MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie morgen nog mooie nieuwe weekaanbiedingen/eindejaarsknallers? :)

B&F

Ik gebruik vaak TMS als (pre-workout) en erna Magnificent als (Post-workout), nu vroeg ik me af of ik Magnificent non-stop 12 maanden per jaar kan gebruiken, zoja, is het dan ook mogelijk om bijvoorbeeld te gaan afwisselen dus 1e maand gebruik ik dan TMS & Magnificent en de 2e maand neem ik i.p.v. TMS neem ik dan Noxipro of Strong! dus Noxipro & Magnificent ect.

alvast bedankt

B&F

Ik gebruik vaak TMS als (pre-workout) en erna Magnificent als (Post-workout), nu vroeg ik me af of ik Magnificent non-stop 12 maanden per jaar kan gebruiken, zoja, is het dan ook mogelijk om bijvoorbeeld te gaan afwisselen dus 1e maand gebruik ik dan TMS & Magnificent en de 2e maand neem ik i.p.v. TMS neem ik dan Noxipro of Strong! dus Noxipro & Magnificent ect.

alvast bedankt
Martin, tuurlijk kan dat. Zoals je zelf al aangeeft, kan je dat gerust variëren en veranderen. Magnificent als vaste post-workout is een hele goede keus. Wat je er voor neemt mag je helemaal naar eigen behoefte invullen.

Ralf

Zijn er geen samples meer van BF protein bars? Wil het misschien kopen maar twijfel eraan, had een bestelling gedaan van ~70 euro en vroeg om een sample van de bar en krijg een whey perfection sample bij wat ik allemaal al eens heb geprobeerd

Zijn er geen samples meer van BF protein bars? Wil het misschien kopen maar twijfel eraan, had een bestelling gedaan van ~70 euro en vroeg om een sample van de bar en krijg een whey perfection sample bij wat ik allemaal al eens heb geprobeerd
Nee, op dit moment hebben we geen Perfection Bars als samples. Gelukkig hebben we nog wel heel veel andere leuke cadeau's :)

Ralf

Pakketje binnen gehad. En zoals altijd tevreden over de levering:) Oats waren allemaal onbeschadigd en 2 samples gehad ipv 1

Wel een tip: ik had neurocore besteld en daar staat op 50servings terwijl op jullie site 45 servings staat, moeten jullie even aanpassen dus :)

Nog maar een keer...

Waarom zijn de Fortifx repen zo duur geworden?
En bij de Elite eiwitrepen Dymatize staat echt dat ze 4,50 zijn. Maar er wordt 9,90 berekend.

Quote site:
Kenmerken Elite eiwitrepen:
-16 Gram eiwit per reep
-Topkwaliteit uit Whey- Isolate en Hydrolisate
-9 gram koolhydraten
-Slechts 160 kcal
-Handige repen voor tussendoor
-6 repen per verpakking
€9,90 €4,50!

Pakketje binnen gehad. En zoals altijd tevreden over de levering:) Oats waren allemaal onbeschadigd en 2 samples gehad ipv 1

Wel een tip: ik had neurocore besteld en daar staat op 50servings terwijl op jullie site 45 servings staat, moeten jullie even aanpassen dus :)
Ja, gaan we doen. Bedankt voor je tip! :)
Nog maar een keer...

En bij de Elite eiwitrepen Dymatize staat echt dat ze 4,50 zijn. Maar er wordt 9,90 berekend.

Quote site:
-16 Gram eiwit per reep
-9 gram koolhydraten
-Slechts 160 kcal
-6 repen per verpakking
€9,90 €4,50!
Bedankt voor het opmerken. De prijs is onlangs verhoogd naar 9,90 euro aangezien deze nieuwe batch niet meer ind e OP=OP hoeft. FortiFX is helaas iets duurder inkoop geworden, vandaar we deze moeten verhogen.

Ralf

Mooie attentie! :thumbs:

uploadfromtaptalk1356624046928.jpg

bedankt voor al de samples bij mijn bestelling!! :eek:

Zijn de weekaanbiedingen tot vrijdag, of tot en met vrijdag?
Ik zou graag de week en de kerst aanbieding combineren als dat kan.

Geen chocola smaak bij de grote verpakkingen van micellar..? :(
Kan ik ook drie kleintjes nemen voor de prijs van een grote?

Laatst bewerkt:
Dag Body En Fitshop.

Hoe zit het met het lactose gehalte in de
Afslank Eiwit
En de Isolaat Perfection van jullie huismerk?

Graag cijfers, aangezien ik hier gevoelig aan ben :)

Nog maar een keer...

Quote site:
-16 Gram eiwit per reep
-9 gram koolhydraten
-Slechts 160 kcal
-6 repen per verpakking
€9,90 €4,50!

Je moet die van Elite maar moeten willen hebben...
Zijn erg taai en klein, alles blijft aan je tanden hangen waardoor je niet eens kan kouwen.
De B&F perfect bars zijn echt een veeeel betere keus.

Dag Body En Fitshop.

Hoe zit het met het lactose gehalte in de
Afslank Eiwit
En de Isolaat Perfection van jullie huismerk?

Graag cijfers, aangezien ik hier gevoelig aan ben :)

Komen we nog even op terug. De isolaat, en met name de naturel variant, zit erg laag in lactose;)

Je moet die van Elite maar moeten willen hebben...
Zijn erg taai en klein, alles blijft aan je tanden hangen waardoor je niet eens kan kouwen.
De B&F perfect bars zijn echt een veeeel betere keus.

Absoluut!:cool::cool:

Oke, dus ik heb tot 10 uur vanavond om van deze week aanbieding gebruik te kunnen maken?

Helemaal juist:)

Eldert

Yo bodyenfit

zie dit zojuist op de site:

Ons kado voor jou! Kies nu tijdelijk bij elke bestelling vanaf 29,90 euro voor een Gratis Powder Box ter waarde van 9,90 euro! De Gratis Powder Box t.w.v. 9,90 euro kun je tijdens het bestelproces selecteren als kado.

Maar dat ding kost 6,90 ?

Denk foutje in de tekst.

bedank me maar met 25000 euro aan supplementen.

Ik wissel de eiwitrepen wat af.
Vond de granny's niet te eten
FortiFX zijn favoriet op dit moment
Oh Yeah zijn ook lekker
De Perfection bars zijn ook prima en subtiel van smaak.

Ik moet alleen even opletten dat ik ze in de goede volgorde eet. Anders gaan er wat over de datum. En dat is zonde :)

Maar als ik dus de kans krijg om voor een redelijke prijs andere repen te proeven dan doe ik dat gelijk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven