Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wordt morgen knallen met de No-Explode!Even de Micellar Casein meepakken voor deze prijs! Zouden jullie er wat extra samples bij kunnen doen?
Heb een nieuwe klant aangebracht, m'n collega gaat morgen ook voor het eerst een bestelling plaatsen
referentienummer C712124
Thanks!

Goedemorgen!Hallo B en F,
Hoelang mag de alpha muscle achter elkaar gebruikt worden?
dit is ook gewoon te combineren met een pre work-out, creatine, aminozuren, eiwitten, oats en dextose?
Mvg Mikkel

Bedankt voor je feedback. Ik ga zo eens een potje openen en kijken wat voor schep erin zit. Het moet natuurlijk wel gemakkelijk gebruiken te zijn. Echter is het zo dat we altijd van uit gaan dat je het wel in een shakebeker doet en niet een flesje. Dat heeft natuurlijk een veelste kleine openingIk heb gisteren mijn potje Alpha Muscle binnen gekregen en net mijn eerste dosis genomen.
Wat een geknoei met die rare schepje! Onmogelijk om dat in een Spa blauw flesje te doen! Dan in een glas gedaan, sta ik lekker alleen maar te roeren tot het opgelost is en dan snel wegdrinken.
B&F probeer dat schepje nog te veranderen aub voor toekomstige gebruikers.

Dank u voor uw snelle reactie.
Ik had niet verwacht dat er dan veel mensen zijn die zo'n product met kleine schepjes in een grote shakebeker doen. Het is maar zo een kleine hoeveelheid. Wordt dat dan ook met Strong! zo gedaan? Die heeft wel een ander schepje, waarmee ik het makkelijker in een flesje kan gieten.

Ik persoonlijk doe alles in een shakebeker lost makkelijk op. Heb ook een tijdje creatine gewoon in een glas met dextrose en roeren maar

Trechtertje kopen?Ik heb gisteren mijn potje Alpha Muscle binnen gekregen en net mijn eerste dosis genomen.
Wat een geknoei met die rare schepje! Onmogelijk om dat in een Spa blauw flesje te doen! Dan in een glas gedaan, sta ik lekker alleen maar te roeren tot het opgelost is en dan snel wegdrinken.
B&F probeer dat schepje nog te veranderen aub voor toekomstige gebruikers.
Net mijn bestelling binnen MAAR;
Ik had Magnificent besteld, en krijg een pot Nr.1
Dat kan niet de bedoeling zijn neem ik aan?
Mijn vraag is, wat nu te doen? De Nr. 1 gaan nemen ipv magnificent? Een antwoord van B&F zou prettig zijn!
Mijn ordernummer is; C710772
Ik had al 3 pre workouts meebesteld, dus die 4de (nr1) weet ik niet zo goed wat ik ermee aan moet, er zitten minder carbs in dan in Magnificent.
Ik had gevraagd om extra sampletjes, en die heb ik gekregen, dus ik ben superblij met jullie, alleen wil ik graag wat feedback over de mixup.

om 4 uur kan ik me whey en nieuwe shirtje voor het stappen ophalen bij het tnt postpunt
FEED THE BEAST
(uiteraard niet voor het stappen ^^)

Excuses, gaan we meteen voor je oplossen. Ik stuur je een pm'tje![]()
Bij deze wil ik nog even melden dat B&F mijn probleem gelijk en 100% degelijk heeft opgelost.
Super gasten! Extra sampletjes gekregen, alles mooi op tijd en intact binnen!
Ik ga snel reviews posten als ik het een en ander geprobeerd heb.