Als er problemen zijn horen wij dat graag uiteraard

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als er problemen zijn horen wij dat graag uiteraard![]()
Hoe vaak moet ik mezelf nog herhalen hier? Wordt er nu echt moe van. Mijn 130 euro bestelling is niet compleet want mis 1 pot Natadrol en had er 2 besteld.
Heb vandaag een IM gestuurd genaamd: 'Bestelling klopt niet' echter is er niet op gereageerd, dus ik in dit topic posten voor het geval men iets gemist heeft, echter niet op gereageerd, en weer posten wel gereageerd maar geen oplossing op mijn probleem en nu dit (mijn) bericht. Hoop dat het nu duidelijk is...
De service is normaal altijd goed (zeg maar gerust, zeer goed), maar nu laten jullie het sterk afweten..

zojuist weer mijn bestelling netjes op tijd binnen gekregen ondanks al de sneeuw hier in west vlaanderen. Heb er zelfs een gratis tank top bij gekregen in mijn maat dan nogwel! thanks voor de super service alweer.

Maak er maar wat moois van jongens!
Referentienummer 0030000462948224

is perfect burn een beetje te vergelijken met dexaprine? ripped vond ik persoonlijk niet echt top, vanwege de 300mg caff die als een stoot binnenkwam

Ik kreeg btw een melding met de volgende tekst: Deze melding is al verwerkt, doordat ik op betalen wou drukken en toen liep internet vast.
Zouden jullie even kijken ofdat ik niet perongeluk 2 keer heb betaald?
0030000462948224

Inderdaad, deze kan als iets minder heftig worden ervaren, echter is het natuurlijk zo dat iedereen anders reageert op dergelijke producten. Omdat de Ripped bij jou niet zo goed is bevallen als verwacht, zou ik je zeker de Perfect Burn adviseren.
---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 18:56 ----------
Ik stuur je even een PM, dan ga ik dit even voor je uitzoeken!![]()
Oke, zal hem proberen, dexaprine was me daarentegen erg goed bevallen, erg lekkere energie van gehad
hopen dat perfect burn mn verwachtingen waarmaakt

Uw referentienummer is: C710207
maak er wat moois van x

Net binnen gekomen, 1 van de 4 zakken Oats zat voor de helft in de doos ipv in de zak zelf, wel vaker last dat er een zak oats kapotgaat, maar niet dat de helft er bijna uit is.
Had ook geen sample![]()

perfect burn zojuist besteld, C711900 , hoop dat t bevalt![]()

Zijn er wat vertragingen misschien bij TNT? Maandag besteld, vandaag nog niets binnen. Kijk net de tracking na en zie dit:
15.01.2013:
Parcel out for delivery
16.01.2013:
Parcel at depot
16.01.2013:
Delivery delayed until next working day
Wellicht morgen dan toch binnen, hoop ik.

Is al bekend wanneer de Melatonine van Optimum Nutrition weer op voorraad komt? Wou het namelijk samen bestellen met Neurocore, maar die is nog maar tot vrijdag in de aanbieding...

Net binnen gekomen, 1 van de 4 zakken Oats zat voor de helft in de doos ipv in de zak zelf, wel vaker last dat er een zak oats kapotgaat, maar niet dat de helft er bijna uit is.
Had ook geen sample![]()
Ook even een nieuwe bestelling geplaatst! C711948
Inclusief de nieuwe alpha muscle! Ben benieuwd