http://www.xxlnutrition.nl/bcaa-recovery-formula/xxl-nutrition
bodyenfit geen tegenaanval? want dit is toch ongezien
bodyenfit geen tegenaanval? want dit is toch ongezien

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

XXL stond nog achter na de kerstwedstrijd hier op het forumhttp://www.xxlnutrition.nl/bcaa-recovery-formula/xxl-nutrition
bodyenfit geen tegenaanval? want dit is toch ongezien![]()

XXL stond nog achter na de kerstwedstrijd hier op het forum
Dat is probs de tegenaanval van XXL

Tegenaanval op de tegenaanvalMet de actie van bodyenfit zijn er maar enkele die bij de gelukkige horen, aan deze actie heeft iedereen iets![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zelfs op 2e kerstdag top-druktePerfect Protein kon trouwens wel eens snel uitverkocht zijn.
Morgen direct maar eens kijken of we dat kunnen voorkomen. Niet meer normaal zo druk dit jaar met Kerst

Deze protein kan je dus eigenlijk ook goed nemen als je vaak savonds laat pas traint? Snelle en langzame eiwitten gelijk goed voordat je naar bed gaat![]()

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 09:05 ----------
[/COLOR]Alle smaken Perfect Protein zijn nu binnen
Verkrijgbaar in 8 heerlijk luchtige Smoothie smaken:
-Banana Smoothie
-Chocolate Smoothie
-Coconut Smoothie
-Lemon Smoothie
-Raspberry Smoothie
-Tropical Smoothie
-Strawberry Smoothie
-Vanilla Smoothie
2000 Gram (71 shakes) voor 29,90

Vorige week donderdag besteld en nu nog niet binnen gekregen. Ben dit niet gewend van bodyenfitshop haha. Had betaald via Ideal en kreeg onder rembours een postbode aan de deur. Als het goed is krijg ik morgen de goede binnen zonder rembours. Wel jammer dat ik al 4 dagen zonder proteineshakes zit...
Weten jullie al ongeveer wanneer deze bestelling zou moeten binnenkomen?
Ref = C676838
Vorige week donderdag besteld en nu nog niet binnen gekregen. Ben dit niet gewend van bodyenfitshop haha. Had betaald via Ideal en kreeg onder rembours een postbode aan de deur. Als het goed is krijg ik morgen de goede binnen zonder rembours. Wel jammer dat ik al 4 dagen zonder proteineshakes zit...
Weten jullie al ongeveer wanneer deze bestelling zou moeten binnenkomen?
Ref = C676838

Ik verbaas me dat jij nog leeft!!