- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super, dankjewel voor je bestelling. Gaan we voor je verwerken!Net die eiwit repen besteld van het huismerk in alle drie de smakenen pot bcaa en een potje whey
XTRA samples worden altijd gewaardeerd
referentie:C695837

Als het goed is wordt deze na goedkeuring direct verzonden naar je mail. Ook niet in je ongewenstemail/spam?Mijn review voor jullie MetaCal BodyFat Caliper is vanmiddag goedgekeurd maar ik heb nog geen kortingscode ontvangen in mn mailbox. Ik zit er wel op te wachten om mijn bestelling te kunnen plaatsen. Wanneer krijg ik deze?
Ja klopt helemaal. Ik hoop deze week!Hey B&F!
Ik las enkele pagina's terug dat jullie de melatonine binnenkort weer verwachten. Hebben jullie momenteel ook al enig idee van wat de prijs voor de melatonine van Now Foods (3 mg - 1mg) of Optimum Nutrition (3 mg) zal zijn?
ON is vanaf 3,50 per 100 tabs (3mg) en Now Foods zijn 180 caps 3mg (7,90) en 1mg (11.90) voor 250 tabs.Je hebt gekozen voor vooruitbetaling, wanneer de betaling binnen komt verzenden we direct je order.Heb geen mail gehad dat bestelling met Referentienummer C691644 verzonden is geweest ?
Bedankt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen!Na de verrassing dat er nu verzendkosten betaald moeten worden onder de 15eu, even WMS toegevoegd aan de bestelling. Nu kwam ik boven de 15 uit
ref: C696024
Ik zie de bestelling tegemoet!

Durf ik niet aan te geven, maar vast wel!In de winkel in Zwolle zag ik Fierce van SAN staan, de opvolger Fierce Domination lijkt mij een ontzettend compleet product en een goede toevoeging aan jullie assortiment?
Ik ga 't doorgeven.Op eiwitten zoals Whey Perfection en Isolaat Perfection gaan op korte termijn geen 1KG verpakkingen komen1kg potten van isolaat en dan per 2 verkopen?
Wat meer afwisseling is steeds welkom.

Bedankt voor je bestelling skinnie. Met de Perfect Protein zit je zeker goed. We moeten het er nog over hebben over de groot verpakkingen, dat durf ik op dit moment dus niet aan te geven. Zakken zijn heel gevoelig en overleven transport vaak niet (denk maar aan de oats) dus het blijven voorlopig potten.net bestelling geplaatst van oa perfect protein.
zijn er plannen om deze per 4 of 5 kg verpakking te verkopen?
anders misschien een idee om dit in zakken te doen, potten en emmers heb ik nu wel zat..
Bedankt voor je order. Gaan we netjes voor je verwerken. Mijn collega's gaan het voor je op pikken. MOrgen in huis!Zo, net weer eens een bestelling geplaats, ref. C696578
Ben benieuwd naar de Perfect Protein, met zo'n prijs kon ik gewoon niet twijfelen!
Weeral straps moeten aankopen, vorige waren gestolen in mijn gym
Kijken jullie ook even naar de opmerking, thanks!![]()

B&F hoe komt het eigenlijk dat jullie neutrale whey isolaat maar 91 gram eiwit per 100 gram bevat ten op zichte van 93 gram eiwit bij de concurrenten zoals XXL en Bodylab?

Waarschijnlijk om dat B&F die grammen ook echt na kan komen.
Maar btw, heb je t serieus over 2gram verschil per 100gram? Dat een halve gram per shake![]()
B&F hoe komt het eigenlijk dat jullie neutrale whey isolaat maar 91 gram eiwit per 100 gram bevat ten op zichte van 93 gram eiwit bij de concurrenten zoals XXL en Bodylab?
Mijn review voor jullie MetaCal BodyFat Caliper is vanmiddag goedgekeurd maar ik heb nog geen kortingscode ontvangen in mn mailbox. Ik zit er wel op te wachten om mijn bestelling te kunnen plaatsen. Wanneer krijg ik deze?
Als het goed is wordt deze na goedkeuring direct verzonden naar je mail. Ook niet in je ongewenstemail/spam?
Ralf
Het pakket is reeds onderweg, ik ga er vanuit dat het vandaag of morgen klaar ligt. Je kan dat ook zelf op de site van Kiala checken met je referentienummer. Het is een slome service en ik kan je aanbevelen om het in het vervolg met postNL te bestellen.Op 22/12 bestelling gedaan C679594 maar ik heb nog steeds geen mail gekregen van kiala winkelpunt dat deze is aangekomen?
Bedankt alvast![]()
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Heb je hem al reeds gehad? Want ik wee tniet of mijn collega deze al goedgekeurt heeft.Vorige keer kreeg ik hem inderdaad meteen, maar ik ben er zeker van dat ik hem deze keer niet gekregen heb. Mijn review is van 5 januari 2013 01:13 als je het wil controleren.
Alvast bedankt
Je moet altijd kijken naar wat is te garanderen. Sommige shops zullen roepen 99% whey isolaat te verkopen en als je dat gelooft ben je niet goed bezig want dat bestaat niet. Dus gaan sommige shops maar op wat hun bovengrens is zitten. Maar ook dit is te controleren vraag aan de shop via mail hoe ze aan die getallen komen. En vraag naar een certificaat.
..Onee? Als je natural Isolaat neemt zonder geur, smaak & zoetstoffen heb je toch gewoon 100%Isolaat?

sweetdreamsOnee? Als je natural Isolaat neemt zonder geur, smaak & zoetstoffen heb je toch gewoon 100%Isolaat?