MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou dit geen goed idee zijn, om miss eens aan te denken ?

1zd0nky.jpg

Lijkt me wel zalig :D

Ook miss iet wat overdreven :rolleyes:

Ik zie het in ieder geval al volledig voor me haha

Zou dit geen goed idee zijn, om miss eens aan te denken ?

1zd0nky.jpg

Lijkt me wel zalig :D

Ook miss iet wat overdreven :rolleyes:

Ik zie het in ieder geval al volledig voor me haha

Haha dit is inderdaad wel een optie, alleen lijkt me deze zak net iets te groot om te gaan aanbieden;) Je zit natuurlijk ook met houdbaarheid en dergelijke... Zoals altijd wordt dit natuurlijk meegenomen in ons overleg:) Ga er maar niet vanuit:p

Laatst bewerkt:
hey mensen heb pas me bestelling binnen waaronder de fine oats. Is het normaal dat deze zn korte houdsbaarheid datum heeft? Hij is namelijk maar tot mei goed...

hey mensen heb pas me bestelling binnen waaronder de fine oats. Is het normaal dat deze zn korte houdsbaarheid datum heeft? Hij is namelijk maar tot mei goed...

Dit hangt af van de batch van het product.. We krijgen op korte termijn weer Oats binnen met een langere houdbaarheidsdatum;)

Wat bedoel je met een langere houdbaarheidsdatum?

Is later gemaakt, is dus ook tot later dit jaar houdbaar lijkt me zo.

Die oats kan je ook na die datum nog gebruiken.

We bestellen enorme hoeveelheden per maand dus die zijn bij ons altijd vers. Elke 3 weken hebben we rechtstreeks verse aanvoer:) Verser als bij ons kun je de Oats niet kopen!:)

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 20:10 ----------

We hebben vast wat mooie prijsjes neergezet voor de aanbiedingen van morgen!:)

Amino Super Tabs 400tabs 12,50
Dexaprine 2 maanden 19,90
Anabolic ZMA maandverpakking 7,50
Strong! 45 servings 21,90

Wanneer gooi je de optimen vitamines weer eens in de aanbieding

Wanneer gooi je de optimen vitamines weer eens in de aanbieding

Kan ik helaas geen uitspraak over doen! ;) De kans is groot dat hij binnenkort weer in de weekaanbieding zal zijn:D

edit; probleem is de inkoopsprijs bij Optimum momenteel. Deze is gestegen met een behoorlijk aantal %en. Waardoor het heel lastig is er nog een actie mee te doen helaas. Gelukkig kunnen we nu de prijs nog handhaven, dat is nu het maximaal haalbare. Wel een goed en populair product overigens:)

Laatst bewerkt:
Oei, net mijn bestelling binnen gekregen.... die shake beker :heart: thanks!

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 17:38 ----------

We gaan er mee bezig! Als onze collega van de inkoop hier iets in ziet zullen we deze smaak gaan proberen!:D Inderdaad dat zou zonde zijn :p Als we nieuws hebben zijn jullie de eersten die er van op de hoogte worden gebracht! :D

Tim
Nu maar hopen dat je collega van de inkoop hier iets in zal zien (A) ik weet al wel dat al mijn maten die smaak zouden aanschaffen als ie int assorti komt. Its a Must have!! :D

mvg Davey

Nu maar hopen dat je collega van de inkoop hier iets in zal zien (A) ik weet al wel dat al mijn maten die smaak zouden aanschaffen als ie int assorti komt. Its a Must have!! :D

mvg Davey

Een kwestie van afwachten! Ik ga het er morgen met hem over hebben :D

Gisteren mijn eerste pot Whey Perfection (banaan) binnengekregen, nu al verslaafd!! Wat een smaak zeg.

Hi B&F,

dinsdag bestelling C709246 geplaatst en betaald met overschrijving (BE). Is de betaling reeds aangekomen? Heb de indruk dat het de laatste tijd precies trager gaat bij die belgische banken...

bij vorige bestelling C682116 was t-shirt 'Feed the beast' size XL niet in de doos (sterke vermoedens dat deze uit de doos genomen is geweest tijdens de verzending...). Na jullie onmiddelijk telefonisch te bellen moest ik dit vermelden bij de bestelling. Welk ik ook gedaan heb. Kan je dubbel checken dat het OK is?

Bedankt!

Hi B&F,

dinsdag bestelling C709246 geplaatst en betaald met overschrijving (BE). Is de betaling reeds aangekomen? Heb de indruk dat het de laatste tijd precies trager gaat bij die belgische banken...

bij vorige bestelling C682116 was t-shirt 'Feed the beast' size XL niet in de doos (sterke vermoedens dat deze uit de doos genomen is geweest tijdens de verzending...). Na jullie onmiddelijk telefonisch te bellen moest ik dit vermelden bij de bestelling. Welk ik ook gedaan heb. Kan je dubbel checken dat het OK is?

Bedankt!
Ik heb een dubbelcheck gedaan en gaat nu geregeld worden voor je. Doe ik persoonlijk even voor je! Morgen in huis. Shirtje komt erbij!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven