AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een zeikerds hier. Hele jaar levert Bodyenfitshop keurig op tijd en nu liggen sommige te zeuren dat t later aan komt. Bestel gewoon eerder ipv midden kerst dan zit je ook niet met dit probleem :rolleyes:
Ach, ik snap het wel. Onze klanten hebben een hele hoge verwachten en dat is terrecht, dat kunnen wij altijd waar maken. Enkel worden altijd alle pakketten over gedragen aan de postNL maar ze hebben zeker grote problemen. Het laatste woord is zeker nog niet met hun gesproken. Begin 2013 moet alles weer normaal zijn en de meeste orders worden donderdag of vrijdag afgeleverd.;)

Ralf

als ik het nu bestel, komt het dan waarschijnlijk ook vrijdag?

Ook hier word het pakketje niet gevonden door de track n trace, helaas.. Dan maar even wachten

I wish everybody a merry christmas and a great and healthy 2013!!

:d

IMG-20121224-WA0003.jpg

Beste B&F,

wanneer is de BPI Pump leverbaar? staat wel al op jullie site.

ander vraagje, hebben jullie al reacties gehoord van No Uptake van AN?

K*t postnl!!! Gister voor 3 uur besteld en krijg donderdag binnen grrrr...

Ook hier word het pakketje niet gevonden door de track n trace, helaas.. Dan maar even wachten
Inderdaad, balen!:rolleyes:
Ahaaaaaa vrolijk kerstfeest!!:D
Beste B&F,

wanneer is de BPI Pump leverbaar? staat wel al op jullie site.

ander vraagje, hebben jullie al reacties gehoord van No Uptake van AN?
Durf ik niet te zeggen. Ik denk pas eind deze week en anders eind volgende week.:cool:
K*t postnl!!! Gister voor 3 uur besteld en krijg donderdag binnen grrrr...
Ja, das echt teleurstellend man. In ieder geval, fijne feestdagen kerel! :)

Ralf

er staat bestel pakket voor 3 uur en krijg het volgende dag binnen en bij tnt staat er dat ik het donderdag krijg en me whey is op :fuu:

waarom bestel je dan niet eerder zodra je dicht bij de bodem komt??
Maar mag hopen dat je gewoon goede voeding hebt, dan kan je het eiwit tekort gewoon opvangen

Vroeger bleef ik altijd ingelogd op jullie site, nu elke keer opnieuw inloggen? Just wondering :)
Oh ja.....alles wat je vandaag of morgen bestelt, komt vrijdag aan toch?

Jullie ook fijne dagen ralf!

Eetse!! :meal:

Vroeger bleef ik altijd ingelogd op jullie site, nu elke keer opnieuw inloggen? Just wondering :)
Oh ja.....alles wat je vandaag of morgen bestelt, komt vrijdag aan toch?
Dat is ter beveiliging van de klant. Als je eenmaal ingelogd ben is het meestal zo dat je 2-3 uur ingelogd bent. Daarna is de cookie verlopen. We krijgen namelijk redelijk veel klachten dat mensen vergeten uit te loggen en dat er dan bestellingen zijn geplaatst. Zodoende :)

Ralf

er staat bestel pakket voor 3 uur en krijg het volgende dag binnen en bij tnt staat er dat ik het donderdag krijg en me whey is op :fuu:

erg man.... ik denk dat binnen 3 dagen heel je gains weg zijn.

jezus wat een gezeur hier.... net alsof je geen paar dagen zonder een schepje poeder kunt :o

Jongens relax koop wat extra eitjes rek het even en voor je het weet zit je weer aan je lekkere shake

Ik heb net weer kleine bestellinkje geplaatst (ref:C681271), ga i.p.v. kwark nu tijdje Casein proberen.
Ff kijken hoe straciatella smaakt :)
Wat extra kerstcadeautjes zijn nu heel erg welkom Ralf :)
Alvast bedankt en fijne Kerst toegewenst aan alle hardwerkende heren van B&F :D

Bij mij helaas ook niks binnengekomen. Had zaterdag de bestelling geplaatst maar de leverdatum is van vandaag naar donderdag gewijzigd :(
Vreemd trouwens dat tntpost een rustigere periode had verwacht, terwijl kerst, voor de postvoorziening, op de meest ongunstige dagen valt. Dan hadden ze dit juist wel kunnen incalculeren lijkt mij. Uiteraard kan b&f hier niks aandoen, maar tntpost neem ik dit toch zeker wel kwalijk (ze rekenen immers nog wel dezelfde tarieven).

Desalniettemin fijne kerst iedereen!

Track and trace is een drama de laatste tijd (kan met de tijd van het jaar te maken hebben)
heb al 4pakjes binnen gehad waar ik een nummer bij had , maar kon het hele nummer (pakje) niet vinden, FF een headsUp !! ;)

Ik bestel volgend jaar wel weer, ben net te laat :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven