Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn bestelling is binnen maar in plaats van 2KG WMS heb ik 2KG Maltodextrine pure gekregen ???

Referentienummer : C673824

Levering C673924. Staat op afgeleverd op mijn adres helaas niets hier en ook geen briefje in de bus.
BAD DELIVERY BOY !!!!!!!

Mijn bestelling is binnen maar in plaats van 2KG WMS heb ik 2KG Maltodextrine pure gekregen ???

Referentienummer : C673824

Gaan we gelijk voor je oplossen! We sturen je asap een PM! ;)

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 18:02 ----------

Levering C673924. Staat op afgeleverd op mijn adres helaas niets hier en ook geen briefje in de bus.
BAD DELIVERY BOY !!!!!!!

Gaan we gelijk voor je nakijken! Check straks je PM voor de opvolging hiervan! :D

Klein vraagje Ralf, krijgen jullie nog nieuwe Shock Therapy van Universal? Ik zie nog ouwe versie in assortiment. :)

Klein vraagje Ralf, krijgen jullie nog nieuwe Shock Therapy van Universal? Ik zie nog ouwe versie in assortiment. :)

Ik durf dit niet te beoordelen. Mijn collega van de inkoop is morgen weer aanwezig. Probeer het tussen kantooruren nogmaals, dan kunnen wij je hier meer uitsluitsel over gaan geven! :D

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 19:13 ----------

Dit zijn inderdaad Veg Capsules. Deze dienen op een koele, droge, donkere plek bewaard te worden. De zending zal niet gekoeld worden verzonden. Dit is ook niet nodig, sterker nog.. niet aan te raden.;):D

Ik heb laatst Whey Perfection speculaas binnen gekregen (smaakt erg goed trouwens), maar na bereiding in de shakebeker blijft het klonteren. Bij andere smaken heb ik nog nooit gehad. Verder geen probleem, ik wilde het alleen ff doorgeven, mochten er meer mensen "last" van hebben.

Ik heb laatst Whey Perfection speculaas binnen gekregen (smaakt erg goed trouwens), maar na bereiding in de shakebeker blijft het klonteren. Bij andere smaken heb ik nog nooit gehad. Verder geen probleem, ik wilde het alleen ff doorgeven, mochten er meer mensen "last" van hebben.

Misschien iets meer water of minder poeder toevoegen.. We hebben hier tot nu toe geen klachten over gehad. Het is natuurlijk wel een natuurlijk product die qua structuur soms iets kan veranderen. ;) Dit doet uiteraard niets af aan de werking van het product!:D

B&F, hebben jullie ook tegoedbonnen (voor als cadeau)?

Leuke kerst actie weer op Facebook en hier kerstpakketten te winnen. Morgen ben ik jarig krijg ik dan ook iets ? Haha

Kunnen jullie checken wat er met C674376 is gebeurd? Gisteren besteld, niet binnen en TnT doet het niet.

Leuke kerst actie weer op Facebook en hier kerstpakketten te winnen. Morgen ben ik jarig krijg ik dan ook iets ? Haha
beste Jesse, Inderdaad heb je al meegedaan aan de actie:D Probeer het anders morgen nogmaals:p Alvast goede verjaardag toegewenst! :D

Ja ik ben zo eenzaam met deze dagen. Zo druk met van alles maar ja B&F weet ook wel wanneer ok een grapje maak

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 20:39 ----------

beste Jesse, Inderdaad heb je al meegedaan aan de actie:D Probeer het anders morgen nogmaals:p Alvast goede verjaardag toegewenst! :D

Nee heb nog niet meegedaan aan de actie. Maar bedankt komt goed lekker trainen

Ja ik ben zo eenzaam met deze dagen. Zo druk met van alles maar ja B&F weet ook wel wanneer ok een grapje maak

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 20:39 ----------

Nee heb nog niet meegedaan aan de actie. Maar bedankt komt goed lekker trainen

Trainse! En doe even mee aan de actie! Wie weet heb je je verjaardagscadeau dan alsnog! :birthday:

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 20:51 ----------

Mijn collega's gaan dit asap oppakken! ;)

Cadeaubonnen (gebruikmakende van code(s) ) zouden thans voor een grotere omzet (kunnen) zorgen, lijkt me. :)

Zeker de moeite om eens over na te denken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven