Helaas geen samples of gratis bidon bij de magic eaa bij bestelling 115596.
Verder niks te klagen over B&F, vorige week namelijk wel samples gehad bij me isolaat bestelling....
De bidon en samples stuur ik vandaag even na

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------
Bestelling net gehad, Ilco bedankt voor de BOEL samples die ik heb gehad, op rustdagen eens de boel uit testen haha!
Nogmaals ontzettend bedankt. Je hebt er weer een vaste klant bij..
Keep up the good work.
![]()
Thanks!! Doen we zeker.---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------
Wat is de beste kwaliteit/prijs fatburner op het moment? Ik kom er echt niet uit.
Zo zie ik lipo6 en venom en amp etc, maar bijvoorbeeld ook de bekende stackers die veel goedkoper zijn, maar werken die ook net zo goed?
Vroeger had ik yellow subs met eph en dat was pas spul. Daar stond je gewoon in een paar maandjes weer helemaal strak en droog. Zijn er eigenlijk nog wel fatburners die ECHT werken? De ene zweert erbij de ander niet ik word nergens wijzer van.
Een hele sterke eetlustonderdrukking en een goede burnfunctie is wat ik zoek. Energie hoeft niet persé.
Ik weet dat ik hier al eerder iets over heb laten vallen, maar sta nu op het punt om de keuze te maken en een potje te bestellen zodat ik vanaf volgende week kan beginnen.![]()
Ik heb wel echt het gevoel dat producten als AMP of Lipo-6 het bester doen dan de stackers. Voor mijn gevoel is als afzondelijk product Lipo-6 X nu het beste.

En ik hoor goede verhalen over veel samples dus ehhhh ghehe
Whey Perfection is ook prijs-kwaliteit een stuk sterker.