Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha schitterend, mensen die bezig zijn over een paar euro :D :p

Lekker dan hè. Ik heb net vanmiddag besteld voor 69,90!

Arme jongen, ik zou op z'n minst 10 gratis samples vragen bij m'n volgende bestelling :roflol::trollface:

Bij mijn volgende bestelling? Die van mij is nog niet de deur uit dus doe er nu maar bij. Het gaat niet om het geld ik kan het makkelijk missen. maar de ene minuut is het dit bedrag en de andere minuut is het weer dat bedrag. Trek dan een lijn en hou het op hetzelfde bedrag.

Bij mijn volgende bestelling? Die van mij is nog niet de deur uit dus doe er nu maar bij. Het gaat niet om het geld ik kan het makkelijk missen. maar de ene minuut is het dit bedrag en de andere minuut is het weer dat bedrag. Trek dan een lijn en hou het op hetzelfde bedrag.
Ik begrijp de frustratie en het is ook niet onze bedoeling dat het zo schommelt. Zoals je weet hebben we altijd de scherpste prijzen en als dat per ongelijk ons ontglipt, passen we dat direct aan. Ik ben nu niet op het werk aanwezig, maar PM me donderdag even. Regel ik even iets voor je! :)

Ralf

fijne feestdagen B&F, gister een geweldige laatste chest training gehad en flink sterker geworden sinds ik creatine + magnificent + strong stack, (creatine hcl op rustdagen, magnificent op traindagen) echt super trots gister :D

Als ik vandaag of morgen bestel, krijg ik het dan vrijdag?

Yep dat zal vermoedelijk vrijdag worden. Mijn bestelling is er ook vrijdag

toch wel fijn voor ons als klant die concurentieslag zo blijven de prijzen laag :)

Concurentie is er niet veel meer over. De prijzen zijn zeker goed iedereen kan het betalen van studenten tot samenwonenden. Sommige zijn zo duur dat je voor 100euro 2 potjes hebt

Is de 29.90 EURO voor de Perfect Protein een vaste prijs? Komt hier ook een grotere variant in? (vb 4 kg)

Misschien een tipje van de sluier voor volgende weekaanbiedingen?
Wil nog wat bestellen en anders wacht ik misschien nog twee dagen voor iets extra bij te doen.

Hi B&F,

Kleine vraag, ik zie dat jullie 'Perfect Burn' lanceren nu... recent hebben jullie 'Ripped' gelanceerd. Wat is nu het verschil tussen beide?

thanks!

Ik begrijp de frustratie en het is ook niet onze bedoeling dat het zo schommelt. Zoals je weet hebben we altijd de scherpste prijzen en als dat per ongelijk ons ontglipt, passen we dat direct aan. Ik ben nu niet op het werk aanwezig, maar PM me donderdag even. Regel ik even iets voor je! :)

Ralf

Prima gaan we doen!

fijne feestdagen B&F, gister een geweldige laatste chest training gehad en flink sterker geworden sinds ik creatine + magnificent + strong stack, (creatine hcl op rustdagen, magnificent op traindagen) echt super trots gister :D

Dat is mooi om te lezen!! Jij ook hele fijne dagen:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 10:20 ----------

Als ik vandaag of morgen bestel, krijg ik het dan vrijdag?

De orders worden donderdag opgehaald door Postnl en dan vrijdag aangeboden:)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 10:20 ----------

Yep dat zal vermoedelijk vrijdag worden. Mijn bestelling is er ook vrijdag

Ja, vrijdag in huis!:)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 10:24 ----------

Is de 29.90 EURO voor de Perfect Protein een vaste prijs? Komt hier ook een grotere variant in? (vb 4 kg)

Misschien een tipje van de sluier voor volgende weekaanbiedingen?
Wil nog wat bestellen en anders wacht ik misschien nog twee dagen voor iets extra bij te doen.

De weekaanbiedingen gaan we morgen bepalen. Een beetje kortdag maar dat is ivm de feestdagen even niet anders. Zodra ik nieuws heb laat ik het weten morgen. De Perfect Protein actie is een enorm succes. Zelf zo groot dat we voor Kerst letterlijk ons hele personeelsbestand inclusief vrienden en kennissen moesten bellen om alles af te krijgen. Zo onvoorstelbaar veel orders. :) Ik kan niet heel ver in de toekomst kijken maar voorlopig laten we de prijs zo:) Voor een grote variant zijn nu nog geen concrete plannen.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 10:25 ----------

Hi B&F,

Kleine vraag, ik zie dat jullie 'Perfect Burn' lanceren nu... recent hebben jullie 'Ripped' gelanceerd. Wat is nu het verschil tussen beide?

thanks!

Het principe is redelijk hetzelfde. De ingredienten zijn echter toch wel behoorlijk anders. Daarnaast is de Perfect Burn milder (minder stimulanten)

Zelfs op 2e kerstdag top-drukte:eek: Perfect Protein kon trouwens wel eens snel uitverkocht zijn.:cool: Morgen direct maar eens kijken of we dat kunnen voorkomen. Niet meer normaal zo druk dit jaar met Kerst:)

Ja dat moeten we voorkomen anders kan ik hem morgen niet bestellen ;). Dan word het de oude vertrouwde caseïne

Even een vraagje, ik zou de Xtend van Scivation willen bestellen.
Normaal krijg je kassa korting (5%) zit rond de 60 € aan producten in mijn winkelwagen.

Maar in mijn winkelwagen word niks aangepast van korting.
Is dit een foutje in het systeem of ?

Even een vraagje, ik zou de Xtend van Scivation willen bestellen.
Normaal krijg je kassa korting (5%) zit rond de 60 € aan producten in mijn winkelwagen.

Maar in mijn winkelwagen word niks aangepast van korting.
Is dit een foutje in het systeem of ?

Gaan we even beoordelen, we sturen je zo even een pm! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven