Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na heel wat onderzoek besloten om eens een Weightgainer te kopen.
Uiteindelijk gekozen voor Mass Perfection. Eerst gedacht om te beginnen met 2200 gram, maar de reviews etc. zijn goed en vanaf 29 euro kan je bv een shaker kiezen dus toch maar meteen voor 4400 gram gegaan voor 34,90€.

+ Whey Perfection Sachet
+ Shaker Pro

Dus erg tevreden voor het geld. Ben benieuwd, als het goed is vrijdag alles binnen.
Op zich wel jammer dat 22.00 alleen maar geld voor PayPal terwijl iDeal toch ook meteen overgeschreven is. Maar al met al ben ik zeker tevreden tot nu toe.

Ben benieuwd naar de resultaten.

EDIT: Sinds September nog redelijk vooruit gegaan van 84kg naar 88kg en van 1,97m naar 1,98m. Nu dus 190 pounds / 6 ft 5 wat toch wat indrukwekkender staat. Hoop de 100 kg/220 pounds ergens in 2013 te bereiken, zou mooi zijn. Hopelijk werkt de natuurlijke groei nog wat mee rond de 19 jaar (eind December).

Cadeaubonnen (gebruikmakende van code(s) ) zouden thans voor een grotere omzet (kunnen) zorgen, lijkt me. :)

Zeker de moeite om eens over na te denken ;)

Inderdaad, hier waren wij ook al mee bezig om te kijken wat daarin mogelijk is. Echter moet het ook kunnen qua systeem e.d! Als we meer nieuws hebben laten wij dat jullie uiteraard weten! In elk geval bedankt voor je feedback, dat stellen wij altijd zeer op prijs! :D

Zijn jullie volgende week ook gewoon open of hebben jullie kerstvakantie??

Zijn weer benieuwt wat het nieuwe jaar brengt hoop meer succes en nog meer nieuwe producten en kleding

Zijn jullie volgende week ook gewoon open of hebben jullie kerstvakantie??

Uiteraard! Wij hebben hebben nooit vakantie:p Zodat wij, zoals jullie van ons gewend zijn, jullie bestellingen zo snel mogelijk kunnen verwerken! Bij eventuele vragen zijn wij natuurlijk ook bereikbaar rond de kerstperiode! :D

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 21:16 ----------

Zijn weer benieuwt wat het nieuwe jaar brengt hoop meer succes en nog meer nieuwe producten en kleding

We zijn al weer druk bezig voor het nieuwe jaar! Ik kan hier nog geen uitspraak over doen:p Zodra we nieuws hebben zijn jullie DBB'ers de eerste die hiervan op de hoogte worden gebracht!:D

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 21:18 ----------

Mijn bestelling word ook nog niet verzonden?

PM je referenienummer van de bestelling even! Dan gaan we dat gelijk voor je nakijken! ;)

Na heel wat onderzoek besloten om eens een Weightgainer te kopen.
Uiteindelijk gekozen voor Mass Perfection. Eerst gedacht om te beginnen met 2200 gram, maar de reviews etc. zijn goed en vanaf 29 euro kan je bv een shaker kiezen dus toch maar meteen voor 4400 gram gegaan voor 34,90€.

+ Whey Perfection Sachet
+ Shaker Pro

Dus erg tevreden voor het geld. Ben benieuwd, als het goed is vrijdag alles binnen.
Op zich wel jammer dat 22.00 alleen maar geld voor PayPal terwijl iDeal toch ook meteen overgeschreven is. Maar al met al ben ik zeker tevreden tot nu toe.

Ben benieuwd naar de resultaten.

EDIT: Sinds September nog redelijk vooruit gegaan van 84kg naar 88kg en van 1,97m naar 1,98m. Nu dus 190 pounds / 6 ft 5 wat toch wat indrukwekkender staat. Hoop de 100 kg/220 pounds ergens in 2013 te bereiken, zou mooi zijn. Hopelijk werkt de natuurlijke groei nog wat mee rond de 19 jaar (eind December).

Bedankt voor je bericht! We zijn uiteraard benieuwd naar hoe het product bevallen is! Wat betreft de betaalmethode: Dit geld niet alleen voor Paypal maar ook voor Ideal! Mocht je vragen/opmerkingen hebben horen wij dat graag van je! ;)

Mela en feed the beast shirt binnen :) thanks!

Uiteraard! Wij hebben hebben nooit vakantie:p Zodat wij, zoals jullie van ons gewend zijn, jullie bestellingen zo snel mogelijk kunnen verwerken! Bij eventuele vragen zijn wij natuurlijk ook bereikbaar rond de kerstperiode! :D

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 21:16 ----------

We zijn al weer druk bezig voor het nieuwe jaar! Ik kan hier nog geen uitspraak over doen:p Zodra we nieuws hebben zijn jullie DBB'ers de eerste die hiervan op de hoogte worden gebracht!:D

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 21:18 ----------

PM je referenienummer van de bestelling even! Dan gaan we dat gelijk voor je nakijken! ;)
Beste,

Ik heb u een bericht gestuurd alleen ben ik niet zeker of hij is aangekomen?

Dit zijn inderdaad Veg Capsules. Deze dienen op een koele, droge, donkere plek bewaard te worden. De zending zal niet gekoeld worden verzonden. Dit is ook niet nodig, sterker nog.. niet aan te raden.;):D

Staat op de site van NOW te lezen dat deze gekoeld bewaard en verzonden moeten worden aangezien de bacteriën niet gestabiliseerd zijn.

Dan post ik hem weer alvast, zodat iemand van inkoop mij antwoord kan geven hopelijk :)
Krijgen jullie nieuwe Shock Therapy van Universal? Ik zie nog alleen maar ouwe versie in assortiment.

Net ff bestel geschiedenis doorlopen. van 15 augustus tot nu ongeveer al zo een 27 KG aan eiwitten besteld :p zonder alle andere producten :D

mocht ik dit bij de winkel in de stad gedaan hebben was ik denk ik al een Fortuin kwijt ! daar is het 30 euro voor 800 gr.

Klein vraagje Ralf, krijgen jullie nog nieuwe Shock Therapy van Universal? Ik zie nog ouwe versie in assortiment. :)
Yes, deze hebben we. Deze verkopen we al een enige tijd. Ik ga kijken of ik de site voor je kan aanpassen. Ga er mee bezig.
Zover wij weten hoeft dit niet en op de site van Now Foods kan ik dit ook niet terug vinden? Zal dit eens navragen bij onze importeur voor Now Foods.

Ralf

Laatst bewerkt:
Ik heb laatst Whey Perfection speculaas binnen gekregen (smaakt erg goed trouwens), maar na bereiding in de shakebeker blijft het klonteren. Bij andere smaken heb ik nog nooit gehad. Verder geen probleem, ik wilde het alleen ff doorgeven, mochten er meer mensen "last" van hebben.

Zouden dit niet de 'stukjes speculaas' zijn?

Dat zit hem in verschil van de uitgebreide omschrijving. Je kan net zoals bij de BCAA's wel 5 of zelfs 10 gram op verschillende momenten nemen. Dat is geen probleem.

Ralf

Een tamelijk nietszeggend antwoord. Is dit product gewoon minder geconcentreerd dan BCAA caps? Nogal raar dat je van de ene 4g per dag moet pakken en van de andere minimaal 15g, als het hetzelfde zou zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven