XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg toch verschillende antwoorden op mijn vraag.

Ik bestel 3 producten in 1 bestelling. En krijg in 1 mail de vraag daar mijn mening over te geven. Dat zijn dus 3 reviews.

Dit geeft dus recht op 1 code?
Of recht op 3 codes?

Ik krijg toch verschillende antwoorden op mijn vraag.

Ik bestel 3 producten in 1 bestelling. En krijg in 1 mail de vraag daar mijn mening over te geven. Dat zijn dus 3 reviews.

Dit geeft dus recht op 1 code?
Of recht op 3 codes?

U kunt dan over 3 producten een review schrijven. Voor elk review die u plaatst krijgt u 1 code, enkel kunt u maar 1 code per bestelling gebruiken. :)

Dan ga ik je even een pb sturen. Want ik kreeg maar 1 code voor 3 reviews :)

Ok. Misschien dat iemand hier een goede suggestie heeft. Ik zou zo in de supps niet weten wat effectiever zou kunnen zijn als ik eerlijk ben.

Je zou zoetstoffen kunnen proberen, ik meen ergens gelezen te hebben dat hierdoor het stofje niet meer word aangemaakt dat je vol zit. Ik weet van mezelf dat ik nauwelijks verzadigd was toen ik natrena vloeibaar gebruikte, kan toeval zijn maar je kan het proberen.

Tweede kerstdag een bestelling gedaan, zou die gisteren aangeboden worden tussen 15:00 en 17:00 maar niks ontvangen. Stond er nog wel doodleuk dat mijn pakket onderweg was ondanks dat ze het oorspronkelijke tijdvak niet hebben gehaald. (tot een uur of 22:00 in de avond) Kan gebeuren keertje.

Vanochtend stond dat het pakket wederom in het sorteer proces zat en zou vandaag opnieuw worden aangeboden tussen 09:00 en 17:00. En vandaag weer niks... Leuk zo'n track en trace systeem wat totaal niet duidelijk is en dat ik mijn bestelling nu nog niet heb. Erg jammer, ik weet dat b&f er zelf niks aan kan doen en dat dit de verantwoordelijkheid is van PostNL.

Tweede kerstdag een bestelling gedaan, zou die gisteren aangeboden worden tussen 15:00 en 17:00 maar niks ontvangen. Kan gebeuren keertje. Vanochtend stond dat het pakket wederom in het sorteer proces zat en zou vandaag opnieuw worden aangeboden tussen 09:00 en 17:00. En vandaag weer niks... Leuk zo'n track en trace systeem wat totaal niet duidelijk is en dat ik mijn bestelling nu nog niet heb. Erg jammer, ik weet dat b&f er zelf niks aan kan doen en dat dit de verantwoordelijkheid is van PostNL.

Vervelend inderdaad:rolleyes: Mail even het referentienummer naar info@ als je wilt. Dan bellen ze maandagochtend direct even met Postnl voor je. Proberen we dit direct voor je op te lossen:)

De bezorger is zojuist nog langs geweest. De beste jongeman dacht dat hij al weekend had maar is alsnog terug gestuurd hehe. Ik iig blij aangezien ik nu mijn bestelling alsnog heb. Op de track en trace stond er al aangegeven dat het pas maandag zou komen.

Anyway het is dus opgelost. Die 3-in-1 beker ziet er handig uit trouwens :)

De bezorger is zojuist nog langs geweest. De beste jongeman dacht dat hij al weekend had maar is alsnog terug gestuurd hehe. Ik iig blij aangezien ik nu mijn bestelling alsnog heb. Op de track en trace stond er al aangegeven dat het pas maandag zou komen.

Heb je mazzel;)

Wanneer zijn alle smaken van Magnificient weer beschikbaar?

Laat dit aub in die kerel zn topic en laten we niet het topic van b&f vervuilen. Komop zeg.

Zou fijn zijn inderdaad heeft geen zin om overal te gaan posten dit is het B&F topics voor vragen opmerkingen en niet voor onzin

Je zou zoetstoffen kunnen proberen, ik meen ergens gelezen te hebben dat hierdoor het stofje niet meer word aangemaakt dat je vol zit. Ik weet van mezelf dat ik nauwelijks verzadigd was toen ik natrena vloeibaar gebruikte, kan toeval zijn maar je kan het proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Opgelost!:) Wil je mij het referentienummer even doorgeven? Dan mail ik even nar de zaak dat de bestelling is ontvangen. Anders zoeken ze het voor niets uit:D

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 07:19 ----------

Wanneer zijn alle smaken van Magnificient weer beschikbaar?

Ga ik maandagochtend direct checken voor je:) Volgens mij moest er aankomende week weer zijn.:)

Wat is het verschil tussen Ripped! en jullie nieuwe product Perfect Burn? Kun je deze producten gebruiken terwijl je ook creatine gebruikt of is dat niet handig omdat de combinatie met cafeïne de werking van creatine tegenwerkt?

Wat is het verschil tussen Ripped! en jullie nieuwe product Perfect Burn? Kun je deze producten gebruiken terwijl je ook creatine gebruikt of is dat niet handig omdat de combinatie met cafeïne de werking van creatine tegenwerkt?

In de basis zijn het vergelijkbare supplementen, in de zin dat ze beide in de categorie thermogene fatburners vallen. De ingredienten zijn echter toch wel anders. Daarnaast bevat Ripped! meer stimulanten en is Perfect Burn time-release. Elke pil heeft een werking van 8 uur. Daardoor is Perfect Burn ook geschikt voor mensen die gevoelig zijn voor stimulanten. Waar je beter op gaat kan persoonlijk zijn. Kan je prima tegelijk met creatine gebruiken!

Eldert

Laatst bewerkt:
Dat is het mooie aan creatine kunt het met bijna alles combineren

begin februari jarig, super duo als kado vragen, gelijk mooie gains in begin 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven