MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zelfs op 2e kerstdag top-drukte:eek: Perfect Protein kon trouwens wel eens snel uitverkocht zijn.:cool: Morgen direct maar eens kijken of we dat kunnen voorkomen. Niet meer normaal zo druk dit jaar met Kerst:)

Deze protein kan je dus eigenlijk ook goed nemen als je vaak savonds laat pas traint? Snelle en langzame eiwitten gelijk goed voordat je naar bed gaat :)

Beste B&F

Als eerste wens ik jullie een fijna jaarwisseling & 2e kerstdag.

Daarnaast heb ik een kleine vraag,

Ik gebruik vaak TMS als (pre-workout) en erna Magnificent als (Post-workout), nu vroeg ik me af of ik Magnificent non-stop 12 maanden per jaar kan gebruiken, zoja, is het dan ook mogelijk om bijvoorbeeld te gaan afwisselen dus 1e maand gebruik ik dan TMS & Magnificent en de 2e maand neem ik i.p.v. TMS neem ik dan Noxipro of Strong! dus Noxipro & Magnificent ect.

ik hoor graag van je!

groeten, martin

Zijn jullie vandaag gewoon aan het werk, wil je dan even naar nota C673318 kijken?

Zijn die Elite eiwitrepen Dymatize nu 4,50 of 9,90?
En wat zijn de fortifx repen ineens duur geworden??

Niet vergeten ooit een winnaar voor de kerstwedstrijd aan te kondigen :p

Laatst bewerkt:
weer wat besteld :p
Referentienummer C681859

Klantnummer 62124

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 09:05 ----------

[/COLOR]Alle smaken Perfect Protein zijn nu binnen:)

Verkrijgbaar in 8 heerlijk luchtige Smoothie smaken:
-Banana Smoothie
-Chocolate Smoothie
-Coconut Smoothie
-Lemon Smoothie
-Raspberry Smoothie
-Tropical Smoothie
-Strawberry Smoothie
-Vanilla Smoothie

2000 Gram (71 shakes) voor 29,90

hoera :) :zuip:

Vorige week donderdag besteld en nu nog niet binnen gekregen. Ben dit niet gewend van bodyenfitshop haha. Had betaald via Ideal en kreeg onder rembours een postbode aan de deur. Als het goed is krijg ik morgen de goede binnen zonder rembours. Wel jammer dat ik al 4 dagen zonder proteineshakes zit...

Weten jullie al ongeveer wanneer deze bestelling zou moeten binnenkomen?
Ref = C676838

Wat is er met jullie Whey Hydrolisaat gebeurd?

Die word verwacht begin dit jaar. Soms lopen die dingen wel eens uit

Vorige week donderdag besteld en nu nog niet binnen gekregen. Ben dit niet gewend van bodyenfitshop haha. Had betaald via Ideal en kreeg onder rembours een postbode aan de deur. Als het goed is krijg ik morgen de goede binnen zonder rembours. Wel jammer dat ik al 4 dagen zonder proteineshakes zit...

Ref = C676838

bestel dan gewoon eerder nieuwe, is gewoon lomp.

bestel dan gewoon eerder nieuwe, is gewoon lomp.

Normaal zijn ze de dag erna binnen, nu met kerst misschien een dagje later, dus zaterdag. Maar was fout van BF want hun hadden onder rembours verzonden terwijl ik al had betaald. Maar kan gebeuren, heb toch genoeg kalkoen gegeten tijdens kerst dus heb wel vervangende proteine gehad haha

Ref = C676838

B&F had (tot zover) in elk zo een geval alles netjes opgelost, voor lang wachten kan je schuld geven aan feesten en PostNL ;)
4 dagen zonder shakes?? :eek: Ik verbaas me dat jij nog leeft!!:eek:
(Sarcasme^)

4 dagen zonder Shakejes overleef je wel haha. Of het moet de smaak zijn waar je niet zonder kan. Maar het is inderdaad jammer dat PostNL het weer eens niet aankan

Haha ja ik leef nog:p
Ja postnl is weer lekker bezig, hopen dat het morgen binnenkomt want had ook voor het eerst Pre workout besteld, kijken of dat wat doet met me training, ben nieuwschierig haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven