jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oftewel als ripped zwaar valt of je kunt er niet zo goed tegen dan is perfect burn een goed alternatief![]()
Oftewel als ripped zwaar valt of je kunt er niet zo goed tegen dan is perfect burn een goed alternatief![]()
Ja hoi, ga zeker beide kopen voor geval een niet goed werkt.
Gaat niet om niet goed werken maar ripped kan misschien te zwaar voor je zijn als je het niet gewent bent.
Dat betwijfel ik omdat de krachtige DMAA er niet meer inzit. Dus voor mensen die de oude dexaprine gewent zijn zou ripped goed zijn. Maar bijvoorbeeld vrouwen zou ik perfect burn aanraden. Ik hoop dat je het een beetje duidelijk is wat ik bedoel

Nee, vind ik persoonlijk niet!

Zijn jullie van plan om meer producten van Amix Nutrition & Scitec Nutrition aan te nemen in het assortiment?Ga ik even doorgeven aan mijn collega's van de inkoop, komen we nog op terug
Eldert
Ik ga het doormailen naar onze hoofd inkoop. Wie weet!Is er kans dat jullie Super Test van Beast Sport nutrition krijgen? Jullie hebben wel andere producten van ze. Ik heb aantal goede reviews gelezen ervan.

Nope Casein krijgt een andere verpakking. Daarom moet de oude verpakking eruit zover ik begrepen heb![]()

Durf ik niet te zeggen. Aan welke producten zat je te denken?Zijn jullie van plan om meer producten van Amix Nutrition & Scitec Nutrition aan te nemen in het assortiment?
Nee, Micellar Casein blijft gewoon in ons assortiment. In de toekomst willen we met een nieuwe verpakking werken, vandaar deze in de uitverkoop gaat.Ik zie bij de Micellar Casein staan "op=op".
Betekent dit dat de Micellar Casein uit het gamma gaat?
Ik gebruik nl. enkel casein omdat whey insuline verhogend werkt (zie bv. http://4hourpeople.com/question/1110/TIP-Avoid-whey-protein-when-burning-fat-) en dus niet goed is als je je BF wil verlagen.
Ik ga waarschijnlijk een hoop betweters op mijn dak krijgen die het tegendeel beweren, maar ik zit nu quasi moeiteloos op 6% BF zonder whey en enkel casein!
Super, dankjewel kerel! Gaan we netjes voor je verzenden.Vandaag weer een bestelling gedaan bij B&F, kreeg 5 minuten later al een mailtje dat het verstuurd is!
Mijn complimenten, zie je toch zelden dat het zo snel gaat bij webwinkels
Zijn zojuist binnen gekomen. je kunt ze weer bestellen!Zijn de omega 3 caps van nowfood weer snel in het assortiment? Anders probeer ik die DHA 250 een keer.
Super, ga ik doormailen!De multvits van Amix waar 1GR aan Vitamine C in zit en Jumbo van Scitec Nutrition
Super, graag gedaan!
Succes met je spullen!