Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee helaas weet ik het nog niet. Degene die dat zou moeten weten is er pas morgen weer. ZodoendeIk weet dat jullie het druk hebben, maar nog aan toegekomen? Aangaande silicium dioxide.
Zodra ik meer weet is hij er morgen weer. Zodra ik updates hebn over nieuwe smaken plaats ik ze hier. Zover ik weet testen we op dit moment wel nieuwe smaken, maar nog geen pistache.Beste B&F,
is er nog nieuws over de nieuwe smaken van de Whey Perfection en dan met name Pistache:$
haha, ik hoor het nog wel![]()
mvg Davey

Durf ik niet te zeggen. We bestellen het wel telkens mee in de VS maar wordt niet meegeleverd. Zodra het er wel weer bij zit, vind je dit op onze site.
Deze hebben we. Ps100 van Jarrow FormulasKunnen we phosphatidylserine binnen enige tijd verwachten bij b&f?

Ik ga er vanuit dat dat inderdaad de houdbaarheidsatum is. Ik zou het daarom ook niet gebruiken.Ik heb hier een sample van Maximize intense zo'n zwart zakje. Ik neem aan dat die 1234 MFG 02/12 op de rand de houdbaarheidsdatum is?![]()

Waarom post iedereen zijn refnr hier? Vanavond krijg ik mijn bestelling binnen c4 en Micellar Casein Perfection. Weet niet waarom ik Micellar Casein Perfection maar het was in de aanbieding en het zag er handig uit haha.
Normaal bestel ik altijd bij de concurrent maar zij verkochten geen c4 dus daarom bij jullie besteld. Mooie duidelijke site met veel producten, gratis cadeau's bij bestelling vind het allemaal prima. Betaal proces hebben jullie ook mooi verwerkt btw (per land opties etc). Verder is de kans groot dat ik volgende keer weer bij jullie bestel.
Ik zie dat jullie veel producten eigen merk hebben, worden deze producten zelf ontwikkeld?

Hey ik heb een bestelling geplaatst maar das niet helemaal goed gegaan, jullie hebben de verkeerde meegegeven, ref is. C711426
Ik hoor het wel ! Grtjes
Deze producten stellen we inderdaad allemaal samen, leuk dat je zo tevreden bent over ons.
Helemaal top
Stuur je een pm'tje ga ik het meteen voor je oplossen.
Wat ik zo goed vind aan Granny bars, cookies & cream smaak is dat niet elke hap exact het zelfde smaakt. Als je hem open breekt zie je dat er stukjes / brokjes inzitten. Dat is mss iets dat die smaken die nog niet goed genoeg zijn mogelijk beter zou kunnen maken? Weet natuurlijk niet of dat mogelijk is volgens het productieproces van die fabrikant.
Bedoel om dat eventueel ook toe te passen op nieuwe smaken die jullie zouden willen uitbrengen van perfection barsJe bedoeld de Granny Bars? Helaas is dat een Amerikaans merk en uit ervaring weet ik dat wij hier heel weinig invloed op hebben.
Ralf

Bedoel om dat eventueel ook toe te passen op nieuwe smaken die jullie zouden willen uitbrengen van perfection bars![]()

Zodra ik updates hebn over nieuwe smaken plaats ik ze hier. Zover ik weet testen we op dit moment wel nieuwe smaken, maar nog geen pistache.
Ralf
Ik ben helemaal verslaafd aan die pancakes van jullie, hahaha
je kunt er ook een schepje eiwitpoeder choco bijdoen voor lekker choco-pancakes!
Vind ik persoonlijk erg lekker

Lekker he die vanille smaakje kunt er ook een schepje eiwitpoeder choco bijdoen voor lekker choco-pancakes!
Vind ik persoonlijk erg lekker
---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 17:11 ----------
Bedankt voor je bestelling!![]()
Ja goede tip! Was vanmiddag al aan het twijfelen of dat kon had toen toch maar niet gedaan maar zal morgen eens doen.![]()

ooooohh, das jammeeur. hoop wel dat die smaak gaat komen!!
had paar weken geleden gevraagd of jullie evt pistache erin zouden kunnen doen ivm dat op mijn sportschool iedereen er erg dol op is, zal namelijk wel een gewilde smaak worden. ik weet wel dat jullie concurrent die smaak wel int assortiment heeft, ben echter niet van plan om naar de concurrent over te stappen om die rede ^^.
mvg Davey
Inderdaad dat zou zonde zijn
Als we nieuws hebben zijn jullie de eersten die er van op de hoogte worden gebracht!