XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waneer de Kerstaanbieding van start ?

Als ik vandaag bestel. Gaat het dan donderdag pas weg met TNT?
Ik heb namelijk liever dat het bij jullie een paar dagen staat dan bij PostNL.
Anders bestel ik donderdag pas :)

Ben weer blij met PostNL. Bestelling is vrijdagavond verzonden, komt pas donderdag aan... :(

Ik heb net weer kleine bestellinkje geplaatst (ref:C681271), ga i.p.v. kwark nu tijdje Casein proberen.
Ff kijken hoe straciatella smaakt :)
Wat extra kerstcadeautjes zijn nu heel erg welkom Ralf :)
Alvast bedankt en fijne Kerst toegewenst aan alle hardwerkende heren van B&F :D

Fijne Kerst! Dank je, voor de bestelling.:)

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 19:46 ----------

Bij mij helaas ook niks binnengekomen. Had zaterdag de bestelling geplaatst maar de leverdatum is van vandaag naar donderdag gewijzigd :(
Vreemd trouwens dat tntpost een rustigere periode had verwacht, terwijl kerst, voor de postvoorziening, op de meest ongunstige dagen valt. Dan hadden ze dit juist wel kunnen incalculeren lijkt mij. Uiteraard kan b&f hier niks aandoen, maar tntpost neem ik dit toch zeker wel kwalijk (ze rekenen immers nog wel dezelfde tarieven).

Desalniettemin fijne kerst iedereen!

Het is altijd hetzelfde rond de feestdagen helaas:cool: Fijne Feestdagen!:)

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 19:47 ----------

Track and trace is een drama de laatste tijd (kan met de tijd van het jaar te maken hebben)
heb al 4pakjes binnen gehad waar ik een nummer bij had , maar kon het hele nummer (pakje) niet vinden, FF een headsUp !! ;)

Ik bestel volgend jaar wel weer, ben net te laat :p

Tussen Kerst en Oud & Nieuw kan ook wel. Dan gaat het in het algemeen weer prima. Voor de Kerst onstaan altijd problemen bij de post.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 19:51 ----------

Waneer de Kerstaanbieding van start ?

We hebben extra scherpe actie lopen.
http://www.bodyenfitshop.nl/weekaanbiedingen/

We krijgen dan de 28e nog een paar leuke eindejaarknallers:D

In het nieuwe jaar 2013 gaan we ook weer hard van start.:)

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 19:53 ----------

Als ik vandaag bestel. Gaat het dan donderdag pas weg met TNT?
Ik heb namelijk liever dat het bij jullie een paar dagen staat dan bij PostNL.
Anders bestel ik donderdag pas :)

Wij pakken morgen en 2e kerstdag gewoon in. De bestellingen worden dan donderdag bij ons opgehaald door Postnl.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 19:53 ----------

Ben weer blij met PostNL. Bestelling is vrijdagavond verzonden, komt pas donderdag aan... :(

Ouderwets hopeloos bij de Post:rolleyes: Elk jaar hetzelfde inderdaad.

ik heb zaterdag mijn bestelling gedaan.. nu zeiden jullie dat alle bestellingen voor 15u zondag maandag gingen geleverd worden? Kan dit nog bevestigd worden want het is al 20u en nog steeds geen pakketje te zien? wel rot want ik zit zonder whey sinds deze morgen..

Fijne feestdagen B&F. Vergeet niet jullie rust te pakken want volgens mij zijn het behoorlijk hectische tijden bij jullie :)

Fijne dagen!:) We hebben inderdaad enorm drukke dagen gehad. Niet meer normaal. Lekker ff uitrusten:D

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 20:09 ----------

ik heb zaterdag mijn bestelling gedaan.. nu zeiden jullie dat alle bestellingen voor 15u zondag maandag gingen geleverd worden? Kan dit nog bevestigd worden want het is al 20u en nog steeds geen pakketje te zien? wel rot want ik zit zonder whey sinds deze morgen..

Dat was wat Postnl bij ons (en veel andere webshops in NL) heeft aangegeven. Hebben we duidelijke afspraken over gemaakt. Helaas blijkt nu in de praktijk dat ze overal vertragingen hebben.... (net als andere jaren helaas:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Fijne dagen!:) We hebben inderdaad enorm drukke dagen gehad. Niet meer normaal. Lekker ff uitrusten:D

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 20:09 ----------

Dat was wat Postnl bij ons (en veel andere webshops in NL) heeft aangegeven. Hebben we duidelijke afspraken over gemaakt. Helaas blijkt nu in de praktijk dat ze overal vertragingen hebben.... (net als andere jaren helaas:cool:

hmm das wel balen. is wel lastig voor jullie ook.. tikken jullie postnl hiervoor op de vingers aangezien er toch afspraken waren? Dus verwacht ik mijn pakje wrs donderdag pas?

hmm das wel balen. is wel lastig voor jullie ook.. tikken jullie postnl hiervoor op de vingers aangezien er toch afspraken waren? Dus verwacht ik mijn pakje wrs donderdag pas?

Er valt helaas weinig aan te doen. Flink balen!:cool: Donderdag dan pas.

Laatst bewerkt door een moderator:
Net van mijn moeder als cadeau Een briefje gekregen dat mijn bus nr1 onderweg is. Zij baalde wel dat het er nog niet is, maar zo erg vind ik het niet want kan donderdag pas trainen :(
(donderdag besteld en betaald, dus tik postnl maar op de vingers ;))

Nu Perfect Protein er is, wat raden jullie aan qua gebruik Perfect Protein/Whey Perfection?

Net van mijn moeder als cadeau Een briefje gekregen dat mijn bus nr1 onderweg is. Zij baalde wel dat het er nog niet is, maar zo erg vind ik het niet want kan donderdag pas trainen :(
(donderdag besteld en betaald, dus tik postnl maar op de vingers ;))

Elk jaar hetzelfde:rolleyes: Geniet van de kerst:)

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 09:00 ----------

Nu Perfect Protein er is, wat raden jullie aan qua gebruik Perfect Protein/Whey Perfection?

's ochtends en voor de training pak ik Whey Perfection. Tussendoor 's middags Protein Perfection.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 09:05 ----------

Alle smaken Perfect Protein zijn nu binnen:)

Verkrijgbaar in 8 heerlijk luchtige Smoothie smaken:
-Banana Smoothie
-Chocolate Smoothie
-Coconut Smoothie
-Lemon Smoothie
-Raspberry Smoothie
-Tropical Smoothie
-Strawberry Smoothie
-Vanilla Smoothie

2000 Gram (71 shakes) voor 29,90

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Prettige kerstdagen!

Ik heb 1 vraag en 1 opmerking.
* Bij L-Glutamine van B&F zie ik staan: €19,90 (doorgestreept) €14,90! maar de echte prijs die je betaald is €17,90. Is €17,90 goed of fout?
* De zoekmachine werkt niet goed. Als je 'glutamine' intikt en je gaat naar merk en dan B&F aankruist, krijg je Protein perfection mix. Als je in de zoekmachine invult 'l-glutamine' dan krijg je wel de glutamine van B&F (deze http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren-poeder/body-fit-sportsnutrition/l-glutamine/ ).
Zoek je het op categorie en vervolgens op de productnaam, dan gaat het ook goed. Dit is ter informatie.

Prettige kerstdagen!

Ik heb 1 vraag en 1 opmerking.
* Bij L-Glutamine van B&F zie ik staan: €19,90 (doorgestreept) €14,90! maar de echte prijs die je betaald is €17,90. Is €17,90 goed of fout?
* De zoekmachine werkt niet goed. Als je 'glutamine' intikt en je gaat naar merk en dan B&F aankruist, krijg je Protein perfection mix. Als je in de zoekmachine invult 'l-glutamine' dan krijg je wel de glutamine van B&F (deze http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren-poeder/body-fit-sportsnutrition/l-glutamine/ ).
Zoek je het op categorie en vervolgens op de productnaam, dan gaat het ook goed. Dit is ter informatie.

De 17,90 klopt. De tekst heb ik even aangepast. De zoekmachine moet even een update hebben. Working on it:D Dank je, voor de melding:)

Fijn Kerst!!:)

Net grote pot Casein en Isolaat bestel.
Zijn de prijzen weer gestegen van de Isolaat? Volgens mij sinds vandaag of gister of niet? Begint echt een dure hobby te worden zo:mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groetjes Ralf & de rest van ons geweldig team!

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 14:48 ----------

Net grote pot Casein en Isolaat bestel.
Zijn de prijzen weer gestegen van de Isolaat? Volgens mij sinds vandaag of gister of niet? Begint echt een dure hobby te worden zo:mad:
Volgens mij sinds eind vorige week is de prijs inderdaad verhoogd naar 39,90 euro en 69,90.

Halle B&F ers, zie dat jullie zelfs op 1e kerstdag aan het buffelen zijn, respect! Voor degenen die vrij zijn, fijne feestdagen en alvast een voorspoedig nieuwjaar!:klink::klink:

Isolate

Isolate perfection: 4000 gram ( 1 smaak ) €69,90
Whey Protein 100% Isolate: 4000 gram ( 2 smaken ) € 69,80 - Bodylab
Whey Isolaat: 5000 gram ( 2 smaken ) € 89,95 - XXL Nutrition

B&F:
Wij checken dagelijks, of we nog wel de goedkoopste zijn. Dit nemen wij zeer serieus.
Wij streven ernaar u als klant altijd op elk moment, niet alleen de beste service maar ook 'de beste koop' voor elk product te garanderen.

Eiwit maakt sprongen met € 5,- per keer... Nog net voor het nieuwe jaar.

Fijne kerstdagen allemaal!

Isolate perfection: 4000 gram ( 1 smaak ) €69,90
Whey Protein 100% Isolate: 4000 gram ( 2 smaken ) € 69,80 - Bodylab
Whey Isolaat: 5000 gram ( 2 smaken ) € 89,95 - XXL Nutrition

B&F:
Wij checken dagelijks, of we nog wel de goedkoopste zijn. Dit nemen wij zeer serieus.
Wij streven ernaar u als klant altijd op elk moment, niet alleen de beste service maar ook 'de beste koop' voor elk product te garanderen.

Eiwit maakt sprongen met € 5,- per keer... Nog net voor het nieuwe jaar.

Fijne kerstdagen allemaal!

Ik heb de Isolaat Perfection 4kg op 64,90 gezet:)

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 19:06 ----------

Halle B&F ers, zie dat jullie zelfs op 1e kerstdag aan het buffelen zijn, respect! Voor degenen die vrij zijn, fijne feestdagen en alvast een voorspoedig nieuwjaar!:klink::klink:

We werken tegenwoordig 365 dagen per jaar:D

Fijne dagen!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven