MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F bedankt voor de snelle levering.. hij was er eigenlijk zaterdag al, maar ik was niet thuis... dus de volgende werkdag (dus vandaag).

En bedankt voor alle samples, elke smaak zit erbij :D binnenkort allemaal eventjes proberen.

Alleen een vraagje, hehe.. misschien een domme hoor.
Ik heb nu dan ook die shakebeker van jullie erbij gekregen.. hoe krijg ik dat roostertje weg dat in die beker zit en zo het papiertje eruit kan halen haha :rolleyes:

Het rooster kun je gewoon eruit halen:cool:

Edit; mooi:D

Allereerst bedankt voor de samples! :thumbs:
Ik heb gister een zakje No-Explode NT genomen 30 min voor de training.
Ik heb nog nooit zoveel gezweet, de hele training door!
Heeft iemand dit ook gehad of is dit normaal bij No-Explode?
Wel een knaltraining trouwens! :cool:

Toch nog maar eens voor B&F gekozen omdat het staaltje van de cookies en cream echt lekker was!
Aangezien het toch weer een serieuze bestelling is, zijn staaltjes altijd welkom.
Dat als ie nog niet vertrokken is tenminste.
Referentie nummer: 115030

Allereerst bedankt voor de samples! :thumbs:
Ik heb gister een zakje No-Explode NT genomen 30 min voor de training.
Ik heb nog nooit zoveel gezweet, de hele training door!
Heeft iemand dit ook gehad of is dit normaal bij No-Explode?
Wel een knaltraining trouwens! :cool:

No Xplode NT is zeer behoorlijk in dosering.:cool: Niet voor iedereen maar voor de mensen die er goed op reageren een super-product:D
Het zweten kan al heeft lang niet iedereen daar last van.

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Toch nog maar eens voor B&F gekozen omdat het staaltje van de cookies en cream echt lekker was!
Aangezien het toch weer een serieuze bestelling is, zijn staaltjes altijd welkom.
Dat als ie nog niet vertrokken is tenminste.
Referentie nummer: 115030

Dank je:)
De bestelling is inderdaad vandaag al vertrokken. Bestellingen tot 18:00-18:15 uur worden nog direct verzonden.
(of er samples bij zitten weet ik dus niet maar ik denk dat er best iets in de doos zit)

Morgen in huis!

net mijn eerste bestelling bij jullie gedaan potje result & pure pump ben benieuwd!

toevallig nog een shakebeker over.....:D

referentie: 115733

Hallo B&F shop,

Heb net een bestelling geplaatst (ref. nummer 115759) en wilde er graag een paar sample's bij hebben.

Alvast bedankt!

Hey Ilco,

vandaag mijn pakje ontvangen, 5 dagen na de bestelling wat ik op zich super vind (rekening houdend met de betaling en de termijn van registratie.)
Bedankt hé !

Toch moet ik een opmerkingske maken.

In de doos bevond zich de factuur waarop met de hand geschreven stond "+ bidon (PhD nutricion) + shaker (te goed van vorige bestelling) + samples berry en banaan.

Jammer dat deze attributen niet in de doos zaten !!!

Te vlug met de levering willen zijn zekers ?!?

Daniell.

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Moest dit nog even goedmaken.

Heb gisteren een aparte levering met mijn tegoed bidon en veel samples verkregen.
De shaker zat er niet bij, maar geen probleem.
De extra samples hebben het gecompenseerd.;)

Bedankt, Ilco, voor de nalevering.

Ik blijf zeker bij jullie bestellen ( als de service zo goed blijft tenminste !)

Whey perfection cookies blijft een topproduct met een supersmaak.

Thanks, :thumbs:

Daniell.

goedemorgen B&F...

vorige week had ik een pot L- glutamine besteld, netjes op tijd binnen
maar goed..zit ik dus al een paar dagen te "kloten" met een theelepeltje
net weer teveel/ dan weer te weining (dosis 5 gram) kom ik tot de verbazende ontdekking dat er een maatlepeltje in zit, een 5 grams maatlepeltje... heb al vaak in het verleden L-glutamine gekocht maar nog nooit zat er bij deze duurdere merken een maatlepeltje in dus...
bij deze heel erg bedankt voor het maatlepeltje, enne... daar is over nagedacht hé? super SERVICE weer van jullie.;)

goedemorgen B&F...

net weer teveel/ dan weer te weining (dosis 5 gram) kom ik tot de verbazende ontdekking dat er een maatlepeltje in zit, een 5 grams maatlepeltje... heb al vaak in het verleden L-glutamine gekocht maar nog nooit zat er bij deze duurdere merken een maatlepeltje in dus...
bij deze heel erg bedankt voor het maatlepeltje, enne... daar is over nagedacht hé? super SERVICE weer van jullie.;)

Je kan ook gewoon een simpel weegschaaltje kopen die op 1gr nauwkeurig is, werkt prima. Een theelepel met een ingeklinkte substantie kan gewoon 2x zoveel wegen dan een andere theelepel, lastig in te schatten dus.

Moest dit nog even goedmaken.

Heb gisteren een aparte levering met mijn tegoed bidon en veel samples verkregen.
De shaker zat er niet bij, maar geen probleem.
De extra samples hebben het gecompenseerd.;)

Bedankt, Ilco, voor de nalevering.

Ik blijf zeker bij jullie bestellen ( als de service zo goed blijft tenminste !)

Whey perfection cookies blijft een topproduct met een supersmaak.

Thanks, :thumbs:

Daniell.

Dank je:) De service blijft zo, er iets niets belangrijker als een tevreden klant:cool:

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

goedemorgen B&F...

:thumbs: Dank je, in elk product hebben we tegenwoordig scoops. Dat is makkelijk en handig voor de klant.

De reviews zijn overal in de US enorm positief (check de boards maar eens:cool:). De smaken zijn nu ook vele malen beter als bij eerdere producten.:)

Ok, zal de boards even checken.

Smaak van Anadraulic State is in orde! (ik vind de meeste pwo's ook goor dus ik ben representatief)

Indien de reviews positief zijn zal ik deze dan maar eens een kans geven in men volgende bestelling. Thanx voor de reply!

zo weer een bestelling geplaatst!! :D (met pijn in mn hart mn zuurverdiende centjes hehe:o)

maar tis t allemaal waard :D

Samples zijn altijd van harte welkom! pre workout vooral en eiwit samples.

referentie: 115882

1 SCIVATION WHEY * (Scivation/PrimaForce) 1x 4.540 KG (160 Doseringen!) Strawberry 59,90 59,90
1 Jack3D * (USP Labs) 1x 45 doseringen Lemon (+ Gratis Bidon) 29,95 29,95
1 NOX Pump Xtreme Ultralife (Ultra Life) 1x Nox Pump XTREME! (30 trainingen) (Kassakorting van toepassing!)

die Jack3d gebruik ik nu als Partybooster met uitgaan, ik space hm er zalig van na 4 a 5 schepjes en dans hele nacht door hehehehe.

Nox pump 1 zakje toen gekocht... aardig tevreden dus die nemen we als pre workout booster. En de eiwitten spreken voor zich!! vanilia smaakte altijd goed hopelijk is de aardbei ook goed en zit in een nieuwe verpakking!

Wat is de beste kwaliteit/prijs fatburner op het moment? Ik kom er echt niet uit. :dunno:

Zo zie ik lipo6 en venom en amp etc, maar bijvoorbeeld ook de bekende stackers die veel goedkoper zijn, maar werken die ook net zo goed?

Vroeger had ik yellow subs met eph en dat was pas spul. Daar stond je gewoon in een paar maandjes weer helemaal strak en droog. Zijn er eigenlijk nog wel fatburners die ECHT werken? De ene zweert erbij de ander niet ik word nergens wijzer van. ???

Een hele sterke eetlustonderdrukking en een goede burnfunctie is wat ik zoek. Energie hoeft niet persé.

Ik weet dat ik hier al eerder iets over heb laten vallen, maar sta nu op het punt om de keuze te maken en een potje te bestellen zodat ik vanaf volgende week kan beginnen. ;)

zo weer een bestelling geplaatst!! :D (met pijn in mn hart mn zuurverdiende centjes hehe:o)

maar tis t allemaal waard :D

Samples zijn altijd van harte welkom! pre workout vooral en eiwit samples.

referentie: 115882

1 SCIVATION WHEY * (Scivation/PrimaForce) 1x 4.540 KG (160 Doseringen!) Strawberry 59,90 59,90
1 Jack3D * (USP Labs) 1x 45 doseringen Lemon (+ Gratis Bidon) 29,95 29,95
1 NOX Pump Xtreme Ultralife (Ultra Life) 1x Nox Pump XTREME! (30 trainingen) (Kassakorting van toepassing!)

die Jack3d gebruik ik nu als Partybooster met uitgaan, ik space hm er zalig van na 4 a 5 schepjes en dans hele nacht door hehehehe.

Nox pump 1 zakje toen gekocht... aardig tevreden dus die nemen we als pre workout booster. En de eiwitten spreken voor zich!! vanilia smaakte altijd goed hopelijk is de aardbei ook goed en zit in een nieuwe verpakking!

:) Dank je!

Ik regel alles direct voor je..

Helaas geen samples of gratis bidon bij de magic eaa bij bestelling 115596.

Verder niks te klagen over B&F, vorige week namelijk wel samples gehad bij me isolaat bestelling....

Bestelling net gehad, Ilco bedankt voor de BOEL samples die ik heb gehad, op rustdagen eens de boel uit testen haha!

Nogmaals ontzettend bedankt. Je hebt er weer een vaste klant bij..

Keep up the good work.

;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven