Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas geen samples of gratis bidon bij de magic eaa bij bestelling 115596.

Verder niks te klagen over B&F, vorige week namelijk wel samples gehad bij me isolaat bestelling....

De bidon en samples stuur ik vandaag even na:)

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Bestelling net gehad, Ilco bedankt voor de BOEL samples die ik heb gehad, op rustdagen eens de boel uit testen haha!

Nogmaals ontzettend bedankt. Je hebt er weer een vaste klant bij..

Keep up the good work.

;)

:) Thanks!! Doen we zeker.

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Wat is de beste kwaliteit/prijs fatburner op het moment? Ik kom er echt niet uit. :dunno:

Zo zie ik lipo6 en venom en amp etc, maar bijvoorbeeld ook de bekende stackers die veel goedkoper zijn, maar werken die ook net zo goed?

Vroeger had ik yellow subs met eph en dat was pas spul. Daar stond je gewoon in een paar maandjes weer helemaal strak en droog. Zijn er eigenlijk nog wel fatburners die ECHT werken? De ene zweert erbij de ander niet ik word nergens wijzer van. ???

Een hele sterke eetlustonderdrukking en een goede burnfunctie is wat ik zoek. Energie hoeft niet persé.

Ik weet dat ik hier al eerder iets over heb laten vallen, maar sta nu op het punt om de keuze te maken en een potje te bestellen zodat ik vanaf volgende week kan beginnen. ;)

Ik heb wel echt het gevoel dat producten als AMP of Lipo-6 het bester doen dan de stackers. Voor mijn gevoel is als afzondelijk product Lipo-6 X nu het beste.

Ik heb wel echt het gevoel dat producten als AMP of Lipo-6 het bester doen dan de stackers. Voor mijn gevoel is als afzondelijk product Lipo-6 X nu het beste.

Zelf ervaring met 1 van deze producten?

Als ik een beetje kijk dan zijn Lipo6(x), AMP, Hydroxycut hardcore, animal cuts toch wel de uitblinkers. Zitten er nou hele grote verschillen in de producten of is het maar waar jij het beste op reageert?

Veel verschil in lipo6 en lipo6x? Op de 5 euro na.
Onderdrukt lipo ook de eetlust?

Fast diet ziet er ook goed uit, maar is dit eerlijkwaar te vergelijken met de bovengenoemde namen? scheelt zomaar 20 euro of moet je er dan 2x zoveel nemen? :P

Laatst bewerkt:
Hey Ilco,

Ik had zaterdag een bestelling gedaan, maar geen verzendbevestiging gehad. Vandaag is het pakketje niet binnengekomen, zou je kunnen kijken of er iets mis is gegaan? Normaal krijg ik altijd een verzendbevestiging met track&trace, vandaar. Thanks!

Referentie nummer: 114931

Als ik een beetje kijk dan zijn Lipo6(x), AMP, Hydroxycut hardcore, animal cuts toch wel de uitblinkers. Zitten er nou hele grote verschillen in de producten of is het maar waar jij het beste op reageert?

Fast diet ziet er ook goed uit, maar is dit eerlijkwaar te vergelijken met de bovengenoemde namen? scheelt zomaar 20 euro of moet je er dan 2x zoveel nemen? :P

Nope, als je het "anders" bekijkt, prijs-kwaliteit dan is het verhaal anders..
Voor dezelfde prijs als Lipo-6X koop je ook de Radical Fat Loss Stack ..

Lipo-6X onderdrukt het hongergevoel en is toch wel beter.

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Hey Ilco,

Ik had zaterdag een bestelling gedaan, maar geen verzendbevestiging gehad. Vandaag is het pakketje niet binnengekomen, zou je kunnen kijken of er iets mis is gegaan? Normaal krijg ik altijd een verzendbevestiging met track&trace, vandaar. Thanks!

Referentie nummer: 114931

Check ik even, ik zorg in ieder geval dat de bestelling morgen bij je is:)

Zijn er ook samples van afslankproducten? Ga zo over een paar dagen iets aanschaffen en kan ook samples dan ervan vragen.

@ B&F

Vraagje ivm "Anadraulic State GT": Niet dat smaken normaal belangrijk voor me zijn, maar de vorige versie van Anadraulic State was me op dat gebied totaal niet bevallen. Het bleef echt de hele training op men maag liggen. Enig idee of de smaak (is nu straw. heb ik gelezen) nu aangepast is en minder 'chemisch' smaakt? Thanx!

gebruik nu 4 dagen " Anadraulic State GT special edition "
nee geen chemisch smaakje;) wanneer je het in een shakebeker mengt met water en schudt ontstaat er een schuimlaagje, dus laat bezinken
imo gaat roeren in een groot glas beter, blijven niet zoveel restjes achter
de werking? tot nu toe perfect maar daarover later wel een log over +/-
4 wkn. lijkt mij redelijker:)

fast diet onderdrukt echt wel goed het honger gevoel heb ook al eens eph gebruikt en kmoet zegge heb minder honger met fast diet,, als ik het neem voor trainen zoals vandaag heb ik er wel energie van ,, hopelijk ben je hier iets mee,, (ik gebruik 1cap smorgens en 1smiddags, tenzei ik echt moe ben xD)

fast diet onderdrukt echt wel goed het honger gevoel heb ook al eens eph gebruikt en kmoet zegge heb minder honger met fast diet,, als ik het neem voor trainen zoals vandaag heb ik er wel energie van ,, hopelijk ben je hier iets mee,, (ik gebruik 1cap smorgens en 1smiddags, tenzei ik echt moe ben xD)

Klinkt leuk voor die prijs. Bestel denk maar gelijk ff een potje. Duur is het niet dus als het niks is dan is het niet meteen 40 euro ;)

Jammer dat ik nu denk net buiten de tijd val dat ik het morgen binnen heb! Wel nog ff een dagje bedenk tijd. :)

Laatst bewerkt:
Klinkt leuk voor die prijs. Bestel denk maar gelijk ff een potje. Duur is het niet dus als het niks is dan is het niet meteen 40 euro ;)

Jammer dat ik nu denk net buiten de tijd val dat ik het morgen binnen heb! Wel nog ff een dagje bedenk tijd. :)
jha dacht ik ook duur is het nu ook niet ^^ als ik er 4 van neem op een dag vond ik het een beetje overdreven gevoel héél de dag door :)

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/syntrax/nectar-isolate-whey

Iemand ervaring met Nector Isolate Whey? Is het over het algemeen veel beter dan whey perfection? En welke is geschikter om mee te cutten?

En het belangrijkste: hoe zijn de smaken van Nectar Isolate whey, beter dan whey perfection?

Onnodig duur product imo.

Kan je beter voor de isolaat gaan van bodyenfitshop. Zo te lezen is het een isolaat en dus niet te vergelijken met whey perfection wat het meest uit concentraat bestaat en een deel isolaat en een heel klein deel hydrolisaat. Die paar grammetjes vet en KH in whey perfection gaan denk niet het verschil maken, maar wil je toch het zekere voor het onzekere zal ik gaan voor de isolaat van B&F.

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/micro-whey-proteine-isolate

jha dacht ik ook duur is het nu ook niet ^^ als ik er 4 van neem op een dag vond ik het een beetje overdreven gevoel héél de dag door :)

Ja ik zit er serieus over na te denken om een potje te bestellen. Toch twijfel ik nog om toch lipo6x te bestellen, maar daar slaap ik nog wel een nachtje over! ;) Die Radical fat loss stack klinkt ookwel leuk, maar dan blijf je pillenhikken de heledag. :lol:

Zoo en nu maar even het squatrek opzoeken in de gym ;) :wl:

Laatst bewerkt:
Vrienden van B&F,
net alweer een bestelling geplaatst (de laatste tijd is het bijna elke week wel raak :P).

Referentie nummer: 116018
Samples (van Crack indien mogelijk of iets anders) zijn zeer welkom, vorige keer zaten er helaas geen bij. :(

Zijn er ook samples van afslankproducten? Ga zo over een paar dagen iets aanschaffen en kan ook samples dan ervan vragen.

Nee, er zijn helaas geen samples van afslankproducten.

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

gebruik nu 4 dagen " Anadraulic State GT special edition "
nee geen chemisch smaakje;) wanneer je het in een shakebeker mengt met water en schudt ontstaat er een schuimlaagje, dus laat bezinken
imo gaat roeren in een groot glas beter, blijven niet zoveel restjes achter
de werking? tot nu toe perfect maar daarover later wel een log over +/-
4 wkn. lijkt mij redelijker:)

:thumb: de reviews in de US zijn zeer lovend overal. Ben zeer benieuwd naar je mening.

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Vrienden van B&F,
net alweer een bestelling geplaatst (de laatste tijd is het bijna elke week wel raak :P).

Referentie nummer: 116018
Samples (van Crack indien mogelijk of iets anders) zijn zeer welkom, vorige keer zaten er helaas geen bij. :(

Dank je:) De samples regel ik..

zojuist even besteld Referentie:116034
Na die monsters van whey perfection toch maar eens besteld!
Als het zou ik graag wat monsters erbij willen, alvast bedankt :thumbup:

Vandaag mijn eerste bestelling bij jullie gedaan (116006).

1VPX SportsNO SHOTGUN V3! *1x 16 variety sticks MHF-1 versie!Cherry€ 26,90€ 26,90
1Ultra LifeNOX Pump Xtreme Ultralife1x Nox Pump XTREME! (30 trainingen) (Kassakorting van toepassing!) € 49,95€ 49,95
1VPX SportsNO-SYNTHESIZE!1x 1.3 lb (Kassakorting van toepassing!)Cherry€ 39,90€ 39,90
1Now FoodsVitamine C1000 with Rose Hips *1x 100 tabletten € 9,90€ 9,90
1M Double YouTwins *120 tabletten€ 16,25€ 16,25

Gaaf dat jullie die NO Shotgun zakjes verkopen, kan ik dat eens uitproberen zonder meteen een pot voor mn neus te hebben:D En ik hoor goede verhalen over veel samples dus ehhhh ghehe:p

Overigens had ik die C1000 tabletten vanwege anti-oxidant werking. Ik hoorde ergens op dit forum dat NO Shotgun en/of NO Synthesize snel went als je geen Vitamine C erbij inneemt? Klinkt dat nog logisch of heb ik straks iedere dag OD'tjes Vitamine C:p

Anyway, ik ben benieuwd. Als NO Shotgun een beetje aanslaat weet ik dat ik dat ook kan bestellen, misschien een beetje afwisselen met NOX, dat blijft ook super hoewel die energyrush wel weg is:(

Vandaag mijn eerste bestelling bij jullie gedaan (116006).

1VPX SportsNO SHOTGUN V3! *1x 16 variety sticks MHF-1 versie!Cherry€ 26,90€ 26,90
1Ultra LifeNOX Pump Xtreme Ultralife1x Nox Pump XTREME! (30 trainingen) (Kassakorting van toepassing!) € 49,95€ 49,95
1VPX SportsNO-SYNTHESIZE!1x 1.3 lb (Kassakorting van toepassing!)Cherry€ 39,90€ 39,90
1Now FoodsVitamine C1000 with Rose Hips *1x 100 tabletten € 9,90€ 9,90
1M Double YouTwins *120 tabletten€ 16,25€ 16,25

Gaaf dat jullie die NO Shotgun zakjes verkopen, kan ik dat eens uitproberen zonder meteen een pot voor mn neus te hebben:D En ik hoor goede verhalen over veel samples dus ehhhh ghehe:p

Overigens had ik die C1000 tabletten vanwege anti-oxidant werking. Ik hoorde ergens op dit forum dat NO Shotgun en/of NO Synthesize snel went als je geen Vitamine C erbij inneemt? Klinkt dat nog logisch of heb ik straks iedere dag OD'tjes Vitamine C:p

Anyway, ik ben benieuwd. Als NO Shotgun een beetje aanslaat weet ik dat ik dat ook kan bestellen, misschien een beetje afwisselen met NOX, dat blijft ook super hoewel die energyrush wel weg is:(

Als het onomstotelijk vast stond dan had VPX dit wel als toevoeging gehad. VPX is echt een merk dat daar heel snel in is (nieuwe ontwikkelingen) al zie je wel steeds meer merken het toevoegen. Het kan zeker geen kwaad:D

Dank je, voor de bestelling:)
Ik zal kijken of we nog wat samples hebben liggen:D

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

zojuist even besteld Referentie:116034
Na die monsters van whey perfection toch maar eens besteld!
Als het zou ik graag wat monsters erbij willen, alvast bedankt :thumbup:

Ik zal er samples van de andere smaken bij doen.

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

We versturen elke dag zeker tot 18:00 uur tegenwoordig.

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/syntrax/nectar-isolate-whey

Iemand ervaring met Nector Isolate Whey? Is het over het algemeen veel beter dan whey perfection? En welke is geschikter om mee te cutten?

En het belangrijkste: hoe zijn de smaken van Nectar Isolate whey, beter dan whey perfection?

De Nectar bevat puur Isolaat en zal dus per serving ongeveer 1 gram minder vet en 2 gram minder carbs bevatten. Qua smaak is de Whey Perfection zeker net zou goed.:cool: Whey Perfection is ook prijs-kwaliteit een stuk sterker.

Als het onomstotelijk vast stond dan had VPX dit wel als toevoeging gehad. VPX is echt een merk dat daar heel snel in is (nieuwe ontwikkelingen) al zie je wel steeds meer merken het toevoegen. Het kan zeker geen kwaad:D
Haha, ja, dat is wel te zien *kijkt naar de overkill aan esthers in beide producten*

Ik zal kijken of we nog wat samples hebben liggen:D
Altijd welkom:D

Hey B&F ik heb een vraagje,
sinds deze week gebruik ik Result,
nu staat er op de pot dat je op trainingsdagen 45 min voor het trainen 1 dosering moet nemen, en na het trainen 1 maal dosering,

ook staat er dat je op rustdagen het in de ochtend moet nemen,
is dit een must?

dit wil ik graag weten omdat mijn trainings(schema) vaak verandert,
en meestal pas tegen een uur of 6 savond's zeker weet of ik ook daadwerkelijk kan en ga trainen,

Zou het kwaad kunnen om op niet trainingsdagen het in de avond te nemen inplaats van in de ochtend?

Alvast bedankt.

Super, bedankt!!

Hey B&F ik heb een vraagje,
sinds deze week gebruik ik Result,
nu staat er op de pot dat je op trainingsdagen 45 min voor het trainen 1 dosering moet nemen, en na het trainen 1 maal dosering,

ook staat er dat je op rustdagen het in de ochtend moet nemen,
is dit een must?

dit wil ik graag weten omdat mijn trainings(schema) vaak verandert,
en meestal pas tegen een uur of 6 savond's zeker weet of ik ook daadwerkelijk kan en ga trainen,

Zou het kwaad kunnen om op niet trainingsdagen het in de avond te nemen inplaats van in de ochtend?

Alvast bedankt.

Kan geen kwaad.

Het beste is zelfs op rustdagen om in de ochtend en de avond een dosering te nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven