trainman
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 11%
De anandamide wil ik gebruiken om per maaltijd meer te kunnen eten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De anandamide wil ik gebruiken om per maaltijd meer te kunnen eten.

Mijn bestelling is binnen maar in plaats van 2KG WMS heb ik 2KG Maltodextrine pure gekregen
Referentienummer : C673824

Levering C673924. Staat op afgeleverd op mijn adres helaas niets hier en ook geen briefje in de bus.
BAD DELIVERY BOY !!!!!!!

Klein vraagje Ralf, krijgen jullie nog nieuwe Shock Therapy van Universal? Ik zie nog ouwe versie in assortiment.![]()

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/probiotica/now-foods/8-billion-acidophilus/
Zijn dit V-caps en worden deze bij jullie gekoeld bewaard (en verzonden)?

Ik heb laatst Whey Perfection speculaas binnen gekregen (smaakt erg goed trouwens), maar na bereiding in de shakebeker blijft het klonteren. Bij andere smaken heb ik nog nooit gehad. Verder geen probleem, ik wilde het alleen ff doorgeven, mochten er meer mensen "last" van hebben.
Dit doet uiteraard niets af aan de werking van het product!
B&F, hebben jullie ook tegoedbonnen (voor als cadeau)?

20 december ben ik jarig is er dan een actie of een leuke attentie.Nee grapje zoiets vraag je niet
Leuke kerst actie weer op Facebook en hier kerstpakketten te winnen. Morgen ben ik jarig krijg ik dan ook iets ? Haha

beste Jesse, Inderdaad heb je al meegedaan aan de actieLeuke kerst actie weer op Facebook en hier kerstpakketten te winnen. Morgen ben ik jarig krijg ik dan ook iets ? Haha
Probeer het anders morgen nogmaals
Alvast goede verjaardag toegewenst! 
beste Jesse, Inderdaad heb je al meegedaan aan de actieProbeer het anders morgen nogmaals
Alvast goede verjaardag toegewenst!
![]()
Done!In principe niet, stuur anders even een email op info@bodyenfitshop.nl, dan gaan wij kijken wat daarin mogelijk is!![]()

Ja ik ben zo eenzaam met deze dagen. Zo druk met van alles maar ja B&F weet ook wel wanneer ok een grapje maak
---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 20:39 ----------
Nee heb nog niet meegedaan aan de actie. Maar bedankt komt goed lekker trainen