sdhbuilding
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anadraulic State GT vrijdag ochtend besteld.. binnen 24 uur binnen!
Voor het trainen even een schepje Anadraulic , merkte dat ik meteen wel wat fitter was en wat meer energie.. ik heb het maar 1x gebruikt dus ik kan er nog niet goed over oordelen.
Maar de service van body en fit shop is top!!
Vandaag getraind en heel erg moe geworden (vooral in het begin)
Dus pre workout werkt wel degelijk.
Ik twijfel tussen jack3d, hemorush en monsterpump , iemand hier die me over kan halen om iets tussen deze 3 te kiezen?
Ik zoek ook btw een goeie weightgainer

Bestelling-kje geplaatst
Kan je er wat samples bij steken aub?Altijd leuk... thx!
nr 115291
grtz
De samples regel ik...jack3d oke bedankt, nog een vraag
Ik heb wel last van puisten op me rug heeft u iets wat het een beetje kan afremmen misschien zinktabletten? Ik kan nergens iets vinden op body en fit![]()
Zinc wil nog wel eens de oplossing zijn
Zou er een sample van Jack3d bij kunnen? Of zijn die er niet? Heb nog een sample van crack en no-xplode liggen, dan kan ik mooi even kijken welke het beste werkt bij mij 
Vandaag weer een bestelling geplaatst. Referentie nummer: 115376. Micellar Casseïne, een lekkere afwisseling met al die kwarkZou er een sample van Jack3d bij kunnen? Of zijn die er niet? Heb nog een sample van crack en no-xplode liggen, dan kan ik mooi even kijken welke het beste werkt bij mij
bvd![]()
Jack3D samples zijn er helaas helemaal niet. (volgens mij heeft USP zelf nooit samples laten maken)Dank jeJack3D samples zijn er helaas helemaal niet. (volgens mij heeft USP zelf nooit samples laten maken)

Ik keek net naar http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Categorie/245 toen viel me op dat er bij de Zinc Picolinate stond: helpt herstellen van cellen en weefsel.
Zou het helpen om me straie tussen me bicep/borst en bij me lats te verminderen of minder zichtbaar te maken?
Vandaag getraind en heel erg moe geworden (vooral in het begin)
Dus pre workout werkt wel degelijk.
Ik twijfel tussen jack3d, hemorush en monsterpump , iemand hier die me over kan halen om iets tussen deze 3 te kiezen?
Ik zoek ook btw een goeie weightgainer
heb er ook al over gelezen dat extra zink supplementeren een optie is.. maar normaal trekken straie ook wel een beetje weg na verloop van tijd, als ze wat van kleur vervagen.. (check dit topic mss: http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/striae-6819/)
@ B&F
Vraagje ivm "Anadraulic State GT": Niet dat smaken normaal belangrijk voor me zijn, maar de vorige versie van Anadraulic State was me op dat gebied totaal niet bevallen. Het bleef echt de hele training op men maag liggen. Enig idee of de smaak (is nu straw. heb ik gelezen) nu aangepast is en minder 'chemisch' smaakt? Thanx!
). De smaken zijn nu ook vele malen beter als bij eerdere producten.
binnenkort allemaal eventjes proberen.
B&F bedankt voor de snelle levering.. hij was er eigenlijk zaterdag al, maar ik was niet thuis... dus de volgende werkdag (dus vandaag).
En bedankt voor alle samples, elke smaak zit erbijbinnenkort allemaal eventjes proberen.
Alleen een vraagje, hehe.. misschien een domme hoor.
Ik heb nu dan ook die shakebeker van jullie erbij gekregen.. hoe krijg ik dat roostertje weg dat in die beker zit en zo het papiertje eruit kan halen haha![]()
ook ff zitten pielen daarmee 
Ja gelukt, bedankt!gewoon hard op dat roostertje duwen aan een kant, dan buigt ie iets naar binnen kan je 'm eruit halenook ff zitten pielen daarmee
![]()