newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onee? Als je natural Isolaat neemt zonder geur, smaak & zoetstoffen heb je toch gewoon 100%Isolaat?
Dan gaan we je meer duidelijkheid verschaffen.Ik heb vorig jaar een potje dexperine gekocht, hij is open geweest maar nog bijna vol. Die zullen nog wel goed zijn neem ik aan?

Ok dat is niet de bedoeling! Zolang de THT goed is kun je ze zonder problemen innemen! Check je PM nog even![]()
Nee dat is niet het geval, ik had twee potjes besteld. Hier is een van op gegaan, het ander potje enkel een paar pillen!

)Hey is de dienst veranderd ten opzichte van Vlamingen?
Toen ik daarnet bestelde en wilde betalen met Mister Cash kwam er op "voor 16:00 besteld volgende dag in huis" moet dit niet 22:00 uur zijn?
Of is het altijd zo geweest dat je vanuit België voor 16.00 uur moet bestellen (dan heb ik dat even gemist)
Moet nog worden veranderd op de site
ging het nou om coke van 40 euri de gram oke maar we hebben t over eiwitten man kom op.. :s
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Heb je hem al reeds gehad? Want ik wee tniet of mijn collega deze al goedgekeurt heeft.
Ralf
Haha inderdaad.
Sommige denken dat ze met die 2 gr/100 gr wel volgend jaar de mr. Olympia winnen.
Hoezo dat is niet de bedoeling?
Ok dat is niet de bedoeling! Zolang de THT goed is kun je ze zonder problemen innemen! Check je PM nog even![]()

Sinds tijden weer eens een pot whey (Perfect Protein) aangeschaft, en ik ben er tot dusver erg blij mee.
Ik zocht een whey die ik kon gebruiken op ieder moment van de dag, dus de combinatie van concentraat en caseïne was de meest geschikte kandidaat. En ook de introductieaanbieding speelde een rol in die keuze.
Geen spijt van! Smaakt me erg goed, iets te goed zelfs.. Ik moet mezelf tegenhouden het niet teveel te nemen, anders is die pot zo leeg. Met zowel water als magere melk erg lekker!

Hoezo dat is niet de bedoeling?
IK heb hier ook nog een geopend potje van een jaar geleden![]()

De review is al sinds eergisteren te zien op de site maar nog steeds geen mail ontvangen.
De kortingsactie geld toch per product neem ik aan en niet per bestelling?