AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, wordt er maandag de 31e ook bezorgt?

Hey B&f,

Ik heb dinsdag 25 december besteld ( en 27ste dec is het geld bij mij van de rekening gegaan) maar nog steeds heb ik geen track en trace nummer ontvangen. Kunnen jullie dit eens nagaan aub? C681816

Zojuist weer een dikke bestelling geplaatst. Bedankt voor de goede service dit jaar en een goed oudjaar. keep it up!

Hey B&f,

Ik heb dinsdag 25 december besteld ( en 27ste dec is het geld bij mij van de rekening gegaan) maar nog steeds heb ik geen track en trace nummer ontvangen. Kunnen jullie dit eens nagaan aub? C681816

Betaling is vandaag bij ons op de rekening binnengekomen, dus je zal vandaag nog een verzendmailtje ontvangen. :cool:

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 12:05 ----------

Zojuist weer een dikke bestelling geplaatst. Bedankt voor de goede service dit jaar en een goed oudjaar. keep it up!

Jij bedankt voor de bestelling en de bestellingen van afgelopen jaar natuurlijk. :D

Betaling is vandaag bij ons op de rekening binnengekomen, dus je zal vandaag nog een verzendmailtje ontvangen. :cool:

Mijn excuses, ik wist niet dat een vooruitbetaling met de bank van België naar Nederland 4 dagen duurde:p

Gisteren besteld om 20.00 vandaag binnen gehad om 09.20 :D. Super Service en Super kwaliteit. Bedankt Body & Fit voor de samples en de cadeau!! :D:D:D

Mijn excuses, ik wist niet dat een vooruitbetaling met de bank van België naar Nederland 4 dagen duurde:p

Op het moment dat jij betaalt en het van de rekening afgaat (27ste). Duurt het vaak nog 1 a 2 werkdagen voordat het bij ons op de rekening staat. Als je het pakket volgende keer binnen 24 uur wilt, raad ik je rembours of mistercash aan vanuit België:).

Is het idee om een puur nootropic product te formuleren misschien levensvatbaar?

Als je een mail krijgt om je mening te geven over bestelde producten krijg je 2,5% korting.
Is dit per product waar gevraagd wordt je mening over te geven?
Dus bij 3 producten in de mail 3 * 2,5% of
1 * 2,5%

Als je een mail krijgt om je mening te geven over bestelde producten krijg je 2,5% korting.
Is dit per product waar gevraagd wordt je mening over te geven?
Dus bij 3 producten in de mail 3 * 2,5% of
1 * 2,5%

Indien je een review schrijft krijg je 2,5 % korting. Enkel kan je maar 1 code per bestelling gebruiken. :)

Dus 3 reviews 3 codes?

Het is heeeeel erg precisie werk hoor!:cool: hehe;)

Haha, das inderdaad niet zo mooi. Je moet je ook gewoon volgens de regels gedragen hé! :whip:In ieder geval, hartstikke bedankt. Ik denk dat je order al verwerkt is, maar als je het als opmerking erbij hebt gezet. Regelen we dat even !:)

Ralf

Bestel ik voor 175 euro krijg ik en me cadeautjes niet en niet wat ik erbij vroeg :p

Er wordt 1 code per bestelling afgegeven (na review):)

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 13:36 ----------

Bestel ik voor 175 euro krijg ik en me cadeautjes niet en niet wat ik erbij vroeg :p

Dan was de order al verwerkt. (gaat erg snel tegenwoordig, dan zien we het hier vaak te laat) PM volgende keer even vlak voor bestellen dan maken we er een extra mooi pakket van:)

Hi B&F,

Kunnen jullie bestelling C682116 eens nakijken? Wat is de status? (ik heb nog geen bevestigingmail gehad... betaling dinsdag uitgevoerd van BE)

Thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven