iPJ
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon even 1 schepje afwegen, de weegschaal op nul zetten en de maatschep vullen. Dan weet je toch hoeveel erin zit?? daarmee kun je je dosering bepalen

Wanneer krijgen jullie Taurine poeder van Now Foods weer binnen en wat is de prijs? http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren-alle/now-foods/taurine-poeder/
Thanks!
Ik heb bijna een maand geleden C642160 besteld, maar heb deze nog steeds niet ontvangen. Kunnen jullie meer info geven hoe dit komt, en wanneer ik het zal krijgen?
Net nog even een bestelling geplaatst, C687149. Toch maar eens Strong! en de pancakes proberen.
Dank je, voor de bestelling.
zojuist ook pakketje ontvangen.geen extra samples maar geen probleem. we kunnen weer ff vooruit
Super, goed om te horen. Stonden ze op je factuur? Dan houd je ze van me te goed, anders heb je ze waarschijnlijk niet goed geselecteerd waardoor het niet op je factuur stond en niet mee gezonden werd. Je houdt ze tegoed van me! Succes met je spullen.
Super, sneller dan snel!

Bedankt voor je order! Gaan we netjes verwerken, woensdag in huisHeb net laatste bestelling van 2012 geplaatst (C687301). Willen jullie aub (in hoeverre mogelijk) aan mijn opmerkingen voldoenBij voorbaat dank!
Wens jullie allemaal alvast een fijne jaarwisseling!![]()

zojuist weer eea besteld en dit aangegeven:
post #40975
zojuist ook pakketje ontvangen.geen extra samples maar geen probleem. we kunnen weer ff vooruit
Super, goed om te horen. Stonden ze op je factuur? Dan houd je ze van me te goed, anders heb je ze waarschijnlijk niet goed geselecteerd waardoor het niet op je factuur stond en niet mee gezonden werd. Je houdt ze tegoed van me! Succes met je spullen.Top, als je dat aangegeven hebt, dan reken ik erop dat dat helemaal in orde gaat komen!Bedank tvoor je order, fijne jaarwisseling!
Ralf
Bedankt voor je order. Woensdag in huis!Ook maar weer eens besteld, fantastische prijzen bij B&F (C687659)
Zou het misschien mogelijk zijn om een Bitterkoekjes Amaretto sample te ontvangen? Ik weet dat je niet mag kiezen, maar niet geschoten...![]()
Nee, helaas hebben we deze zo niet los voorradig. Anders zou ik deze er natuurlijk bij doen! 
Bedankt voor je order. Woensdag in huis!Ook maar weer eens besteld, fantastische prijzen bij B&F (C687659)
Zou het misschien mogelijk zijn om een Bitterkoekjes Amaretto sample te ontvangen? Ik weet dat je niet mag kiezen, maar niet geschoten...![]()
Nee, helaas hebben we deze zo niet los voorradig. Anders zou ik deze er natuurlijk bij doen! 
Haha, coole foto! Die emmers zijn echt handig. Ik heb er wel eens 4L soep in gehad en meegenomen naar een feestje, ideaal!

Super, dankjewel voor je order. Krijg je woensdag!Vlak voor het nieuwe jaar een mooie bestelling geplaatst.
Ref:C687763
Beste wensen aan B&F alvast.