AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even 2 dingen besteld: Matrix perfect protein ( geweldig spul ) en E-911 ben benieuwd hoe het werkt! Iemand recentelijk gebruikt?.

Zou het mogelijk zijn dat er wat samples mee gestuurd worden? ik heb referentie nummer: 116116 gekregen, alvast bedankt.

En dan nog 1 vraag: Als ik nou niet thuis ben als de pakket service langskomt, wat dan? wordt het bij de buren afgegeven? of moet ik het weer gaan halen bij de Postkantoor :(

Bedankt!

gebruik nu 4 dagen " Anadraulic State GT special edition "
nee geen chemisch smaakje;) wanneer je het in een shakebeker mengt met water en schudt ontstaat er een schuimlaagje, dus laat bezinken
imo gaat roeren in een groot glas beter, blijven niet zoveel restjes achter
de werking? tot nu toe perfect maar daarover later wel een log over +/-
4 wkn. lijkt mij redelijker:)

Over de smaak zijn de meesten het eens blijkbaar, geen chemisch smaakje zoals vorige editie. Zeker een log bijhouden, is altijd leuk om te lezen. Binnen enkele weken weet ik ws ook meer te vertellen over AS GT.
Greets ;)

Hey B&F ik heb een vraagje,
sinds deze week gebruik ik Result,
nu staat er op de pot dat je op trainingsdagen 45 min voor het trainen 1 dosering moet nemen, en na het trainen 1 maal dosering,

ook staat er dat je op rustdagen het in de ochtend moet nemen,
is dit een must?

dit wil ik graag weten omdat mijn trainings(schema) vaak verandert,
en meestal pas tegen een uur of 6 savond's zeker weet of ik ook daadwerkelijk kan en ga trainen,

Zou het kwaad kunnen om op niet trainingsdagen het in de avond te nemen inplaats van in de ochtend?

Alvast bedankt.

Het op rustdagen nemen is een "must". Het tijdstip is echter geen belemmering dit kan ook prima 's avonds ipv 's ochtends:cool:

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Net even 2 dingen besteld: Matrix perfect protein ( geweldig spul ) en E-911 ben benieuwd hoe het werkt! Iemand recentelijk gebruikt?.

Zou het mogelijk zijn dat er wat samples mee gestuurd worden? ik heb referentie nummer: 116116 gekregen, alvast bedankt.

En dan nog 1 vraag: Als ik nou niet thuis ben als de pakket service langskomt, wat dan? wordt het bij de buren afgegeven? of moet ik het weer gaan halen bij de Postkantoor :(

Bedankt!

De E-911 geeft je lekkere energie. De samples regel ik...:)
Als je er niet bent dan komen ze een tweede keer, daarna ligt het voor je klaar op het postkantoor. Je krijgt dan een briefje in de bus..:cool:

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Over de smaak zijn de meesten het eens blijkbaar, geen chemisch smaakje zoals vorige editie. Zeker een log bijhouden, is altijd leuk om te lezen. Binnen enkele weken weet ik ws ook meer te vertellen over AS GT.
Greets ;)

:thumb:

Hey, weet je of deze toevallig al uit de deur is? Referentie nummer: 115262

Grtzzz

Hey, weet je of deze toevallig al uit de deur is? Referentie nummer: 115262

Grtzzz

JA:D vandaag. Vandaag betaling ontvangen en de bestelling direct verzonden.

Dank je, voor de bestelling:) Deze zal dan morgen of uiterlijk overmorgen bij je zijn..

m'n samples ontvangen vandaag, bedankt daarvoor :thumbs:
volgende week even smaakje kiezen en whey bestellen :)

Nope, als je het "anders" bekijkt, prijs-kwaliteit dan is het verhaal anders..
Voor dezelfde prijs als Lipo-6X koop je ook de Radical Fat Loss Stack ..

Lipo-6X onderdrukt het hongergevoel en is toch wel beter.

Ik blijf twijfelen.. :sad:

Maar dat even ter zijde. Ik ben nu nog bezig met Result en vroeg me af of het verstandig/kwaad kan/goed is om dan nu met een fatburner te beginnen? Of kan ik beter Result afmaken en erna beginnen aan een fatburner? Aangezien creatine ook vocht vast houd etc :rolleyes:

Maar dat even ter zijde. Ik ben nu nog bezig met Result en vroeg me af of het verstandig/kwaad kan/goed is om dan nu met een fatburner te beginnen? Of kan ik beter Result afmaken en erna beginnen aan een fatburner? Aangezien creatine ook vocht vast houd etc :rolleyes:

Dat vocht vasthouden zal zeker meevallen met Result en is ook persoonlijk. Ik zie daar geen belemmering in.

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

m'n samples ontvangen vandaag, bedankt daarvoor :thumbs:
volgende week even smaakje kiezen en whey bestellen :)

Graag gedaan, goed om te lezen dat ze goed zijn bevallen:)

in result zit maar een kleine hoeveelheid creatine monohydraat (dewelke zorgt voor de vocht retentie..) zitte voor de rest verder gevorderde vormen van creatine in die niet zorgen voor vocht retentie.. dus no stress :cool:

moest je er echt last van hebben kan je een diuretica pakke, zit bvb in animal cuts.. maar ik denk persoonlijk dat je er niet echt last van zult hebben bij result..

Laatst bewerkt:
in result zit maar een kleine hoeveelheid creatine monohydraat (dewelke zorgt voor de vocht retentie..) zitte voor de rest verder gevorderde vormen van creatine in die niet zorgen voor vocht retentie.. dus no stress :cool:

moest je er echt last van hebben kan je een diuretica pakke, zit bvb in animal cuts.. maar ik denk persoonlijk dat je er niet echt last van zult hebben bij result..

Heb je zelf ervaring met Animal cuts? Ik lees er goede dingen over, maar in verhouding blijven ze duurder dan bijvoorbeeld Lipo6x of Hydroxycuthardcore.

Lipo6 en HH bevatten allebij 120 capsules voor 40 en 45 euro. Als je dan de aanbevolen hoeveelheid aanhoud: 4 caps op een dag dan doe je er 30 dagen mee.

Animal cuts bevat 42 zakjes en kost 40 euro en je gebruikt 2 zakjes op een dag waar je dus maar 21 dagen mee vooruit kan. Ruim een week minder..;)

Prijzen zijn afgerond

Laatst bewerkt:
Heb je zelf ervaring met Animal cuts? Ik lees er goede dingen over, maar in verhouding blijven ze duurder dan bijvoorbeeld Lipo6x of Hydroxycuthardcore.

Lipo6 en HH bevatten allebij 120 capsules voor 40 en 45 euro. Als je dan de aanbevolen hoeveelheid aanhoud: 4 caps op een dag dan doe je er 30 dagen mee.

Animal cuts bevat 42 zakjes en kost 40 euro en je gebruikt 2 zakjes op een dag waar je dus maar 21 dagen mee vooruit kan. Ruim een week minder..;)

Prijzen zijn afgerond

yes, gebruik het al ff en sta er toch wel al een stuk droger mee! maar zit ook in cutschema dus ja.. ik pak wel maar 1zakje per dag aangezien ik dat wel genoeg cafeine etc vind :) wnt als je dan nog eens een pre-wo wil nemen ofzo..

voordeel persoonlijk vond ik dat je bvb die diuretica eruit kan halen (blauwe pil) of bvb de energy pil (rode pil) enzo.. nadeel is dat zo een zakje pillen er wel maf uit ziet.. mn vriendin doet daar niet moeilijk over (chille vriendin) maar pas waren vrienden op bezoek en deed eentje die pot open.. :roflol:

Laatst bewerkt:
Kunnen jullie eens horen achter bestelling 115265. Hij staat al 3 dagen op verzonden, en ik denk dat er iets mis loopt bij de levering. Het is dat ik momenteel zonder whey en BCAA's zit, dus het zou top zijn als ik het morgen binnen kan krijgen.

Kunnen jullie eens horen achter bestelling 115265. Hij staat al 3 dagen op verzonden, en ik denk dat er iets mis loopt bij de levering. Het is dat ik momenteel zonder whey en BCAA's zit, dus het zou top zijn als ik het morgen binnen kan krijgen.

Als het goed is moeten ze het inderdaad morgen leveren. Hou mij even op de hoogte.:cool:

Bedankt voor de supersnelle verzending! Heb zelfs niet eens tot 6uur moeten wachten zoals gewoonlijk! Alleen geen samples helaas maargoed je kan niet alles hebben ;)

yes, gebruik het al ff en sta er toch wel al een stuk droger mee! maar zit ook in cutschema dus ja.. ik pak wel maar 1zakje per dag aangezien ik dat wel genoeg cafeine etc vind :) wnt als je dan nog eens een pre-wo wil nemen ofzo..

voordeel persoonlijk vond ik dat je bvb die diuretica eruit kan halen (blauwe pil) of bvb de energy pil (rode pil) enzo.. nadeel is dat zo een zakje pillen er wel maf uit ziet.. mn vriendin doet daar niet moeilijk over (chille vriendin) maar pas waren vrienden op bezoek en deed eentje die pot open.. :roflol:

Ghehe klinkt idd apart. Wat moet ik me erbij voorstellen? Je heb zo pot met allemaal aparte zakjes met elk zakje aparte pillen die samen een dosering vormen?

Heb verder geen evaring met Animal producten. Hoor er altijd goede dingen over ;)

Ghehe klinkt idd apart. Wat moet ik me erbij voorstellen? Je heb zo pot met allemaal aparte zakjes met elk zakje aparte pillen die samen een dosering vormen?

Heb verder geen evaring met Animal producten. Hoor er altijd goede dingen over ;)

zal straks een pic poste :) zijn allemaal zakjes met telkens de dosis pillen in :cool:

trouwens, ik was eens de bus aan het bekijken van anadraulic state GT en daar staat blijkbaar niet op hoe je het moet pakke? 1-3 scoops..
ik kap het altijd maar gwn in wat water :D found, mixe in 250-300ml water, check :cool:

Laatst bewerkt:

Creatine Causes Excessive Water Retention.

More bullshit. A recent double-blind, placebo-controlled study found that, after three months of creatine use, test subjects showed no significant increase in body water. In fact, the creatine group showed greater gains in total body mass and fat-free mass. Best of all, this recent study employed the latest in body composition measurements-deuterated water isotopic analysis which utilizes a non-radioactive "tracer". Now it is possible that some inferior-grade creatine may actually promote water gain that results in a soft, puffy look. However, this can be due to several reasons. One, it may not be due to the creatine, but excess sodium. When cheaply manufactured, excess sodium remains in the finished product.

Uit het creatine faq

ik heb vandaag voor het eerst besteld bij body en fit, bestel normaal altijd bij xxl, eens de eiwitjes van body en fit proberen, whey en caseine en de total muscle solution, de verhalen hier zijn ok, ben benieuwd.

:rolleyes:

zei toch dat er veel discussie over was..

bron: Neurosurgery. 2002 Aug;51(2):283-6. : Creatine laat het lichaam meer vocht vasthouden zonder dat het lichaam dat extra water kan gebruiken. Daardoor kunnen sporters een tekort aan water hebben zonder dat ze het in de gaten hebben.

Vocht vasthouden door creatine?

Dat is onvermijdelijk als je op creatine zit. Naarmate je van nature een 'zachter' fysiek hebt, is het probleem groter. Warm weer kan het probleem verergeren. Je houdt meer vocht vast bij een hoge temperatuur.

Het probleem is zo ernstig, dat je beter geen creatine kunt gebruiken als je een wedstrijd loopt - of je nu wel of geen natural bent. Het onderhuids water zal je nekken.

Veel drinken helpt. Als je vochtspiegel hoog is, stopt je lichaam met de aanmaak van hormonen die vocht vasthouden. bron: [Link niet meer beschikbaar]

It has also been noted that creatine supplementation increases muscular water retention (dubbed "cell volumizing"), likely due to fluid being transported into the cells (with creatine the weight gain experienced with initial creatine supplementation is due to this water retention). This is not standard water retention, as the fluid actually is contained within the cells, and therefore is much less likely to fluctuate as extracellular fluid does. bron: http://www.womenfitness.net/creatine.htm

Gastrointestinal complications are the most commonly reported class of side effect associated with creatine supplements. Many scientific studies also have corroborated that an increase in body mass is also a common consequence of creatine use. Initial weight gain is largely due to water retention by skeletal muscle (see Muscle Volumization). bron: http://www.creatinemonohydrate.net/

Nu ja, je vindt evenveel studies die tegenovergestelde zeggen hoor.. ma bon.. eigen ervaring vind ik toch dat er water retention is bij creatine monohydraat.. is dat bij jou niet het geval :thumbs: voor jou.. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven