wanneer wordt ref.708793 eigenlijk geleverd,15 gesorteerd maar geen info voor de rest
Ik heb zojuist met de Post gebeld, ik stuur je even een PM!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wanneer wordt ref.708793 eigenlijk geleverd,15 gesorteerd maar geen info voor de rest

Zou dit geen goed idee zijn, om miss eens aan te denken ?
![]()
Lijkt me wel zalig
Ook miss iet wat overdreven
Ik zie het in ieder geval al volledig voor me haha
Je zit natuurlijk ook met houdbaarheid en dergelijke... Zoals altijd wordt dit natuurlijk meegenomen in ons overleg
Ga er maar niet vanuit
hey mensen heb pas me bestelling binnen waaronder de fine oats. Is het normaal dat deze zn korte houdsbaarheid datum heeft? Hij is namelijk maar tot mei goed...

Is later gemaakt, is dus ook tot later dit jaar houdbaar lijkt me zo.
Verser als bij ons kun je de Oats niet kopen!

Wanneer gooi je de optimen vitamines weer eens in de aanbieding
De kans is groot dat hij binnenkort weer in de weekaanbieding zal zijn

Oei, net mijn bestelling binnen gekregen.... die shake bekerthanks!

Nu maar hopen dat je collega van de inkoop hier iets in zal zien (A) ik weet al wel dat al mijn maten die smaak zouden aanschaffen als ie int assorti komt. Its a Must have!!---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 17:38 ----------
We gaan er mee bezig! Als onze collega van de inkoop hier iets in ziet zullen we deze smaak gaan proberen!Inderdaad dat zou zonde zijn
Als we nieuws hebben zijn jullie de eersten die er van op de hoogte worden gebracht!
Tim

Nu maar hopen dat je collega van de inkoop hier iets in zal zien (A) ik weet al wel dat al mijn maten die smaak zouden aanschaffen als ie int assorti komt. Its a Must have!!
mvg Davey

Leuke reactie!Gisteren mijn eerste pot Whey Perfection (banaan) binnengekregen, nu al verslaafd!! Wat een smaak zeg.
Gelukkig bevalt de Whey Perfection heel veel mensen héél goed. Ik weet zeker dat het genieten wordt 
Ik heb een dubbelcheck gedaan en gaat nu geregeld worden voor je. Doe ik persoonlijk even voor je! Morgen in huis. Shirtje komt erbij!Hi B&F,
dinsdag bestelling C709246 geplaatst en betaald met overschrijving (BE). Is de betaling reeds aangekomen? Heb de indruk dat het de laatste tijd precies trager gaat bij die belgische banken...
bij vorige bestelling C682116 was t-shirt 'Feed the beast' size XL niet in de doos (sterke vermoedens dat deze uit de doos genomen is geweest tijdens de verzending...). Na jullie onmiddelijk telefonisch te bellen moest ik dit vermelden bij de bestelling. Welk ik ook gedaan heb. Kan je dubbel checken dat het OK is?
Bedankt!