MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig nieuwjaar niet te zat !

Tuurlijk wel, vandaag moet dat kunnen. Proost op B&F en onze mooie sport! :D

Verkopen jullie ook cyclic dextrine (zoals glycofuse van gaspari)?

Ook zoek ik casseinehydro, dit zou weer beter dan Peptopro moeten zijn?

Biotest komt misschien met een product Plazma heet het, hier zou beide producten in moeten zitten.

Komt de Micellar Casein Perfection: Vanille smaak wel op voorraad nu de aanbieding geld? Of zijn de smaken die er nu staan de enige die nog beschikbaar zijn?

Beste wensen allemaal! Dat we maar mooie aanbiedingen tegemoed mogen zien :)

Keer isolaat perfection ofzo :D

Gelukkig nieuwjaar en een sportief 2013! :)
Gelukkig nieuwjaar niet te zat !
Gelukkig nieuwjaar met een goed begin! :)
Tuurlijk wel, vandaag moet dat kunnen. Proost op B&F en onze mooie sport! :D
Haha, dat is wat ik ook dacht. Behoorlijke hoofdpijn...:D
Verkopen jullie ook cyclic dextrine (zoals glycofuse van gaspari)?

Ook zoek ik casseinehydro, dit zou weer beter dan Peptopro moeten zijn?

Biotest komt misschien met een product Plazma heet het, hier zou beide producten in moeten zitten.
Ik ga het eens doormailen, misschien kan hij er iets mee! :) De andere producten ken ik (nog) niet maar stuur het even door.
Komt de Micellar Casein Perfection: Vanille smaak wel op voorraad nu de aanbieding geld? Of zijn de smaken die er nu staan de enige die nog beschikbaar zijn?
Nee, bij de Micellar Casein Perfection OP=OP actie het is echt een OP=OP actie. De smaken die je op de website vind, dat zijn de smaken die we voorradig hebben. De andere smaken zijn al reeds uitverkocht maar zullen in de toekomst wel weer terug komen, maar helaas niet tegen deze scherpe prijs! Profiteer dus nu van deze smaken, want ze zijn stuk voor stuk echt lekker! :zuip:

Ralf

Beste wensen B&F!

Vraagje: gaat de micellar casein eruit?

Lol: "maar zullen in de toekomst wel weer terug komen"
LOL: ''De andere smaken zijn al reeds uitverkocht maar zullen in de toekomst wel weer terug komen''
Dat de smaak terugkomt, betekent niet automatisch dat exact hetzelfde product terugkomt!

Werk jij bij B&F? Zo nee, wil jij je dan aub onthouden van reacties? Ik wil graag een antwoord van een B&F representative.

Beste wensen B&F!

Vraagje: gaat de micellar casein eruit?
Nee hoor, maak je daar maar geen zorgen over:D De beste casein op de markt gaan we natuurlijk niet veranderen. Zover ik weet gaat de Micellar Casein Perfection binnenkort een nieuwe verpakking krijgen, zodoende we eerst de oude verpakkingen in de OP=OP doen. Niets geks en heel leuk voor jullie! ;)

Ralf

Nee hoor, maak je daar maar geen zorgen over:D De beste casein op de markt gaan we natuurlijk niet veranderen. Zover ik weet gaat de Micellar Casein Perfection binnenkort een nieuwe verpakking krijgen, zodoende we eerst de oude verpakkingen in de OP=OP doen. Niets geks en heel leuk voor jullie! ;)

Ralf

Hey Ralf,

bedankt voor je reactie!

Goed om te horen dat het product gewoon in het assortiment blijft!

goededag..

Ik heb gister bij B&F een bestelling gedaan rond een uur of half 7 ('s avonds). Wordt mijn bestelling morgen geleverd of zal ik nog wat langer moeten wachten?

Hey Ralf,

bedankt voor je reactie!

Goed om te horen dat het product gewoon in het assortiment blijft!
Graag gedaan kerel! :thumbs:
goededag..

Ik heb gister bij B&F een bestelling gedaan rond een uur of half 7 ('s avonds). Wordt mijn bestelling morgen geleverd of zal ik nog wat langer moeten wachten?
De PostNL is gister om half 6 langs geweest en heeft deze bestellingen voor 't laatst meegenomen. Alle orders sinds toen worden morgen opgehaald, donderdag geleverd.

Ralf

Kan je voor mij is kijken tot wanneer de smaken White Chocolate en Chocolate Coconut Bounty van de Micellar casein 4 kilo goed zijn?
Misschien dat ik nog 2 potten bestel. Maar dan moet het niet tot halverwege 2013 goed zijn. Anders krijg ik het niet op tijd op

Kan je voor mij is kijken tot wanneer de smaken White Chocolate en Chocolate Coconut Bounty van de Micellar casein 4 kilo goed zijn?
Misschien dat ik nog 2 potten bestel. Maar dan moet het niet tot halverwege 2013 goed zijn. Anders krijg ik het niet op tijd op
Natuurlijk wil ik dat! :) THT: 5-2014. Ik denk dat het nu wel lukt om op tijd op te krijgen! Anders een shake extra per dag, dat kan geen kwaad :lifter::zuip:

Ralf

Dat kan natuurlijk. Maar ik neem al 2 eiwitkwark maaltijden. En 1 eiwitreep. Het wordt wat te veel met nog een maaltijd ;) Ik heb al 4 grote potten staan. En de berryblast was tot nov 2013. Vandaar dat ik het even navroeg. En kan nu met mijn potten een jaar vooruit :)

Ga er toch is over nadenken of ik niet nog een potje bestel ;)

Dat kan natuurlijk. Maar ik neem al 2 eiwitkwark maaltijden. En 1 eiwitreep. Het wordt wat te veel met nog een maaltijd ;) Ik heb al 4 grote potten staan. En de berryblast was tot nov 2013. Vandaar dat ik het even navroeg. En kan nu met mijn potten een jaar vooruit :)

Ga er toch is over nadenken of ik niet nog een potje bestel ;)
Volgens mij zit het dan allemaal wel snor! :) Het lijkt erop dat het een heel goed jaar gaat worden! :D

Ralf

Uw referentienummer is: C688802

Nog even een bestelling geplaatst en gevraagd of er 1 perfection bar bij kan. Extra samples zijn altijd nog welkom.

Nog een gelukkig nieuwjaar!

Uw referentienummer is: C688802

Nog even een bestelling geplaatst en gevraagd of er 1 perfection bar bij kan. Extra samples zijn altijd nog welkom.

Nog een gelukkig nieuwjaar!
Bedankt voor je order! :) Ik ben net aangekomen en check dan als eerste altijd DBB even, gelukkig kon ik nog ingrijpen en de bestelling stond net op tafel. Heb geregeld wat je er als opmerking bijgeschreven hebt, volgens mij wordt dat morgen genieten!:D

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven