jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Beste Body&Fit, hebben jullie plannen om in de toekomst een Pistache smaak te leveren voor juliie huismerk Whey? vele mensen zouden hier denk ik wel interesse in hebben.
Hoe staat het er eigenlijk voor met de plannen voor sportkleding?
Gr Davey

Als er nieuws is zijn jullie de eersten die het te weten komen.
De whey perfection chocolate caramel wat ik een week geleden heb binnen gekregen is zeer goed te pruimen.
Ik meng het altijd met water en dan nog heeft de shake een hele volle smaak. Mijn hele kamer ruikt wel naar caramel als ik de emmer open doe om een shake te maken![]()
Heb je de speculaas al eens geprobeerd
? die zal je vast ook bevallen dan
die nieuwe Perfect Protein, is die er ook in emmer formaat?
wil voor het eerst een eiwit mix van snelle en langzamere eiwitten bestellen maar kan geen grote emmers meer vinden.
Denk dat ik trouwens ook de caseine maar mee pak bij mijn bestelling, voor die prijs is dat erg handig. zit er ook een korte houdbaarheidsdatum aan vast of dat niet?
edit: nog een klein vraagje, die shirts van B&F, mischien een idee om er een maattabel bij te zetten? 1 keer meten voor jullie maar dan weten wij wel wat de lengte en breedte is, eventueel nog de breedte van de mouwen. Dan kan ik hem als kado meebestellen bij mijn bestelling vandaag of morgen, weet nu nog niet welke maat ik moet hebben![]()
Wat betreft de T-Shirts, bedankt voor je feedback en we gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag!
Wat betreft de Caseine, deze zijn altijd minimaal een jaar houdbaar! Mocht dit anders zijn dan staat het er wel bij vermeld! 
Beste Davey,
Ik ga het noteren, en zodra we weer nieuwe smaken gaan proberen deze smaak meenemen en kijken wat het wordt!
We laten dat jullie uiteraard snel weten!~Wat betreft de sportkleding, daar zijn we nog druk mee bezigAls er nieuws is zijn jullie de eersten die het te weten komen.
Tim
---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 18:53 ----------
Kijk zo horen wij het graagHeb je de speculaas al eens geprobeerd
? die zal je vast ook bevallen dan
---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 18:57 ----------
We hebben de grote verpakking nog niet, mocht hier veel vraag naar zijn en het is rendabel voor ons om deze in te kopen gaan we dat uiteraard doenWat betreft de T-Shirts, bedankt voor je feedback en we gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag!
Wat betreft de Caseine, deze zijn altijd minimaal een jaar houdbaar! Mocht dit anders zijn dan staat het er wel bij vermeld!
![]()

Beste mannen van B&F,
heb ik nou iedere keer pech?? Van de laatste, denk minimaal drie, bestellingen is er niet één goed afgeleverd. Eén levering zelfs bij de tweede poging
Nu ontbreekt dit keer 'slechts' de shakebeker, maar het gaat om het principe.
Referentie: C678746
(las laatst dat jullie precies kunnen zien wat er in een doos gaat, maar misschien een optie om iemand eerst te laten kijken of de complete bestelling ingepakt is, voordat de doos dicht gaat)
bedankt voor je antwoord! ik wacht vanavond nog even af, hopelijk dat de maten dan bij de shirts staan
caseine gaat dan ook bij de bestelling haha

Ja, ik zou ook wel paar nieuwe smaken willen zien van Whey Perfection. O.a. Cinnamon en Peanutbutter!!!![]()

Kan je nog steeds tot 22u bestellen? Of is dit veranderd naar 16u?
C690451
![]()

Kan je nog steeds tot 22u bestellen? Of is dit veranderd naar 16u?
C690451
![]()
Als het goed is krijg je zo je bevestiging! 
Beste Body&Fit, hebben jullie plannen om in de toekomst een Pistache smaak te leveren voor juliie huismerk Whey? vele mensen zouden hier denk ik wel interesse in hebben.

!Bestelling geplaatst met een verzoek! C690588 alvast bedankt!![]()

Ben je zeker?Uiteraard! We gaan dit even veranderen op de siteAls het goed is krijg je zo je bevestiging!
![]()
Een uur na bestelling nog steeds geen mail gekregen 
Nu danBen je zeker?Een uur na bestelling nog steeds geen mail gekregen
![]()