 21:55 ----------

Dat is ook nog een mogelijkheid natuurlijk! :p

Kunnen jullie eens even kijken waar mn pakketje blijft?:p C673048
Top, bedankt jongens!

Hey b&f

is er nog iets gezegd over de Citrulline Malate van PrimaForce? want deze staan ook niet op 'verwacht' op jullie website..

met vriendelijke groeten!

Bestelling maandag geplaatst. En betaald .. email van verstuurd maar trackingcode kent ie niet... C672945

Kunnen jullie eens even kijken waar mn pakketje blijft?:p C673048
Top, bedankt jongens!
Ik kom er zo op terug
Hey b&f

is er nog iets gezegd over de Citrulline Malate van PrimaForce? want deze staan ook niet op 'verwacht' op jullie website..

met vriendelijke groeten!
Citrulline Melate is op dit moment niet leverbaar bij onze importeur, zodra het er weer is vind je het op de site.
Bestelling maandag geplaatst. En betaald .. email van verstuurd maar trackingcode kent ie niet... C672945
Ik kom er zo op terug

Ralf

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven