Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo bodyenfit
zie dit zojuist op de site:
Ons kado voor jou! Kies nu tijdelijk bij elke bestelling vanaf 29,90 euro voor een Gratis Powder Box ter waarde van 9,90 euro! De Gratis Powder Box t.w.v. 9,90 euro kun je tijdens het bestelproces selecteren als kado.
Maar dat ding kost 6,90 ?
Denk foutje in de tekst.
bedank me maar met 25000 euro aan supplementen.

B&f, wat denken jullie ervan om de dagelijkse whey shake te vervangen door bv lean gain, om wat extra kcal binnen te krijgen? Of komt lean gain nooit in de buurt van de proteinehoeveelheid die whey perfection bv bevat?
Wel even 2 schepjes nemen, dan krijg je wat meer eiwitten binnen!Scherp, dank voor je tip
Kan je zeker doen, doe ik zelf ook in mijn bulkWel even 2 schepjes nemen, dan krijg je wat meer eiwitten binnen!
Eldert

Komen we nog even op terug. De isolaat, en met name de naturel variant, zit erg laag in lactose![]()
hmm klinkt goed. Zeker ook dat je meer smaakjes hebt bij de BodyEnFitshopik kan zelf ook niet zo goed tegen lactose maar met de isolaat heb ik er geen problemen mee. beetje b5 of biergist erbij en je zit veilig![]()

Nu al antwoord, epic service
Binnekort eens bestelling doen dan![]()

ok, ik hoor graag 'snel' een antwoord. Want ik twijfel momenteel tussen de
BodyEnFitshop isolaat en de XXLnutrition zero lactose protein.
Groeten

ik kan zelf ook niet zo goed tegen lactose maar met de isolaat heb ik er geen problemen mee. beetje b5 of biergist erbij en je zit veilig![]()

Bedankt voor de leuke kaart die ik bij mijn bestelling heb gekregen!![]()

Dag Body En Fitshop.
Hoe zit het met het lactose gehalte in de
Afslank Eiwit
En de Isolaat Perfection van jullie huismerk?
Graag cijfers, aangezien ik hier gevoelig aan ben![]()
Kijk morgen maar op de site!Volgens de trackandtrace is je chaffeur afgelopen zaterdag en maandag bij de deur geweest. Chauffeur is vandaag weer onderweg
Ralf

. Bestaat er de mogelijkheid om van elke smaak een doos te krijgen. Dus 4 repen van elke smaak?
.
, daarom dat ik geen 2 potten Whey perfection kan bestellen (>100 EUR) anders zou ik het onmiddellijk doen. Ik hoop echt van wel. Bij de volgende bestelling moet ik ook geen cadeau hebben als jullie akkoord gaan met de straps. Kwestie van eerlijk te zijn 
Super!

Super, bedankt voor je complimenten. Ik weet dat heel veel klanten het met je eens zijn. Met Perfection Bars heb je kwa eiwitreep geen beterere keus. 20 gram eiwitten per reep en tov andere bars heel laag in de koolhydraten. Daarnaast ook nog eens goed van smaakWhite Chocolate bars: Extreem lekker maar kan beter qua ingrediënten denk ik zo.
Ultra Fine Oats: Niets op aan te merken.
Isolaat Banaan: Blijft mijn favoriet.
Isolaat Straciatella (sample): Heb mijn volgende smaak gevonden.
B&F goed bezig!
Geef het even aan als opmerking dat de bestelling via Ralf (mij) moet gaan. En vermeld hetzelfde er even bij. Ik kan niets beloven, maar ga ik even kijken of ik intern iets voor je kan betekenen.Hello, ben van plan om morgen (vrijdag) een bestelling te plaatsen. Whey perfection + perfection bars. Bestaat er de mogelijkheid om van elke smaak een doos te krijgen. Dus 4 repen van elke smaak?
.
Zou het ook kunnen om de Straps mee te verzenden als cadeau ipv de rest die beschikbaar is. Zit momenteel krap bij kas door de eindejaarsperiode(student), daarom dat ik geen 2 potten Whey perfection kan bestellen (>100 EUR) anders zou ik het onmiddellijk doen. Ik hoop echt van wel. Bij de volgende bestelling moet ik ook geen cadeau hebben als jullie akkoord gaan met de straps. Kwestie van eerlijk te zijn
![]()
Oats heeft een heel ander soortelijk gewicht. 100% zeker weten doe ik het niet, maar het zou ook zomaar kunnen zijn dat het 50 gram is, aangezien op de maatschep staat koolhydraten = 50 gram. Het zal dus ergens rond de 40-50 gram per scoop liggen.Even een vraag mbt de Oats.
1scoop whey is 30gram, maar als ik diezelfde scoop gebruik voor Oats is dat dan ook 30gram? Omdat het 1 een kleinere massa heeft dn de andere kan t misschien een aantal gram schelen![]()
Dit is overigens geen vraag specifiek aan BnF maar heb zelf geen mini/keukenweegschaal dus misschien heeft iemand van hier het al een keer gewogen?
Eindejaarsknaller!waarom de mic casseine in uitverkoop? Variant op komst of nieuwer product, graag beetje info.

Bedankt voor je order. Gaan we netjes verwerken, krijg je morgen aangeboden!Zojuist de laatste bestelling voor dit jaar geplaatst om aankomend jaar weer schoon te beginnen! Ref. C684575
Ik reken weer op jullie fantastische verwerking!
Alvast een gelukkig nieuwjaar allen!