Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste b&f,

Waarom is craze vrijwel overal uit voorraad? Komt dat door die lopende rechtzaak?

Top , als er ineens allemaal gespierde postbezorgers rondlopen, dan weten we waar de producten blijven. In iedergeval alvast bedankt

Kan u nogmaals even informeren naar bestelling C672516 nnormaal moest deze gisteren afgeleverd worden.

Beste b&f,

Waarom is craze vrijwel overal uit voorraad? Komt dat door die lopende rechtzaak?
Ik durf niet te zeggen waarom andere bedrijven deze niet voorradig hebben, maar wij hebben deze gewoon :) Craze
Top , als er ineens allemaal gespierde postbezorgers rondlopen, dan weten we waar de producten blijven. In iedergeval alvast bedankt
Haha, graag gedaan. Ik heb mijn berichtje even aangepast, ik kreeg net een bericht van de postnl dat een aantal pakketten meerdere dagen vertraagd zijn. Ik ga nu even met onze accountmanager bellen. Je hoort zo meer!

Ralf

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 09:29 ----------

Kunnen jullie eens even kijken waar mn pakketje blijft?:p C673048
Top, bedankt jongens!
Bestelling maandag geplaatst. En betaald .. email van verstuurd maar trackingcode kent ie niet... C672945
Beide orders komen vandaag aan. Zojuist contact gehad met onze account manager en die zeggen dat de trackandtrace in veel pakketten de T&T niet werkt. Alle orders moeten vandaag aankomen

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 09:30 ----------

Kan u nogmaals even informeren naar bestelling C672516 nnormaal moest deze gisteren afgeleverd worden.
Komt vandaag ook aan. De T&T België werkt wel gewoon! :)

Ralf

Goedemiddag Dansil,

We zijn erg druk met het inkopen van nieuwe producten, er komen dan ook een hoop nieuwe en intressante producten aan. De andere smaken van de syntha 6 zijn we mee bezig, op korte termijn zal dit dan ook te vinden zijn op de site;)

Nieuwe Syntha smaken zou top zijn, kijk ik naar uit!

Goed nieuws voor de Whey Perfection liefhebbers. We hebben de vanille smaak weer ruim voorradig! :thumbs:

Bestelling aangekomen, om half 10 in avond pas wisten men ouders me te vertellen.
Bestelling bevatte 2 maal tested agmatine maar zat slechts 1 maal in de doos, het betreft bestelling C672516.

Bestelling aangekomen, om half 10 in avond pas wisten men ouders me te vertellen.
Bestelling bevatte 2 maal tested agmatine maar zat slechts 1 maal in de doos, het betreft bestelling C672516.
Wow, dat is laat. Dat is zo beetje de uiterste aflevertijd. In ieder geval, ga ik even voor je oplossen!
Ze zijn beide perfect! Vooral de prijs!

Hoe lang blijft de maltodextrine nog in de aanbieding?
Het is nu reeds in de aanbieding. Het kan nog wel een beetje fluctueren maar verwacht niet dat het om tientallen euro's gaat.;
Waarom verschilt eigenlijk de ADH van BCAA producten zoveel?

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/bcaas-eaas/body-fit-sportsnutrition/bcaa-pure-caps/gebruik/

Daarvan is de ADH 4 caps voor en na de training of bij het ontbijt. Dat is dus maximaal 8 caps a 500mg = 4g per dag.

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozu...sportsnutrition/ultra-micronized-bcaa-poeder/

En hier begint de ADH bij 15g per dag.

Hoe zit dat?
Dat zit hem in verschil van de uitgebreide omschrijving. Je kan net zoals bij de BCAA's wel 5 of zelfs 10 gram op verschillende momenten nemen. Dat is geen probleem.

Ralf

Vanaf wanneer ongeveer kan ik een samplepack van Peach/Mango en Tropical of Ananas voor de whey perfection bestellen?

Vanaf wanneer ongeveer kan ik een samplepack van Peach/Mango en Tropical of Ananas voor de whey perfection bestellen?
Helaas niet. De samplepacks voor de Whey Perfection worden altijd samengesteld door onze leverancier en we hebben helaas geen losse samples of andere smaken packs beschikbaar.

Ralf

hallo:)

Komen er ook nog grote emmers van de perfeckt protein smoothie en voor welke prijs?

Jullie zouden toch weer de mango/peach en ananas of tropical uitbrengen?

Want een mango en ananas vind ik lekker.
We hebben inderdaad samples aangevraagd van deze smaken waren niet zoals wij verwachten, we moeten dus eerst de smaak nog goedkeuren :)

Ralf

Kunnen jullie ook anandamide aanbieden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven