XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen iedereen! :hello:

Zijn jullie vandaag gewoon aan het werk, wil je dan even naar nota C673318 kijken?
We waren gister tot 16u aan 't werk. Zending ligt klaar in de postbus :)
Zijn die Elite eiwitrepen Dymatize nu 4,50 of 9,90?
En wat zijn de fortifx repen ineens duur geworden??
9,90 euro. Het kan zijn dat de zoekmachine niet geupdate is. Prijs is 9,90 en staat nu ook op de site zo :)
weer wat besteld :p
Referentienummer C681859

Klantnummer 62124
Bedankt voor je order, gaan netjes verwerken en vandaag versturen! :)

Vorige week donderdag besteld en nu nog niet binnen gekregen. Ben dit niet gewend van bodyenfitshop haha. Had betaald via Ideal en kreeg onder rembours een postbode aan de deur. Als het goed is krijg ik morgen de goede binnen zonder rembours. Wel jammer dat ik al 4 dagen zonder proteineshakes zit...

Weten jullie al ongeveer wanneer deze bestelling zou moeten binnenkomen?
Ref = C676838
Volgens de trackandtrace is je chaffeur afgelopen zaterdag en maandag bij de deur geweest. Chauffeur is vandaag weer onderweg :)
Wat is er met jullie Whey Hydrolisaat gebeurd?
Komt nog steeds. We verwachten deze in de maand januari, meer weet ik er (helaas) nog niet over.

Ralf

Kun je maar één kortingscode per bestelling gebruiken?

Net van mijn moeder als cadeau Een briefje gekregen dat mijn bus nr1 onderweg is. Zij baalde wel dat het er nog niet is, maar zo erg vind ik het niet want kan donderdag pas trainen :(
(donderdag besteld en betaald, dus tik postnl maar op de vingers ;))
Allereerst prettige feestdagen Ralf

Het 2e: zou jij eens willen kijken naar deze bestelling? 21dec besteld en nog steeds niet aangekomen :(
C677736

zojuist ook weer een bestelling geplaatst.
Zou er nog een extra shaker bij kunnen?

alvast bedankt C683129

Waarom zijn die Fortifx repen ineens een stuk duurder geworden?
Niet lang geleden waren ze nog 19.90 Zelfs even 17.90.
Jullie zijn nu in ieder geval duurder dan een aantal andere winkels.

zojuist ook weer een bestelling geplaatst.
Zou er nog een extra shaker bij kunnen?

alvast bedankt C683129
Bedankt voor je order. Zojuist direct naar de werkvloer gesprint en zag dat het er al bij staat als opmerking. Kan nu niet meer mis gaan want het is toen direct ingepakt! :) Morgen in huis.

Ralf

beste, ik heb net mijn zending ontvangen alleen zat er de 4kg ultra fine outs niet bij
ik had die dag 2pakketten besteld mischien dat er daarom iets is mis gelopen met referentienummer: C679557

mvg
Timmy

opgelost

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je order. Zojuist direct naar de werkvloer gesprint en zag dat het er al bij staat als opmerking. Kan nu niet meer mis gaan want het is toen direct ingepakt! :) Morgen in huis.

Ralf

Helemaal top;)
ik had het er inderdaad al bijgezet, aangezien jullie dat al aan gegeven hadden dat dat beter werkt ;)
Ik kan niet wachten tot morgen :cool:

Helemaal top;)
ik had het er inderdaad al bijgezet, aangezien jullie dat al aan gegeven hadden dat dat beter werkt ;)
Ik kan niet wachten tot morgen :cool:
Haha inderdaad, komt helemaal goed! :thumbs: Ik ga er vanuit dat postNL alle kerstachterstand netjes verwerkt heeft en morgen en er nu netjes alles volgens schema gaat afleveren.

Ralf

Ja, dat klopt helemaal! :)

Ralf
Jammer. :p

Weer nieuwe Whey Perfecten en Micellar Casein Perfection ingeslagen (C683075).
Had van Speculaas (Whey Perfecten) al eens twee samples gehad, echt lekker. Over de Stracciatella (Casein) gelezen dat het lekker is, maar nog nooit geproefd, dus ben benieuwd. :D

Speculaas vond ik helaas tegenvallen, ik vond het teveel naar kaneel proeven

Krijg toevallig ook straciatella casein binnen vandaag :)

Zojuist pakket ontvangen, lijkt alsof de doos open is geweest maar gelukkig zit alles erin! Bedankt! :)

Speculaas vond ik helaas tegenvallen, ik vond het teveel naar kaneel proeven

Krijg toevallig ook straciatella casein binnen vandaag :)
Gaat je zeker bevallen. Speculaas is inderdaad een hele specifieke smaak maar je moet er van houden. Ik vind het zelf wel heeel erg lekker! :thumbs: Whey Perfection
Zojuist pakket ontvangen, lijkt alsof de doos open is geweest maar gelukkig zit alles erin! Bedankt! :)
Top, goed om te horen. Ook nog een 10 euro kortingsbon, jouw dag kan niet meer stuk!:D

Ralf

Nog maar een keer dan, ik heb trouwens ook al twee keer gemaild, zonder reactie, jammer.
Moet je even een pagina terug kijken. Daar heb ik reeds het antwoord gegeven. Nogmaals het antwoord: Volgens de T&T ligt de zending ligt klaar in de postbus. De reden dat er niet op de mail gereageerd is durf ik niet te zeggen, maar volgens mij moet het zo helemaal goed komen:cool:

Ralf

Moet je even een pagina terug kijken. Daar heb ik reeds het antwoord gegeven. Nogmaals het antwoord: Volgens de T&T ligt de zending ligt klaar in de postbus. De reden dat er niet op de mail gereageerd is durf ik niet te zeggen, maar volgens mij moet het zo helemaal goed komen:cool:

Ralf

Alleen pakket heb ik alang binnen, wat ik ook in de mails heb vermeld. Alleen GetDiesel Hardcore test zat er niet in, wat wel betaald is. Hiervan wou ik graag het geld teruggestort krijgen, dit is nu al een week geleden. Ik weet dat het wel goed komt, maar zou toch graag even willen weten wanneer.

GetDiesel Hardcore bleek te zijn uitverkocht

Alleen pakket heb ik alang binnen, wat ik ook in de mails heb vermeld. Alleen GetDiesel Hardcore test zat er niet in, wat wel betaald is. Hiervan wou ik graag het geld teruggestort krijgen, dit is nu al een week geleden. Ik weet dat het wel goed komt, maar zou toch graag even willen weten wanneer.

GetDiesel Hardcore bleek te zijn uitverkocht
Akkoord, dat wist ik niet. Ik ga het direct voor je retour storten!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven