- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkopen jullie ook cyclic dextrine (zoals glycofuse van gaspari)?
Ook zoek ik casseinehydro, dit zou weer beter dan Peptopro moeten zijn?
Biotest komt misschien met een product Plazma heet het, hier zou beide producten in moeten zitten.
Betaling is vandaag ontvangen, en word vandaag verstuurd.![]()
Ja dat klopt helemaal. Die is hetzelfde als de Iso-100 en Caseine Hydrolisaat is inderdaad PeptoPro. Ik vond het al zo vreemd hoe je het verwoord had, maar geen probleem. De Glycofuse gaan we eens naar kijken. Mocht het komen, dan vind je dat wel op onze website.Mijn fout, cassine hydroisolaat = peptoPro,
Ik heb nog wel belang bij Glycofuse van Gaspari,
en krijgen jullie ook weer HydroWhey van Optimum, of is dit hetzelfde als ISO-100 van Dymatize ??
Moet binnenkort nl. weer een bestelling doen
Ik ga er vanuit dat deze wel verstuurd is, wat is je referentienummer van de bestelling? Dan stuur ik je per PM even de T&T!Tot op heden nog geen mailtje van track & trace ontvangen... post NL was gesloten voorbije dagen?

HMB caps durf ik helaas niet van aan te geven wanneer deze weer leverbaar zullen zijn. Het is namelijk niet leverbaar bij onze leverancier op voorraad.Enig idee wanner de HMB caps weer beschikbaar zijn ?

Uiteraard ga ik checken. September 2013!Hee B&F,
hoe lang zijn jullie kant en klaar maaltijden ongeveer houdbaar?

Ik heb half vorige week (vorige jaar
) een bestelling gedaan met als ref.nummer: C685865.Nee, op dit moment nog niet. We hebben wel eens de BQQ sauzen gehad, echter waren deze glazen verpakt en braken ze nogal vaak bij bestellingen. OP dit moment is er niets in de bestelling.Hey Ralf, toevallig al meer nieuws over die low kcal sauzen?

Bedankt voor je bestelling. Ik denk dat deze een aantal dagen vertraagd is bij PostNL, andere oorzaak kan ik helaas niet vinden. De PostNL heeft het pakket namelijk wel in ontvangst genomen. Ik reken erop dat deze dan morgen komt.Als je nu toch bezig bent....Ik heb half vorige week (vorige jaar
) een bestelling gedaan met als ref.nummer: C685865.
Ik kreeg gelijk een melding dat alles in orde gemaakt was en verstuurd maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Normaal heb ik het altijd de volgende dag in huis.... Ik snap dat het met deze rare dagen allemaal iets langer kan duren, maar een week? Kan jij wat voor mij betekenen?
Bedankt alvast

Super, dankjewel Nick22! Veel succes met je producten!

Top, dankjewel! Leuke foto! Jij ook de beste wensen en een heel sportief 2013 toegewenst!Stukje uitbreiding van mijn stack voor 2013 wat afgelopen week is binnen gekomen.
Rest staat er niet op maar heb weer wat voorraad.
B&F weer bedankt en nog de beste wensen
Dat lijkt me net de bedoeling, maar blij dat je het zo sportief opneemt.Even vermelden dat ik vandaag mijn pakketje in goede staat heb ontvangen.
De 'perfect protein' was coconut ipv de chocolade die ik had gevraagd.
Ik vind het niet erg maar vond het wel het vermelden waard.
Maar ik ga toch huilen
C687604
Ik pm je even voor je volgende bestelling.Bedankt voor je order!Ik ben net aangekomen en check dan als eerste altijd DBB even, gelukkig kon ik nog ingrijpen en de bestelling stond net op tafel. Heb geregeld wat je er als opmerking bijgeschreven hebt, volgens mij wordt dat morgen genieten!
Ralf
Is er nog genoeg voorraad van de caseine white choco en choco bounty 4 kilo verpakkingen? Anders wacht ik nog even op de nieuwe weekaanbiedingen voor ik bestel![]()

Degene die daarover gaat is er op dit niet aanwezig. Dit antwoord blijven we je even schuldig.Ben benieuwd naar de "Perfect Burn".
De wetenschappelijke artikelen achter de Irvingia Gabonensis zijn veelbelovend alhoewel klein en niet helemaal wetenschappelijk zuiver.
Hebben jullie het IGOB131 extract gebruikt? In de paar studies die er zijn wordt het spul vaak in 2 of meer giften verstrekt, ik ben benieuwd waarom jullie juist 1 vroege bolus aanbevelen.
Eeh poeh, dat is altijd lastig om aan te geven. Het is op dit moment enorm druk en de vraag naar de Micellar Casein is groot vanwege de scherpe prijs. 100% zeker kan ik het niet beloven, maar ik reken erop van wel.Is er nog genoeg voorraad van de caseine white choco en choco bounty 4 kilo verpakkingen? Anders wacht ik nog even op de nieuwe weekaanbiedingen voor ik bestel![]()
Whitte Choco vind ik persoonlijk heel lekker, je moet er van houdenVan de witte chocolade in ieder geval eentje minder, die heb ik net besteld![]()