AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oftewel als ripped zwaar valt of je kunt er niet zo goed tegen dan is perfect burn een goed alternatief ;)

Is het zwaarder dan dexaprine? (oude versie)

Dat betwijfel ik omdat de krachtige DMAA er niet meer inzit. Dus voor mensen die de oude dexaprine gewent zijn zou ripped goed zijn. Maar bijvoorbeeld vrouwen zou ik perfect burn aanraden. Ik hoop dat je het een beetje duidelijk is wat ik bedoel

Dat betwijfel ik omdat de krachtige DMAA er niet meer inzit. Dus voor mensen die de oude dexaprine gewent zijn zou ripped goed zijn. Maar bijvoorbeeld vrouwen zou ik perfect burn aanraden. Ik hoop dat je het een beetje duidelijk is wat ik bedoel

Ja, ik moet eerst me oude dexaprine opmaken :o

Is er kans dat jullie Super Test van Beast Sport nutrition krijgen? Jullie hebben wel andere producten van ze. Ik heb aantal goede reviews gelezen ervan.

Ik zie bij de Micellar Casein staan "op=op".
Betekent dit dat de Micellar Casein uit het gamma gaat?

Ik gebruik nl. enkel casein omdat whey insuline verhogend werkt (zie bv. http://4hourpeople.com/question/1110/TIP-Avoid-whey-protein-when-burning-fat-) en dus niet goed is als je je BF wil verlagen.
Ik ga waarschijnlijk een hoop betweters op mijn dak krijgen die het tegendeel beweren, maar ik zit nu quasi moeiteloos op 6% BF zonder whey en enkel casein!

Nope Casein krijgt een andere verpakking. Daarom moet de oude verpakking eruit zover ik begrepen heb ;)

Vandaag weer een bestelling gedaan bij B&F, kreeg 5 minuten later al een mailtje dat het verstuurd is!
Mijn complimenten, zie je toch zelden dat het zo snel gaat bij webwinkels

Zijn de omega 3 caps van nowfood weer snel in het assortiment? Anders probeer ik die DHA 250 een keer.

Zijn jullie van plan om meer producten van Amix Nutrition & Scitec Nutrition aan te nemen in het assortiment?
Durf ik niet te zeggen. Aan welke producten zat je te denken?
Ik zie bij de Micellar Casein staan "op=op".
Betekent dit dat de Micellar Casein uit het gamma gaat?

Ik gebruik nl. enkel casein omdat whey insuline verhogend werkt (zie bv. http://4hourpeople.com/question/1110/TIP-Avoid-whey-protein-when-burning-fat-) en dus niet goed is als je je BF wil verlagen.
Ik ga waarschijnlijk een hoop betweters op mijn dak krijgen die het tegendeel beweren, maar ik zit nu quasi moeiteloos op 6% BF zonder whey en enkel casein!
Nee, Micellar Casein blijft gewoon in ons assortiment. In de toekomst willen we met een nieuwe verpakking werken, vandaar deze in de uitverkoop gaat.
Vandaag weer een bestelling gedaan bij B&F, kreeg 5 minuten later al een mailtje dat het verstuurd is!
Mijn complimenten, zie je toch zelden dat het zo snel gaat bij webwinkels
Super, dankjewel kerel! Gaan we netjes voor je verzenden.
Zijn de omega 3 caps van nowfood weer snel in het assortiment? Anders probeer ik die DHA 250 een keer.
Zijn zojuist binnen gekomen. je kunt ze weer bestellen!

Ralf

De multvits van Amix waar 1GR aan Vitamine C in zit en Jumbo van Scitec Nutrition

Bestelling weer binnen, bedankt guys!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven