MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Micelair caseïne is zeker mooi geprijsd

die nieuwe Perfect Protein, is die er ook in emmer formaat?

wil voor het eerst een eiwit mix van snelle en langzamere eiwitten bestellen maar kan geen grote emmers meer vinden.

Denk dat ik trouwens ook de caseine maar mee pak bij mijn bestelling, voor die prijs is dat erg handig. zit er ook een korte houdbaarheidsdatum aan vast of dat niet?

edit: nog een klein vraagje, die shirts van B&F, mischien een idee om er een maattabel bij te zetten? 1 keer meten voor jullie maar dan weten wij wel wat de lengte en breedte is, eventueel nog de breedte van de mouwen. Dan kan ik hem als kado meebestellen bij mijn bestelling vandaag of morgen, weet nu nog niet welke maat ik moet hebben :)

De whey perfection chocolate caramel wat ik een week geleden heb binnen gekregen is zeer goed te pruimen.
Ik meng het altijd met water en dan nog heeft de shake een hele volle smaak. Mijn hele kamer ruikt wel naar caramel als ik de emmer open doe om een shake te maken :D

Beste Body&Fit, hebben jullie plannen om in de toekomst een Pistache smaak te leveren voor juliie huismerk Whey? vele mensen zouden hier denk ik wel interesse in hebben.

Hoe staat het er eigenlijk voor met de plannen voor sportkleding?

Gr Davey

Beste Body&Fit, hebben jullie plannen om in de toekomst een Pistache smaak te leveren voor juliie huismerk Whey? vele mensen zouden hier denk ik wel interesse in hebben.

Hoe staat het er eigenlijk voor met de plannen voor sportkleding?

Gr Davey

Beste Davey,

Ik ga het noteren, en zodra we weer nieuwe smaken gaan proberen deze smaak meenemen en kijken wat het wordt!:p

We laten dat jullie uiteraard snel weten!~Wat betreft de sportkleding, daar zijn we nog druk mee bezig:D Als er nieuws is zijn jullie de eersten die het te weten komen.:D

Tim

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 18:53 ----------

De whey perfection chocolate caramel wat ik een week geleden heb binnen gekregen is zeer goed te pruimen.
Ik meng het altijd met water en dan nog heeft de shake een hele volle smaak. Mijn hele kamer ruikt wel naar caramel als ik de emmer open doe om een shake te maken :D

Kijk zo horen wij het graag:D Heb je de speculaas al eens geprobeerd:D? die zal je vast ook bevallen dan:p

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 18:57 ----------

die nieuwe Perfect Protein, is die er ook in emmer formaat?

wil voor het eerst een eiwit mix van snelle en langzamere eiwitten bestellen maar kan geen grote emmers meer vinden.

Denk dat ik trouwens ook de caseine maar mee pak bij mijn bestelling, voor die prijs is dat erg handig. zit er ook een korte houdbaarheidsdatum aan vast of dat niet?

edit: nog een klein vraagje, die shirts van B&F, mischien een idee om er een maattabel bij te zetten? 1 keer meten voor jullie maar dan weten wij wel wat de lengte en breedte is, eventueel nog de breedte van de mouwen. Dan kan ik hem als kado meebestellen bij mijn bestelling vandaag of morgen, weet nu nog niet welke maat ik moet hebben :)

We hebben de grote verpakking nog niet, mocht hier veel vraag naar zijn en het is rendabel voor ons om deze in te kopen gaan we dat uiteraard doen:D Wat betreft de T-Shirts, bedankt voor je feedback en we gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag! :D Wat betreft de Caseine, deze zijn altijd minimaal een jaar houdbaar! Mocht dit anders zijn dan staat het er wel bij vermeld! ;)

Beste Davey,

Ik ga het noteren, en zodra we weer nieuwe smaken gaan proberen deze smaak meenemen en kijken wat het wordt!:p

We laten dat jullie uiteraard snel weten!~Wat betreft de sportkleding, daar zijn we nog druk mee bezig:D Als er nieuws is zijn jullie de eersten die het te weten komen.:D

Tim

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 18:53 ----------

Kijk zo horen wij het graag:D Heb je de speculaas al eens geprobeerd:D? die zal je vast ook bevallen dan:p

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 18:57 ----------

We hebben de grote verpakking nog niet, mocht hier veel vraag naar zijn en het is rendabel voor ons om deze in te kopen gaan we dat uiteraard doen:D Wat betreft de T-Shirts, bedankt voor je feedback en we gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag! :D Wat betreft de Caseine, deze zijn altijd minimaal een jaar houdbaar! Mocht dit anders zijn dan staat het er wel bij vermeld! ;)

bedankt voor je antwoord! ik wacht vanavond nog even af, hopelijk dat de maten dan bij de shirts staan :)

caseine gaat dan ook bij de bestelling haha

Ja, ik zou ook wel paar nieuwe smaken willen zien van Whey Perfection. O.a. Cinnamon en Peanutbutter!!! :p

Beste mannen van B&F,

heb ik nou iedere keer pech?? Van de laatste, denk minimaal drie, bestellingen is er niet één goed afgeleverd. Eén levering zelfs bij de tweede poging:(

Nu ontbreekt dit keer 'slechts' de shakebeker, maar het gaat om het principe.

Referentie: C678746

(las laatst dat jullie precies kunnen zien wat er in een doos gaat, maar misschien een optie om iemand eerst te laten kijken of de complete bestelling ingepakt is, voordat de doos dicht gaat)

De t*ring, netjes overleg gehad dat m'n beker nagestuurd zou worden. Prima, maar stuur dan wel de juiste! Ik had juist de variant met die bal geselecteerd, die andere bekers gebruik ik nooit meer.

Kan je nog steeds tot 22u bestellen? Of is dit veranderd naar 16u?
C690451

2rxtttd.jpg

bedankt voor je antwoord! ik wacht vanavond nog even af, hopelijk dat de maten dan bij de shirts staan :)

caseine gaat dan ook bij de bestelling haha

Graag gedaan! Vanavond wordt hem niet meer helaas dit zal toch morgen worden aangezien we hier nu geen tijd meer voor hebben;)

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 20:21 ----------

Ja, ik zou ook wel paar nieuwe smaken willen zien van Whey Perfection. O.a. Cinnamon en Peanutbutter!!! :p

Ze gaan mee in de lijst met gewilde smaken! Mocht er nieuws zijn laten we het jullie weten :D

Bestelling geplaatst met een verzoek! C690588 alvast bedankt! :D

Heb ook maar even de Micellar Casein besteld
Extra samples zijn natuurlijk altijd welkom :P
Referentie nummer: C690641
Gelukkig nieuw jaar :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven