Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik twijfel tussen het bestellen van afslank eiwit of isolaat perfection.
Kan iemand me de voornaamste verschillen geven?
Ben al een goede 7 maand bezig met fitness, train 6x in de week, weeg 94 kg en ben 1,88m.
Mijn hoofddoel is vet verliezen, daarnaast in spiermassa bijkomen (ben wel al vrij tevreden van het resultaat, gewicht verliezen is het belangrijkste).
Welk supplement is aan te raden?

Afslank gebruik je als maaltijd vervanger. Bevat onder andere langzame eiwitten (caseine), om je ook op de langere termijn een vol gevoel te geven. Isolaat is fijner van structuur en bevat alleen snel opneembare eiwitten. Deze wordt vaak gebruikt als aanvulling op krachttraining, afslank meer in een dieet;)

Eldert

heb net weer iets bestelt onder nummer C685815
Vroeg me af of jullie nog steeds gratis mutsen weggaven
Zou anders graag 1 van jullie willen ontvangen (weer gratis reclame in Den Haag

Dieettas besteld goed het nieuwe jaar in:)

Wil snel bestellen, dus zou graag antwoord willen hebben :)

Kan ik nu helaas niet voor je veranderen.. :rolleyes:

heb net weer iets bestelt onder nummer C685815
Vroeg me af of jullie nog steeds gratis mutsen weggaven
Zou anders graag 1 van jullie willen ontvangen (weer gratis reclame in Den Haag

Heb je deze geselecteerd bij je bestelling?

Dieettas besteld goed het nieuwe jaar in:)

Goed bezig:D:D

Eldert

Heb je deze geselecteerd bij je bestelling?

euhhh nee
vorige bestelling had ik zo'n mooie shakebeker met compartimenten er in aangevinkt en die waren jullie toen vergeten (die moest ik nu dus echt hebben)
dacht dat jullie ze rond de kerst gratis weggaven (zeker verkeerd gelezen)

euhhh nee
vorige bestelling had ik zo'n mooie shakebeker met compartimenten er in aangevinkt en die waren jullie toen vergeten (die moest ik nu dus echt hebben)
dacht dat jullie ze rond de kerst gratis weggaven (zeker verkeerd gelezen)

Klopt, je kon ze als gratis cadeau bij een bestelling selecteren:) Normaal gesproken had ik misschien nog wat voor je kunnen betekenen, maar het is echt gigantisch druk.. door de bomen zie ik het bos soms niet helemaal meer:rolleyes:

Eldert

goed man, kan je niets aan doen dat mijn bolletje koud blijft :).
wel goed voor de zaken toch dat je het zo druk hebt
Volgende keer beter dan maar
Van de zomer als tip een gele slip met Body & Fit net als Dries Roelvink:)

goed man, kan je niets aan doen dat mijn bolletje koud blijft :).
wel goed voor de zaken toch dat je het zo druk hebt
Volgende keer beter dan maar
Van de zomer als tip een gele slip met Body & Fit net als Dries Roelvink:)

Hahaha, gaan we over nadenken!;)

Eldert

Nog even snel een bestelling geplaatst voor 22:00 (C685866)
Al 2 dagen flink griep dus hopelijk vanaf maandag weer knallen! ben benieuwd naar No-Xplode.

Pam Spray staat op=op. Gaat het uit het assortiment of is dit alleen vanwege de houdbaardheidsdatum?

enig idee of dit in het gamma wordt opgenomen

[Link niet meer beschikbaar]

Dank je wel heren, pakketje binnen, alles is in orde. Had bij opmerkingen gezet "Fijne kerstdagen"......stond op de factuur net eronder met pen geschreven: "U ook!"
hahahaah thanx! :thumbs:

Pam Spray staat op=op. Gaat het uit het assortiment of is dit alleen vanwege de houdbaardheidsdatum?

We hebben wat verpakkingen staan met tht februari 2013.:) (PAM gaat niet eruit.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 08:29 ----------

enig idee of dit in het gamma wordt opgenomen

[Link niet meer beschikbaar]

Ja, daar is wel kans op. Ik zal eens informeren binnenkort.:)

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 08:31 ----------

Dank je wel heren, pakketje binnen, alles is in orde. Had bij opmerkingen gezet "Fijne kerstdagen"......stond op de factuur net eronder met pen geschreven: "U ook!"
hahahaah thanx! :thumbs:

Toch wel netjes inderdaad:) Iedereen heeft bij ons goed zijn best gedaan met de kerst / is erg druk geweest. We hebben het getroffen met zo'n team!!:)

Deze video moet je even checken. Echt goed gemaakt:)

Strong review

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is er eigenlijk al iets nieuws op de markt dat betrekking heeft op eetlust? Weet dat ik lang geleden eens een supp genaamd 'black hole' heb geprobeerd evenals methyl b12 zuigtabletten en die werkten allebei niet. B12-injecties echter wel, maar ik zoek een alternatief. Ben zelf namelijk een enorm moeilijke eter, moet al proppen om aan 3500kcal te komen.

Ok. Misschien dat iemand hier een goede suggestie heeft. Ik zou zo in de supps niet weten wat effectiever zou kunnen zijn als ik eerlijk ben.

Klopt, je kon ze als gratis cadeau bij een bestelling selecteren:) Normaal gesproken had ik misschien nog wat voor je kunnen betekenen, maar het is echt gigantisch druk.. door de bomen zie ik het bos soms niet helemaal meer:rolleyes:

Eldert

Vanochtend is het pakket bezorgd, gisteren rond 21.25 besteld en netjes op tijd geleverd... en wat zat er in de doos???? Een muts. (die ik eigenlijk niet verdient had)
Fantastisch heren en dames van Body en Fitshop.
Ik ga straks in 2013 met een warm bolletje naar de sportschool.

Vanochtend is het pakket bezorgd, gisteren rond 21.25 besteld en netjes op tijd geleverd... en wat zat er in de doos???? Een muts. (die ik eigenlijk niet verdient had)
Fantastisch heren en dames van Body en Fitshop.
Ik ga straks in 2013 met een warm bolletje naar de sportschool.

Altijd goed om te horen, en met een warm hoofd aan komen is altijd fijn natuurlijk :D.

Gister Ultra Fine Oats besteld, net aangekomen. Twee zakken zijn open gegaan in de doos en ik ben uit beide ongeveer de helft van de inhoud verloren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven