XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er eigenlijk al iets nieuws op de markt dat betrekking heeft op eetlust? Weet dat ik lang geleden eens een supp genaamd 'black hole' heb geprobeerd evenals methyl b12 zuigtabletten en die werkten allebei niet. B12-injecties echter wel, maar ik zoek een alternatief. Ben zelf namelijk een enorm moeilijke eter, moet al proppen om aan 3500kcal te komen.
Eetlust bevorderend neem ik aan? Je zou iets van enzymes kunnen proberen. Deze moeten de opname bevorderen waardoor het lichaam het ook sneller verbrand. Dit zou het hongergevoel moeten toenemen.

Ralf

Eetlust bevorderend neem ik aan? Je zou iets van enzymes kunnen proberen. Deze moeten de opname bevorderen waardoor het lichaam het ook sneller verbrand. Dit zou het hongergevoel moeten toenemen.

Ralf

Ik zal het eens proberen. Heb dit al eens met de dokter overlegd en die had me toen omeprazol + domperidon voorgeschreven en alhoewel dat uitstekend werkte vonden we dat allebei geen goed idee om langdurig te gebruiken.

Ik zal het eens proberen. Heb dit al eens met de dokter overlegd en die had me toen omeprazol + domperidon voorgeschreven en alhoewel dat uitstekend werkte vonden we dat allebei geen goed idee om langdurig te gebruiken.
Inderdaad, ben benieuwd! :)

Ralf

Ralf

Jullie zouden toch anadamine voor eetlustbevordering in het assoirtement nemen?

Of was dit een top ideale perfecte 100% kwaliteits grap?

Heb m'n pakket binnen. OrbiTape is echt handig. :D

Ben op zoek naar een eetlustbevorderende product om grotere maaltijden te eten, iets in de lijn als anandamine?
Ik durf niet te zeggen dat wij dat zomaar mogen opnemen in ons assortiment maar kan altijd eens vragen of wij iets daarvan kunnen opnemen.

Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 28 Dec 2012 om 11:30 ----------

Heb m'n pakket binnen. OrbiTape is echt handig. :D
Graag gedaan, hoeveel meet de bicep?:D:D

36 ontspannen, 40 gespannen. Niet heel veel nog, maar er zit iig vooruitgang in :rolleyes:
Haha komt helemaal goed hoor ik wel :thumbs: Kwestie van tijd. Bij deze sport moet je gewoon meer geduld hebben! :) Met de OrbiTape kun je dan heel leuk en gemakkelijk je vooruitgang meten!

Flinke bestelling geplaatst C684972

kan je er wat leuks bijdoen rolf? net een flinke boete binnen gehad dus kan wel een opvrolijker gebruiken :D

Het is heeeeel erg precisie werk hoor!:cool: hehe;)
Flinke bestelling geplaatst C684972

kan je er wat leuks bijdoen rolf? net een flinke boete binnen gehad dus kan wel een opvrolijker gebruiken :D
Haha, das inderdaad niet zo mooi. Je moet je ook gewoon volgens de regels gedragen hé! :whip:In ieder geval, hartstikke bedankt. Ik denk dat je order al verwerkt is, maar als je het als opmerking erbij hebt gezet. Regelen we dat even !:)

Ralf

Mijn kerstpakket is in goede orde ontvangen en tevens mijn pakket die ik had besteld. Thanks. :thumbs:

BodyEnFit: het is me gelukt ;) C685033

Body & Fitshop best online webshop ever!!!!!:D

Tot wanneer kunnen we blijven bestellen en de leveringen krijgen ivm nieuwjaar? ;)

Mijn kerstpakket is in goede orde ontvangen en tevens mijn pakket die ik had besteld. Thanks. :thumbs:
Super, nogmaals gefeliciteerd kerel. Mooi begin van het weekend! :)
BodyEnFit: het is me gelukt ;) C685033
Super, dankjewel voor je order. Gaan we voor je in orde maken!
Body & Fitshop best online webshop ever!!!!!:D

Tot wanneer kunnen we blijven bestellen en de leveringen krijgen ivm nieuwjaar? ;)
Sowieso! :) Vandaag besteld is morgen geleverd, anders is het woensdag :)

Ralf

Voor de zoveelste keer is de levering niet in orde, minder producten ontvangen dan betaald.
Het wordt elke keer wel netjes opgelost maar dit is toch zonde van de tijd/jullie geld.
Dat moet toch beter kunnen Body&Fitshop?!

Voor de zoveelste keer is de levering niet in orde, minder producten ontvangen dan betaald.
Het wordt elke keer wel netjes opgelost maar dit is toch zonde van de tijd/jullie geld.
Dat moet toch beter kunnen Body&Fitshop?!

We hebben onlangs nieuwe mensen aangenomen, vandaar. Ik PM je even, er komt een goeie oplossing;)

Eldert

Nieuw assortiment? :D

6gzvyw.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven