AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top zie je me maandag

Wanneer is de Scivation Whey weer in stock?

Grtz

de 6 potten whey zijn binnengekomen zaterdag middag na vrijdag te hebben besteld, met ook nog een gratis beker er bij, ik voel me super gematst met deze superaanbieding met korting van bodyenfitshop.nl een mooie collectie whey in de kast, snel, vriendelijk, dit is mijn vaste bestel shop en ik bestel snel weer want betere service vind je echt niet.

Beste Wilco

:D.

Mijn vraag: wil de combinatie Optimum Whey,Glycomass en Optimum Vassive EA8 aanschaffen alleen zit te twijfelen over na mijn krachttraining doe ik meestal nog eens cardio erbij alleen is het beter dat je je Glycomass en Vassive EA8 direct na de krachttraining innneemt of na de cardiotraining.

:D.

Mijn vraag: wil de combinatie Optimum Whey,Glycomass en Optimum Vassive EA8 aanschaffen alleen zit te twijfelen over na mijn krachttraining doe ik meestal nog eens cardio erbij alleen is het beter dat je je Glycomass en Vassive EA8 direct na de krachttraining innneemt of na de cardiotraining.

:grumble:

Als je training in tijd binnen de 5 kwartier blijft dan zou ik dit na de cardiotraining doen.
Je kunt anders ook na de krachttraining een deel WMS nemen met EA8 en dan na de totale training het andere deel WMS met Opti Whey.

:D

Hey bodyenfit hebben jullie ook een stack met anabolic wms/ whey protein en constant muscle growth protein? zo nee, wat kan ik dan het beste doen om zo voordelig mogelijk uit te komen, indien nodig neem ik dextrose inplaats van anabolic wms.

groet

Laatst bewerkt:
Hey bodyenfit hebben jullie ook een stack met anabolic wms/ whey protein en constant muscle growth protein? zo nee, wat kan ik dan het beste doen om zo voordelig mogelijk uit te komen, indien nodig neem ik dextrose inplaats van anabolic wms.

groet

Stuur maar even een mailtje met wat je wilt hebben.
Dan maak ik wel even een leuk prijsje voor je.:)
(office@bodyenfitshop.nl

De whey protein isolate van jullie bevalt prima! :thumbs:

Lieve dames en heren van body en fit shop. Krijgen jullie deze overheerlijke whey nog eens een keer in het assortiment?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nope.
Deze was inderdaad wel heeeeel goed van smaak!

• Topic Starter Topic Starter
jaaa bio iso. love that stuff.

Deed mijn eerste wedstrijd op die whey. Echt de bom. :)

Nope.
Deze was inderdaad wel heeeeel goed van smaak!

Dat is een understatement eerste klasse! Bij iedere shake proefde ik de perfectie der schepping Gods. Whey van bijbelse proporties.

Maar even serieus, die gaat ook nooit meer in jullie assortiment komen? Nu weet ik dat ik ga vloeken in de kerk (om maar even bij de christelijke metaforen te blijven) maar enig idee waar ik die Bio iso whey nog kan vinden. Ja ik weet dat jullie ook hele goede andere whey hebben maar toch. Bestaat dat bedrijf eigenlijk nog wel (sports one geloof ik).

Dat is een understatement eerste klasse! Bij iedere shake proefde ik de perfectie der schepping Gods. Whey van bijbelse proporties.

Maar even serieus, die gaat ook nooit meer in jullie assortiment komen? Nu weet ik dat ik ga vloeken in de kerk (om maar even bij de christelijke metaforen te blijven) maar enig idee waar ik die Bio iso whey nog kan vinden. Ja ik weet dat jullie ook hele goede andere whey hebben maar toch. Bestaat dat bedrijf eigenlijk nog wel (sports one geloof ik).

Deze wordt niet meer geproduceerd volgens mij:(
Sports One bestaat nog wel, richten zich nu volgens mij meer op prohormonen en profileren zich tevens met producten als "perform all nigth" and "rock her hard". ....

Ik had ff een vraagje m.b.t. BCAA's

Op jullie site staat van eigen merk een pot BCAA's van 500 gram voor 25 euro. Daarnaast staat er ook een potje BCAA's van Scivation/PrimaForce met dezelfde inhoud maar dan 36 euro.

Ik dacht altijd dat BCAA's gewoon BCAA's waren? of is er wel degelijk een verschil in kwaliteit?

En is dat dan de reden van het prijsverschil van €11,-?
(Ik snap dat Scivation een groot bedrijf is en waarschijnlijk meer geld uitgeeft aan de 'sales' afdeling).

hey,. op de site zag ik van interactive nutrition en pre workout supp,.
NO.KO als ik het goed heb,. al ervaring hiermee?...

wel erg gunstig geprijst deze pot,...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven