XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naturel ISO is iets van 97gram/100gram

Ik heb vorig jaar een potje dexperine gekocht, hij is open geweest maar nog bijna vol. Die zullen nog wel goed zijn neem ik aan?

ging het nou om coke van 40 euri de gram oke maar we hebben t over eiwitten man kom op.. :s

Onee? Als je natural Isolaat neemt zonder geur, smaak & zoetstoffen heb je toch gewoon 100%Isolaat?

Ik heb niet alle precieze cijfers bij de hand! Ik ga er voor zorgen dat je hier morgen reactie op krijgt:D Dan gaan we je meer duidelijkheid verschaffen.

Tim

---------- Post toegevoegd Mon 7 Jan 2013 om 21:11 ----------

Ik heb vorig jaar een potje dexperine gekocht, hij is open geweest maar nog bijna vol. Die zullen nog wel goed zijn neem ik aan?

Ok dat is niet de bedoeling! Zolang de THT goed is kun je ze zonder problemen innemen! Check je PM nog even:D

Hey is de dienst veranderd ten opzichte van Vlamingen?
Toen ik daarnet bestelde en wilde betalen met Mister Cash kwam er op "voor 16:00 besteld volgende dag in huis" moet dit niet 22:00 uur zijn?
Of is het altijd zo geweest dat je vanuit België voor 16.00 uur moet bestellen (dan heb ik dat even gemist :p)

Hey is de dienst veranderd ten opzichte van Vlamingen?
Toen ik daarnet bestelde en wilde betalen met Mister Cash kwam er op "voor 16:00 besteld volgende dag in huis" moet dit niet 22:00 uur zijn?
Of is het altijd zo geweest dat je vanuit België voor 16.00 uur moet bestellen (dan heb ik dat even gemist :p)

22:00 blijft 22:00 no matter what:D Moet nog worden veranderd op de site:)

Sinds tijden weer eens een pot whey (Perfect Protein) aangeschaft, en ik ben er tot dusver erg blij mee. :thumbs:
Ik zocht een whey die ik kon gebruiken op ieder moment van de dag, dus de combinatie van concentraat en caseïne was de meest geschikte kandidaat. En ook de introductieaanbieding speelde een rol in die keuze.
Geen spijt van! Smaakt me erg goed, iets te goed zelfs.. Ik moet mezelf tegenhouden het niet teveel te nemen, anders is die pot zo leeg. Met zowel water als magere melk erg lekker!

Dat is inderdaad niet de bedoeling. Heb je hem al reeds gehad? Want ik wee tniet of mijn collega deze al goedgekeurt heeft.

Ralf

De review is al sinds eergisteren te zien op de site maar nog steeds geen mail ontvangen.
De kortingsactie geld toch per product neem ik aan en niet per bestelling?

Ik ook nog 2:rolleyes:

Sinds tijden weer eens een pot whey (Perfect Protein) aangeschaft, en ik ben er tot dusver erg blij mee. :thumbs:
Ik zocht een whey die ik kon gebruiken op ieder moment van de dag, dus de combinatie van concentraat en caseïne was de meest geschikte kandidaat. En ook de introductieaanbieding speelde een rol in die keuze.
Geen spijt van! Smaakt me erg goed, iets te goed zelfs.. Ik moet mezelf tegenhouden het niet teveel te nemen, anders is die pot zo leeg. Met zowel water als magere melk erg lekker!

Goed om te horen dat de Perfect Protein je zo goed bevalt! :D

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 08:09 ----------

Hoezo dat is niet de bedoeling?
IK heb hier ook nog een geopend potje van een jaar geleden :o
:p

---------- Post toegevoegd Tue 8 Jan 2013 om 08:13 ----------

De review is al sinds eergisteren te zien op de site maar nog steeds geen mail ontvangen.
De kortingsactie geld toch per product neem ik aan en niet per bestelling?

Is hij niet beland in de ongewenste email? Hangt er vanaf waar je de kortingscode hebt gekregen.. Stuur anders even een PM:D

Wat maakt Perfect Burn beter dan Ripped?

Wat maakt Perfect Burn beter dan Ripped?

Hier zit in principe niet zoveel verschil in. Beide producten zijn 8uur Time-Released. De Perfect Burn is in tablet vorm, dus het is mogelijk deze door de helft te breken. De Ripped is capsule-vorm dus die kunt u alleen in zijn geheel innemen. Daarnaast is het zo dat de Perfect Burn iets milder is dan de Ripped! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven