Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

We hebben nog geen datum.
Ben bang dat dit nog wel enkele weken kan duren![]()

..
Mijn vraag: wil de combinatie Optimum Whey,Glycomass en Optimum Vassive EA8 aanschaffen alleen zit te twijfelen over na mijn krachttraining doe ik meestal nog eens cardio erbij alleen is het beter dat je je Glycomass en Vassive EA8 direct na de krachttraining innneemt of na de cardiotraining.

Hey bodyenfit hebben jullie ook een stack met anabolic wms/ whey protein en constant muscle growth protein? zo nee, wat kan ik dan het beste doen om zo voordelig mogelijk uit te komen, indien nodig neem ik dextrose inplaats van anabolic wms.
groet

Stuur maar even een mailtje met wat je wilt hebben.
Dan maak ik wel even een leuk prijsje voor je.
(office@bodyenfitshop.nl
Dank je!Nope.
Deze was inderdaad wel heeeeel goed van smaak!
Dat is een understatement eerste klasse! Bij iedere shake proefde ik de perfectie der schepping Gods. Whey van bijbelse proporties.
Maar even serieus, die gaat ook nooit meer in jullie assortiment komen? Nu weet ik dat ik ga vloeken in de kerk (om maar even bij de christelijke metaforen te blijven) maar enig idee waar ik die Bio iso whey nog kan vinden. Ja ik weet dat jullie ook hele goede andere whey hebben maar toch. Bestaat dat bedrijf eigenlijk nog wel (sports one geloof ik).

daar ben ik blij mee, deze komt ook bij mij binnen een deze dagen, ff kijken of ik iets merk van het kwaliteits verschil van cheapy whey