AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister keurig netjes me pakje gehad.
Nu heb ik voor het eerst WMS besteld en ik zag dat er geen maatschepje bij zit. Ik gebruikte hiervoor altijd Dextrose Professional, als ik het maatschepje daarvan gebruik is dat dan ook 20 gram per schep voor WMS?

Hoe doen jullie dit?

Ik heb bijna een maand geleden C642160 besteld, maar heb deze nog steeds niet ontvangen. Kunnen jullie meer info geven hoe dit komt, en wanneer ik het zal krijgen?

Net nog even een bestelling geplaatst, C687149. Toch maar eens Strong! en de pancakes proberen.

Wanneer krijgen jullie Taurine poeder van Now Foods weer binnen en wat is de prijs? http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren-alle/now-foods/taurine-poeder/

Thanks!

Ik denk eind aankomende week nog. Uit mijn hoofd 9,90.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 18:52 ----------

Ik heb bijna een maand geleden C642160 besteld, maar heb deze nog steeds niet ontvangen. Kunnen jullie meer info geven hoe dit komt, en wanneer ik het zal krijgen?

Ik laat dit morgenochtend direct uitzoeken. Klantenservice neemt morgenochtend ook meteen daarna contact met je op.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 18:52 ----------

Net nog even een bestelling geplaatst, C687149. Toch maar eens Strong! en de pancakes proberen.

Top!:) Dank je, voor de bestelling.:)

Edit: heb het antwoord al :cool:

Laatst bewerkt:
Heb net laatste bestelling van 2012 geplaatst (C687301). Willen jullie aub (in hoeverre mogelijk) aan mijn opmerkingen voldoen :) Bij voorbaat dank!
Wens jullie allemaal alvast een fijne jaarwisseling! :D

zojuist weer eea besteld en dit aangegeven:

post #40975
zojuist ook pakketje ontvangen.geen extra samples maar geen probleem. we kunnen weer ff vooruit

Super, goed om te horen. Stonden ze op je factuur? Dan houd je ze van me te goed, anders heb je ze waarschijnlijk niet goed geselecteerd waardoor het niet op je factuur stond en niet mee gezonden werd. Je houdt ze tegoed van me! Succes met je spullen.
kunnen we het nieuwe jaar weer vol van start :)

Super, sneller dan snel!:cool:
Heb net laatste bestelling van 2012 geplaatst (C687301). Willen jullie aub (in hoeverre mogelijk) aan mijn opmerkingen voldoen :) Bij voorbaat dank!
Wens jullie allemaal alvast een fijne jaarwisseling! :D
Bedankt voor je order! Gaan we netjes verwerken, woensdag in huis:)
zojuist weer eea besteld en dit aangegeven:

post #40975
zojuist ook pakketje ontvangen.geen extra samples maar geen probleem. we kunnen weer ff vooruit

Super, goed om te horen. Stonden ze op je factuur? Dan houd je ze van me te goed, anders heb je ze waarschijnlijk niet goed geselecteerd waardoor het niet op je factuur stond en niet mee gezonden werd. Je houdt ze tegoed van me! Succes met je spullen.
kunnen we het nieuwe jaar weer vol van start :)
Top, als je dat aangegeven hebt, dan reken ik erop dat dat helemaal in orde gaat komen! :) Bedank tvoor je order, fijne jaarwisseling! :thumbs:

Ralf

Ook maar weer eens besteld, fantastische prijzen bij B&F (C687659)

Zou het misschien mogelijk zijn om een Bitterkoekjes Amaretto sample te ontvangen? Ik weet dat je niet mag kiezen, maar niet geschoten... ;)

Zou het misschien mogelijk zijn om een Bitterkoekjes Amaretto sample te ontvangen? Ik weet dat je niet mag kiezen, maar niet geschoten... ;)
Bedankt voor je order. Woensdag in huis! :) Nee, helaas hebben we deze zo niet los voorradig. Anders zou ik deze er natuurlijk bij doen! :)

Ralf

Bedankt voor je order. Woensdag in huis! :) Nee, helaas hebben we deze zo niet los voorradig. Anders zou ik deze er natuurlijk bij doen! :)

Ralf

Handig die emmers van B&F :P
33xx2iq.jpg

Vlak voor het nieuwe jaar een mooie bestelling geplaatst.
Ref:C687763
Beste wensen aan B&F alvast.

Goede jaarwisseling alvast mannen. Laat die goede voornemens vanavond maar eens even helemaal varen en maak er een goed feest van, cheers!

Het is bijna einde werktijd en ik wens jullie allemaal een heel leuk en plezierig uiteinde. Dat we met zijn allen volgend jaar er weer 100% tegen aan mogen gaan, snelle leveren en heel veel blije en tevreden gezichten mogen zien en het meest belangrijke: iedereen zijn of haar doelen kan halen op de snelst en best mogelijke manier!

Iedereen een gezond & sportief 2013 toegewenst!

Ralf

Gelukkig nieuwjaar team BnF;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven